R2D2 Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Varför är alla tröjtyg helfärgade utom grå som verkar vara nån fläckig blandning av svart, vit och lite grå? Varför inte bara göra hela grå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Varför är alla tröjtyg helfärgade utom grå som verkar vara nån fläckig blandning av svart, vit och lite grå? Varför inte bara göra hela grå? Det har jag också undrat en längre tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 När man är förkyld, och när det gör ont när man sväljer, var beror det på egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 När man är förkyld, och när det gör ont när man sväljer, var beror det på egentligen? virus, om det är halsfluss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 När man är förkyld, och när det gör ont när man sväljer, var beror det på egentligen? Något i halsen svullnar och det "skaver" mot denn svullnad när man sväljer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Varför är USA rankade 5a i världen i fotbollen? Dags för ännu en konspirationsteori mot staterna? Redigerad 10 juni, 2006 av Roller_Girl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Varför är USA rankade 5a i världen i fotbollen? Dags för ännu en konspirationsteori mot staterna? För att USA har ett bra fotbollslag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag vet att ni alltid har undrat hur en iPod ser ut inuti. Jag passade på att ta lite bilder när jag försökte laga min gamla genom att byta en grej från min kompis, också defekta iPod. Felet kvarstod Bilder: http://img294.imageshack.us/img294/9129/img14921wa.jpg http://img62.imageshack.us/img62/5029/img14991hn.jpg http://img62.imageshack.us/img62/5727/img15002nw.jpg http://img294.imageshack.us/img294/8944/img15027pa.jpg http://img62.imageshack.us/img62/2125/img15032my.jpg http://img62.imageshack.us/img62/1328/img15044es.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sista bilden: SMart att sätta lappen på insidan iPod-avskalet så man ser den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sista bilden: SMart att sätta lappen på insidan iPod-avskalet så man ser den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sista bilden: SMart att sätta lappen på insidan iPod-avskalet så man ser den. Den gäller väl bara själva hårddisken antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur en Antenn och parabol fungerar. Skickar signaler till satelit > satelit skickar tillbaks signaler > mottagaren tar emot signlarerna. Men hur kan signalerna visa färg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller? Så här tror iaf jag. På den tiden fanns inte iavel så de spelade inte ngn roll om man va släkt. Inavel va inte "uppfunnet" än. Sen vet jag inte om de är rätt men d är min teori iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller? Det är inte säkert att det blir gentiska fel för att syskon skaffar ett barn tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Om Adam och Eva var de första på gjorden. Då hade alla barnen sex med varandra och med föräldrarna. De blir de ju handikapp. Så då är vi "normala" handikappade och de handikappade normala. Eller? Jaa du har upptäckt att kristendomen är ologisk, grattis. spajdermän: Tror du seriöst på Adam&Eva? Att de, fullt intelligenta varelserna med förmåga att kommunicera osv som vi gör idag, var de första människorna på jorden. Jesus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Det där hör till gammla testamentet, jag tror nog mer på nya testamentet är mer trovärt än gammla Gammla: Mose gjorde upp en väg i havet. Gud skapade gjorden på 6 dagar. Man fick vad man behövde när man offrade till gud. Adam och Eva som är gjord av Adams revben. Nya: Ett barn som döptes till jesus föddes. Jesus gick till ett tempel. Jesus får Lärjungar (stavning?) Dom går runt och lär ut Kristen dom. Jesus återuppstår, han dog aldrig, ofta man dör av att bli uppspikad på et kors. Plågade dom honom mer efter att han var fast spikad? @The dude: Dom åt ju förståss av några äpplen som dom fick inteligensen av. Redigerad 12 juni, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vad är det för skillnad mellan krokodiler och alligatorer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vad är det för skillnad mellan krokodiler och alligatorer? En krokodils nos är smalare och trekantigare än nosen hos en alligator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det kan ju knappast vara enda skillnaden? Om det är enda skillnaden så... är det ju knappt nån skillnad, då borde dom räknas som samma djur.. måste ju finnas nåt mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts