Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Från BiteFight.se

Så här rensar du cacheminnet i Internet Explorer 7:

* Stäng alla andra webbläsarfönster som är öppna.

* Klicka på Verktyg > Internet-alternativ.

* Välj fliken Allmänt.

* Klicka på Radera under Webbläsarhistorik.

* Klicka på Ta bort filer under Tillfälliga Internet-filer.

* Klicka på Ta bort cookies.

* Klicka på OK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man anmäla det här? Dödshot?

Om du vet vem personen är i verkligheten och kan koppla honom till adressen så borde det ju gå att anmäla, men jag vet i fan vad som skulle kunna hända. Tror inte de bryr sig allt för mycket. Men mordhot i alla fall.

Om inte så tar du reda på hans IP via msn, och då kan du göra två saker.

1. Anmäla till hans ISP, dessvärre så brukar de inte svara allt för ofta, eller ens bry sig om fallet. Men som sagt, det är ju mordhot, de kanske ser seriösare på det.

2. Ha jättekul med det, tror man kan utföra ddos-attacker om man har en persons IP. :>

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vet vem personen är i verkligheten och kan koppla honom till adressen så borde det ju gå att anmäla, men jag vet i fan vad som skulle kunna hända. Tror inte de bryr sig allt för mycket. Men mordhot i alla fall.

Om inte så tar du reda på hans IP via msn, och då kan du göra två saker.

1. Anmäla till hans ISP, dessvärre så brukar de inte svara allt för ofta, eller ens bry sig om fallet. Men som sagt, det är ju mordhot, de kanske ser seriösare på det.

2. Ha jättekul med det, tror man kan utföra ddos-attacker om man har en persons IP. :>

Tack för svaret. Ska se hur han reagerar, om han fortsätter funderar jag seriöst på att anmäla honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du gjot för att göra honom ledsen?

Riktigt låååååååååååååång historia som man skulle kunna skriva bok av.

Men om vi drar den kortfattat: Vi var en gång bästa vänner. Jag var tvungen flytta. Vi såg varandra aldrig igen, han blev patriot, sedan började han snacka om krig och hur han älskade att döda människor i spel och hur han drömde drömmar om att han dödade människor genom att tortera dom och så vidare....

Well, det gick vidare så och jag har försökt hjälpt honom på olika sett, men på något sätt har han börjat 'hata' mig.

Han hatar t.ex när jag inte svarar på msn trots att jag är 'upptagen' eller 'Inte vid datorn'. Han tror att jag sitter vid hans chattkonversation 24/7.

Men det handlade inte om det. Hur som helst har han på något sätt varit psykiskt sjuk och jag har försökt hjälpt honom men bara förvärrat det. Nöjd?

Och då var det en riktigt kortfattad historia.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Detta verkar säkert jättekonstigt, men jag efterfrågar ett flashback-konto! Jag har en svenskauppgift att intervjua en person som jag tycker verkar intressant och jag skulle vilja intervjua en nazist, som jag måste eftersöka där, men min mail och registreringen strular jättemycket.. så antingen om någon annan kan testa att regga ett konto där åt mig, eller låna ut sitt?

Snälla snälla hjälp mig!

Tack på förhand-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DDoS/DoS attacker är så jävla dåligt, en kille med 0,25 lina kan spela utan att märka det. Använd linux isåfall som kan skicka många fler packets än windows DDoS/DoS.

Jag kan ingenting om själva utförandet, jag bara vet att det är möjligt att göra. Så du har säkert rätt i att DDoS inte är jättebra. Jag nämnde bara något man kan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fraps.
Varför inte bara tipsa om Firefox och valfritt ladda-ner-film-program?

Orkar inte tänka ut om jag minns något för nu ska jag ut trött som ett svin som jag är och leta efter en fullt fungerande skivspelare igen så att jag kan knarka The Doors. Tredje gången gillt.

Förlåt. Jag läste Google Video. Förlåt. Jag är trött. Förlåt.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...