Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag vet att ni alltid har undrat hur en iPod ser ut inuti. Jag passade på att ta lite bilder när jag försökte laga min gamla genom att byta en grej från min kompis, också defekta iPod. Felet kvarstod :unsure:

Bilder:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller?

Så här tror iaf jag. På den tiden fanns inte iavel så de spelade inte ngn roll om man va släkt. Inavel va inte "uppfunnet" än.

Sen vet jag inte om de är rätt men d är min teori iaf :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller?

Det är inte säkert att det blir gentiska fel för att syskon skaffar ett barn tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa du har upptäckt att kristendomen är ologisk, grattis.

spajdermän: Tror du seriöst på Adam&Eva? Att de, fullt intelligenta varelserna med förmåga att kommunicera osv som vi gör idag, var de första människorna på jorden. Jesus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där hör till gammla testamentet, jag tror nog mer på nya testamentet är mer trovärt än gammla

Gammla:

Mose gjorde upp en väg i havet.

Gud skapade gjorden på 6 dagar.

Man fick vad man behövde när man offrade till gud.

Adam och Eva som är gjord av Adams revben.

Nya:

Ett barn som döptes till jesus föddes.

Jesus gick till ett tempel.

Jesus får Lärjungar (stavning?)

Dom går runt och lär ut Kristen dom.

Jesus återuppstår, han dog aldrig, ofta man dör av att bli uppspikad på et kors.

Plågade dom honom mer efter att han var fast spikad?

@The dude: Dom åt ju förståss av några äpplen som dom fick inteligensen av. :unsure:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...