eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Fraps. Fraps fungerar som sagt bara i spel, Taksi kan fungera. Det spelade jag in med när jag skulle spela in utanför spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Går det att spela in på skärmen med Fraps? Google Earth är ju inte ett spel eller något liknande. Annars går det med valfri screen recorder. Sök på Google. Fraps fungerar som sagt bara i spel, Taksi kan fungera. Det spelade jag in med när jag skulle spela in utanför spel. Okej, antog att det gick att spela in utanför spel med Fraps också, men tydligen går det inte. Då är första bästa Screen Recorder bäst. Som sagt, sök på google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Hej! Detta verkar säkert jättekonstigt, men jag efterfrågar ett flashback-konto! Jag har en svenskauppgift att intervjua en person som jag tycker verkar intressant och jag skulle vilja intervjua en nazist, som jag måste eftersöka där, men min mail och registreringen strular jättemycket.. så antingen om någon annan kan testa att regga ett konto där åt mig, eller låna ut sitt? Snälla snälla hjälp mig! Tack på förhand- Fick låna av RavenE, skitschysst verkligen TACK! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Om jag vill lägga upp en bild/video/låt på internet (eftersom det är det enda sätt jag kan visa det för en viss person), kan jag lägga upp det på nån sida som gör att de som ser/hör objektet (nästan) garanterat inte kan tanka det till sin dator och hävda att det är dens egen fil? Youtubevideos går att tanka med extraprogram - annat tips? Bilder går att högerklicksskydda, men kanske inte printscreenskydda. Det skulle vara om man gjorde bilden som en video, då många inte känner till att man kan printa i videoprogram genom Fraps eller att sänka videoaccelerationen. Musik... går det alls? Såklart, det går väl att kopiera musiken analogt om inte annat. "Rec + Play" med ljudinspelaren inställd på ljud-ut som källa. Jag vill alltså visa media, men vara så säker jag kan på att det BARA är tillgängligt på den sida/ftp jag själv lägger upp den på. Ftp förresten. Det går ju att ändra så att man inte får ändra/lägga till filer, men för att kunna öppna dem måste de väl tankas, om än bara i en temp-mapp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Kan man på något sätt kolla ifall en hotmailadress finns på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Kan man på något sätt kolla ifall en hotmailadress finns på riktigt? Lägga till i kontakter eller skicka ett mail. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Okej, antog att det gick att spela in utanför spel med Fraps också, men tydligen går det inte. Då är första bästa Screen Recorder bäst. Som sagt, sök på google. Problemet var alltså att slutresultat blev hackit, glömde säga det (låg fps eller nått?), vilket de även blir med den första jag hittade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Hur gör man en rektangulär ruta med hjälp av ASCII koder? (Alt Tecken) ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Fraps fungerar som sagt bara i spel, Taksi kan fungera. Det spelade jag in med när jag skulle spela in utanför spel. Fungerar iofs att filma filmer med det också. Men resultatet är värdelöst, då Fraps sänker FPSen i filmen och gör därmed så att ljudet och bilden blir osynkade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Vad finns det för kul att göra med en kompis som tillfälligt sitter på samma nätverk som mig? Båda har XP SP2, han har Pro och jag Home. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Hej! Detta verkar säkert jättekonstigt, men jag efterfrågar ett flashback-konto! Jag har en svenskauppgift att intervjua en person som jag tycker verkar intressant och jag skulle vilja intervjua en nazist, som jag måste eftersöka där, men min mail och registreringen strular jättemycket.. så antingen om någon annan kan testa att regga ett konto där åt mig, eller låna ut sitt? Snälla snälla hjälp mig! Tack på förhand- Det tar ett par dagar efter man reggat sig innan man kan posta, tror det är ett dygn eller två. Kanske det du missat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Hur gör man en rektangulär ruta med hjälp av ASCII koder? (Alt Tecken) ?? Det kan du inte. Finns dock ett par sätt att få en ruta iaf. □ - U25A1 ┌ ┐ └ ┘ - U250C, U2510, U2514, U2518 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad finns det för kul att göra med en kompis som tillfälligt sitter på samma nätverk som mig? Båda har XP SP2, han har Pro och jag Home. Du kan stänga av hans dator. Men du måste ha program för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Du kan stänga av hans dator. Men du måste ha program för det. Tell me more about it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Det tar ett par dagar efter man reggat sig innan man kan posta, tror det är ett dygn eller två. Kanske det du missat? Nej, fick aldrig registreringsmailet ens. Gjorde det i söndags, typ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Tell me more about it. Jag vet tyvärr inte mer, kommer inte ihåg vad det heter. Men jag vet att applikationen finns på powerbits. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad kan du som yrkesutövande i transport- eller fordonsbranschen göra för att minska dagens negativa påverkan på jordens klimat och miljö? Någon som kan hitta en hemsida med vart jag kan hitta den informationen? Jag har sökt på google men hittar inget bra! Help me! Eureka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Vad kan du som yrkesutövande i transport- eller fordonsbranschen göra för att minska dagens negativa påverkan på jordens klimat och miljö? Byt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Byt jobb.Om man inte lyckas få ett nytt jobb då? ROLIGT? VAH VAH? ROLIGT? Arbetslös räddar världen!1 ROLIGR½ Vad jag vill ha fram är att du inte alls var finurlig/lustig/rolig/smart/klurig med ditt svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Byt jobb. cool_kille_1201 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts