Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Ja, och teoman/Eazy E är/var samma person.

Och varför inte? Man kunda faktiskt få sig ett gott skratt ibland :mellow:

Ibland? Hela tiden :lol: :lol:

hur fuskar man på sa mp 0,2,2 SVARA NU EFTERSOM JAG VILL KNNA FÅ PNGAR TILL ATT STUNTAom det finns någon sida med fusk eller tips skriv,Eller om ni kan något tips eller fusk skriv tack-....hhan är närmare än ni tror HÄHÄHÄHÄ.

skoja bara men jag har en till fråga...

Det finns en hemsida som heter www.everyonedoesit.com där man kan beställa LAGlIGA droger och jag vill prova på och bästella bara för att prova men nu är det såhär jag är nästan aldrig hemma själv och om jag bästeller så kommer drogerna i ett kuvert hem till mig(en kompis har köpt innan).

och om dom ser kuveret kanske dom öppnar det och ser droger och slår mig då.

sammanfattning: jag vill bästella droger från internet men det är alltid någon mer än jag hemma hoss mig och då ser ju dom kuveret så hur ska jag göra utan att någon ser......??????????

Hähä, Hej Teoman.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He's back =D.

Vad är det som händer när det blir rundgång i en gitarrförstärkare?

Ljudet förstärks runt runt runt igenom förstärkaren och gitarren.

Det blir alltså högre och högre ända tills ljudet inte träffar mickarna längre.

@teoman/CHARLIE-SHEEN: Har för mig att drogsnack är olagligt här??

Men iaf.. Du kan ju beställa paket som du inte vill att dina föräldrar ska se hem till någon annan istället.

Edit: haha... olagligt... WAHAHA... ok ni fattar kanske vad jag menar men :mellow:

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ljudet förstärks runt runt runt igenom förstärkaren och gitarren.

Det blir alltså högre och högre ända tills ljudet inte träffar mickarna längre.

@teoman/CHARLIE-SHEEN: Har för mig att drogsnack är olagligt här??

Men iaf.. Du kan ju beställa paket som du inte vill att dina föräldrar ska se hem till någon annan istället.

typ alla jag känner har syskon o sånt men har ni nbågon annat tips

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rapportera och ignorera för i helvete. Ni som ger troll uppmärksamhet är fan större idiotjävlar själv...

Tack, slipper säga det själv.

Alla som har postat/quotat efter teoman postade, just pga hans post är idioter, och kommer också bli behandlade som sådana. Fett nära varning på er allihop för ni är såpass efterblivna.

Charlie är bannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som har postat/quotat efter teoman postade, just pga hans post är idioter, och kommer också bli behandlade som sådana. Fett nära varning på er allihop för ni är såpass efterblivna.

Charlie är bannad.

Om man bara gav ett simpelt svar på hans fråga då??

Ajja.. min lilla fråga:

Vad ser folk för roligt i att mobba över internet??

Jag har själv suttit o knåpat ihop några taskiga texter till folk på alla möjliga ställen. Men i längden tröttnar jag då jag ändå inte får se deras reaktioner.

Jag menar hela grejen med att mobba är ju att få någon att bli förstörd. Man får ju NOLL bekräftelse genom internetmobbing :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ser folk för roligt i att mobba över internet??

Jag har själv suttit o knåpat ihop några taskiga texter till folk på alla möjliga ställen. Men i längden tröttnar jag då jag ändå inte får se deras reaktioner.

Jag menar hela grejen med att mobba är ju att få någon att bli förstörd. Man får ju NOLL bekräftelse genom internetmobbing :S

1. Du kallar det aldrig någonting negativt.

2. Du skola vara bra på det.

3. Du ska få någon att sluta på ett forum.

4. ???

5. PROFIT!

Det är så det är roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte förstod resten, fortsätt inte. Inte värt det. Shoo shoo.

EDIT: Inte ballt att glömma ord.

Det jag inte förstår är det roliga i de andra tre punkterna...

Att få iväg nån från ett forum = Resultat = Roligt

Att tjäna pengar på det = money money money!!!! MONEY! = Roligt

Att inte kalla det någonting negativt = Öööööh?? Moped?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag inte förstår är det roliga i de andra tre punkterna...

Att få iväg nån från ett forum = Resultat = Roligt

Att tjäna pengar på det = money money money!!!! MONEY! = Roligt

Att inte kalla det någonting negativt = Öööööh?? Moped?

Inte pengar. Du förstår inte. Moar /b/ nau!1

Du kallar inte "internet mobbing", internet mobbing. Fånigt, negativt och det hjälper inte om du letar efter en orsak att fortsätta. SÅ! Kalla det inte något negativt. Kalla det en debatt eller en roande forumit tid med en annan forumit eller moped om du så vill. Det är svårt att förklara faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte pengar. Du förstår inte. Moar /b/ nau!1

Du kallar inte "internet mobbing", internet mobbing. Fånigt, negativt och det hjälper inte om du letar efter en orsak att fortsätta. SÅ! Kalla det inte något negativt. Kalla det en debatt eller en roande forumit tid med en annan forumit eller moped om du så vill. Det är svårt att förklara faktiskt.

hehe.. jag letar inte efter anledningar till att fortsätta..

Jag bara undrar varför man tycker det är roligt..

När det är någon man kan träffa på är det ju kul. Men när det är nån som bor i Norrland (om man inte bor i Norrland då) som man inte kan träffa på så är det ju inte alls lika roligt.

Det blir liksom effektlöst. Det vore ju en sak om man blev anmäld så man märkte att dom reagerade...

Jaja.. jag får väl helt enkelt ge mig in på Lunarstorm eller nåt och se ifall jag kan finna den sanna glädjen* igen.

*Skadeglädje

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Charlie är bannad.

Tänkte just det vid första inlägget. Så fort jag såg det tryckte jag Quote+ och tänkte skriva "Snälla, kolla hans IP" följt av en rapport/PM till dig. När, när, när, när, när, NÄR ska ni få IP-bannmöjligheter?!

Ny fråga: I filmen "Down with Love" handlar det ganska mycket om sex och choklad, och jag fattade aldrig poängen med att huvudpersonen (som blivit feminist) proppade i sig tonvis (nja) med choklad. Det var en hel del skämt om just choklad och sex, men länken mellan dem fattade jag aldrig. Jag sa "jaha?" så fort nåt sånt skämt kom, och brorsan förklarade att "choklad är ett substitut, förstår du" (för sex då, såklart). Ligger det nån sanning i detta, eller är det brorsan som ljuger, eller ljuger han inte - bara det att substitut-delen är en myt?

Please explain :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...