T-Bone Mendez Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Yes box. Tack, då va det som jag trodde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Varför skriver folk det fullständiga ordet/meningen inom parantes efter en förkortning? T ex: "RHCP (Red Hot Chili Peppers) är så fucking grymma!" Är inte förkortningar till för att slippa skriva hela ordet/meningen? Vad har då förkortningen för betydelse om man sedan skriver ut hela betydelsen? Då kan man ju lika gärna skriva meningen/ordet direkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Varför skriver folk det fullständiga ordet/meningen inom parantes efter en förkortning? T ex: "RHCP (Red Hot Chili Peppers) är så fucking grymma!" Är inte förkortningar till för att slippa skriva hela ordet/meningen? Vad har då förkortningen för betydelse om man sedan skriver ut hela betydelsen? Då kan man ju lika gärna skriva meningen/ordet direkt. För vissa vet inte vad RHCP är, sedan att de säger vad det är är enligt mid dumt, då de flesta musiklyssnare vet vem RHCP är, de är inte precis okända. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 För vissa vet inte vad RHCP är, sedan att de säger vad det är är enligt mid dumt, då de flesta musiklyssnare vet vem RHCP är, de är inte precis okända. Koncentrera dig inte allt för mycket på RHCP utan på förkortningar över huvudtaget. RHCP var ju bara ett exempel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 http://www.google.se/search?hl=sv&clie...3%B6k&meta= Löst efter en del trubbel, hittade dessutom en del oanvända låtar. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Varför skriver folk det fullständiga ordet/meningen inom parantes efter en förkortning? T ex: "RHCP (Red Hot Chili Peppers) är så fucking grymma!" Är inte förkortningar till för att slippa skriva hela ordet/meningen? Vad har då förkortningen för betydelse om man sedan skriver ut hela betydelsen? Då kan man ju lika gärna skriva meningen/ordet direkt. I följande text kan personen sedan använda förkortningen utan att det uppstår missförståndelse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 I följande text kan personen sedan använda förkortningen utan att det uppstår missförståndelse. Fast det är ofta man ser det då förkortningen bara används en gång i texten. Nåväl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Fast det är ofta man ser det då förkortningen bara används en gång i texten. Nåväl.Ofta retards som skriver då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad hände med medlemmen Eazy E egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Vad hände med medlemmen Eazy E egentligen? Bannad tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Finns det nån på forumet som kan ryska? INTE polska, mind you. Русский язык! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Finns det nån på forumet som kan ryska? INTE polska, mind you. Русский язык! Русский язык! = Ryska språket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Русский язык! = Ryska språket Heh. Så långt kan jag och det där var en del av mitt inlägg. Men jag undrade alltså om det finns nån som kan ryska (= Русский язык). Har du uppfattat mig korrekt rätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Bannad tror jag. Jag vill ha tillbaka han :< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Heh. Så långt kan jag och det där var en del av mitt inlägg. Men jag undrade alltså om det finns nån som kan ryska (= Русский язык). Har du uppfattat mig korrekt rätt? Hmm, nu förstog jag inte. Vill du ha en översatt mening eller undrar du om någon här på forumet kan ryska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Hmm, nu förstog jag inte. Vill du ha en översatt mening eller undrar du om någon här på forumet kan ryska? Ääh, nvm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag vill ha tillbaka han :< Du vill alltså ha tillbaka teoman? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Du vill alltså ha tillbaka teoman? Ja, och teoman/Eazy E är/var samma person. Och varför inte? Man kunda faktiskt få sig ett gott skratt ibland Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag som har bil och lever på studiebidraget gillar inte direkt bensinpriserna, så därför kör jag väldigt snålt, dvs. ecodriving. Jag och min far åkte i somras till Västerås Flygplats för att hämta min syster. Jag körde dit, farsan tillbaka. Vi tävlade om vem som körde bensinsnålast, och jag vnan med 0.68 l/mil och pappa körde på 0.72. Det jag ska komma fram till är att det är 17 mil från Kristinehamn till Västerås Flygplats. När pappa körde drack bilen 6.8 liter mer bensin än vad den gjorde för mig. (0.4 * 17 = 6.8) (6.8 * 11 (antar priset) = 74.8 kronor) Alltså kostade det pappa 75 kronor mer att köra själv än att låta mig köra. Och då till frågan: Jag brukar köra på fyrans växel inne i stan, 50 km/h. Men om jag istället kör på femmans växel i stan, hur mycket tjänar jag på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CHARLIE-SHEEN Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) hur fuskar man på sa mp 0,2,2 SVARA NU EFTERSOM JAG VILL KNNA FÅ PNGAR TILL ATT STUNTAom det finns någon sida med fusk eller tips skriv,Eller om ni kan något tips eller fusk skriv tack-.... Vad hände med medlemmen Eazy E egentligen? Bannad tror jag. Jag vill ha tillbaka han :< Du vill alltså ha tillbaka teoman? Ja, och teoman/Eazy E är/var samma person.Och varför inte? Man kunda faktiskt få sig ett gott skratt ibland hhan är närmare än ni tror HÄHÄHÄHÄ. skoja bara men jag har en till fråga... Det finns en hemsida som heter www.everyonedoesit.com där man kan beställa LAGlIGA droger och jag vill prova på och bästella bara för att prova men nu är det såhär jag är nästan aldrig hemma själv och om jag bästeller så kommer drogerna i ett kuvert hem till mig(en kompis har köpt innan). och om dom ser kuveret kanske dom öppnar det och ser droger och slår mig då. sammanfattning: jag vill bästella droger från internet men det är alltid någon mer än jag hemma hoss mig och då ser ju dom kuveret så hur ska jag göra utan att någon ser......?????????? Redigerad 22 september, 2007 av CHARLIE-SHEEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts