Lajnux Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Har en liten fråga. När man drömer om en person som man känner IRL har den personen ochså samma dröm då? Eller hur man ska säga "Tjena Klas! Guuu' va roligt vi hade det i drömmen inatt eller vad säger du?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Inte vet ja. Ja fick bara den tankte utan anledning. @GTA3 Freak nej ja är inte "dum i huvet" Är du? "Om jag tänker på en person tänker den på mig?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Har en liten fråga. När man drömer om en person som man känner IRL har den personen ochså samma dröm då? Eller hur man ska säga Nja, bara Eudoros och jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nja, bara Eudoros och jag. Som att jag inte visste det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Som att jag inte visste det! Har ni drömt samma dröm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Har ni drömt samma dröm? Det är en väldigt lång historia. Men åtminstone förut delade vi både drömmar och tankar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Som att jag inte visste det! Klart du gjorde, men alla andra gjorde inte det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Har en liten fråga. När man drömer om en person som man känner IRL har den personen ochså samma dröm då? Eller hur man ska säga Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nej. Tack, du är bara den tolfte som kommenterar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Tack, du är bara den tolfte som kommenterar det. Dela det på två. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Funderade på en sak. när polisen kör med blåljusen på, är det någon skillnad när dom har sirenerna på med och när dom bara kör med ljusrampen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Funderade på en sak. när polisen kör med blåljusen på, är det någon skillnad när dom har sirenerna på med och när dom bara kör med ljusrampen? Tror inte det. De kör väl bara med sirener då det är mycket trafik, för att lättare märkas? Eller då det är über-akut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Funderade på en sak. när polisen kör med blåljusen på, är det någon skillnad när dom har sirenerna på med och när dom bara kör med ljusrampen? Enligt min uppfattning så har dom igång endast ljusrampen när dom vill.. Överraska en bov, eller något. Sen kanske dom drar på sirenerna när dom har mer bråttom till en brottsplats Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Varför är, om inte i sverige så i alla fall i USA, kubanska ciggarer olagliga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Varför är, om inte i sverige så i alla fall i USA, kubanska ciggarer olagliga? Nu är det här en väldigt enkel förklaring men: Usas ledare och Kubas ledare är inte direkt bästa vänner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Nu är det här en väldigt enkel förklaring men: Usas ledare och Kubas ledare är inte direkt bästa vänner. Jaha, så alla produkter från kuba är olagliga!? Låter rimligt... USA och Ryssland är ju inte heller direkt vänner, för att inta snacka om iraq, kina mfl... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Jaha, så alla produkter från kuba är olagliga!? Låter rimligt... USA och Ryssland är ju inte heller direkt vänner, för att inta snacka om iraq, kina mfl... Man får ju inte åka till Kuba och jag har för mig att USA har handelsförbud med Kuba. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Tack, du är bara den tolfte som kommenterar det. Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Tack, du är bara den tolfte som kommenterar det. Otroligt dåliga frågor förtjänar antingen ett jävligt dåligt svar eller många halvdåliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Otroligt dåliga frågor förtjänar antingen ett jävligt dåligt svar eller många halvdåliga. Det finns inga dåliga frågor, bara dåliga svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts