kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 HAHAH maim fyfan alltså Jag har IE 7, hittar ingen såndär Det är inte åt mig själv heller, men ändå Säg åt din kompis/tjej/förälder/boss/whoever att ladda ner CCleaner (gratis) och på så sätt rensa cachen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Säg åt din kompis/tjej/förälder/boss/whoever att ladda ner CCleaner (gratis) och på så sätt rensa cachen. Meh, det är ju en tjej i min klass som inte får bilddagboken att fungera.. jag kan ju inte komma med det där Då tror hon jag är ubernerd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Meh, det är ju en tjej i min klass som inte får bilddagboken att fungera.. jag kan ju inte komma med det där Då tror hon jag är ubernerd "En på MSN tipsade om det här programet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Meh, det är ju en tjej i min klass som inte får bilddagboken att fungera.. jag kan ju inte komma med det där Då tror hon jag är ubernerd Just face the fact. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Från BiteFight.se Så här rensar du cacheminnet i Internet Explorer 7: * Stäng alla andra webbläsarfönster som är öppna. * Klicka på Verktyg > Internet-alternativ. * Välj fliken Allmänt. * Klicka på Radera under Webbläsarhistorik. * Klicka på Ta bort filer under Tillfälliga Internet-filer. * Klicka på Ta bort cookies. * Klicka på OK. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Kan man anmäla det här? Dödshot? Om du vet vem personen är i verkligheten och kan koppla honom till adressen så borde det ju gå att anmäla, men jag vet i fan vad som skulle kunna hända. Tror inte de bryr sig allt för mycket. Men mordhot i alla fall. Om inte så tar du reda på hans IP via msn, och då kan du göra två saker. 1. Anmäla till hans ISP, dessvärre så brukar de inte svara allt för ofta, eller ens bry sig om fallet. Men som sagt, det är ju mordhot, de kanske ser seriösare på det. 2. Ha jättekul med det, tror man kan utföra ddos-attacker om man har en persons IP. Redigerad 11 september, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Om du vet vem personen är i verkligheten och kan koppla honom till adressen så borde det ju gå att anmäla, men jag vet i fan vad som skulle kunna hända. Tror inte de bryr sig allt för mycket. Men mordhot i alla fall. Om inte så tar du reda på hans IP via msn, och då kan du göra två saker. 1. Anmäla till hans ISP, dessvärre så brukar de inte svara allt för ofta, eller ens bry sig om fallet. Men som sagt, det är ju mordhot, de kanske ser seriösare på det. 2. Ha jättekul med det, tror man kan utföra ddos-attacker om man har en persons IP. Tack för svaret. Ska se hur han reagerar, om han fortsätter funderar jag seriöst på att anmäla honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Tack för svaret. Ska se hur han reagerar, om han fortsätter funderar jag seriöst på att anmäla honom. Vad har du gjot för att göra honom ledsen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Vad har du gjot för att göra honom ledsen?Jag undrar med. Det måste vara jääävligt seriöst om det inte har med att han tittade på Lost att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Vad har du gjot för att göra honom ledsen? Riktigt låååååååååååååång historia som man skulle kunna skriva bok av. Men om vi drar den kortfattat: Vi var en gång bästa vänner. Jag var tvungen flytta. Vi såg varandra aldrig igen, han blev patriot, sedan började han snacka om krig och hur han älskade att döda människor i spel och hur han drömde drömmar om att han dödade människor genom att tortera dom och så vidare.... Well, det gick vidare så och jag har försökt hjälpt honom på olika sett, men på något sätt har han börjat 'hata' mig. Han hatar t.ex när jag inte svarar på msn trots att jag är 'upptagen' eller 'Inte vid datorn'. Han tror att jag sitter vid hans chattkonversation 24/7. Men det handlade inte om det. Hur som helst har han på något sätt varit psykiskt sjuk och jag har försökt hjälpt honom men bara förvärrat det. Nöjd? Och då var det en riktigt kortfattad historia. Redigerad 11 september, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Okej. Jag kanske tolkar koversationen fel, men din s.k vän yrar en jävla massa. Blocka/Ta bort honom från din msn kanske? Redigerad 11 september, 2007 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Okej. Jag kanske tolkar koversationen fel, men din s.k vän yrar en jävla massa. Blocka/Ta bort honom från din msn kanske? Jag blockade honom och tog bort honom 7 månader. Addade han alldeles nyss igen och han har föbättrat sig, men jag blev lite chockad när han sa så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag blockade honom och tog bort honom 7 månader. Addade han alldeles nyss igen och han har föbättrat sig, men jag blev lite chockad när han sa så. Jag föreslår dig att blocka joelbiten igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Hej! Detta verkar säkert jättekonstigt, men jag efterfrågar ett flashback-konto! Jag har en svenskauppgift att intervjua en person som jag tycker verkar intressant och jag skulle vilja intervjua en nazist, som jag måste eftersöka där, men min mail och registreringen strular jättemycket.. så antingen om någon annan kan testa att regga ett konto där åt mig, eller låna ut sitt? Snälla snälla hjälp mig! Tack på förhand- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 2. Ha jättekul med det, tror man kan utföra ddos-attacker om man har en persons IP. DDoS/DoS attacker är så jävla dåligt, en kille med 0,25 lina kan spela utan att märka det. Använd linux isåfall som kan skicka många fler packets än windows DDoS/DoS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 DDoS/DoS attacker är så jävla dåligt, en kille med 0,25 lina kan spela utan att märka det. Använd linux isåfall som kan skicka många fler packets än windows DDoS/DoS. Jag kan ingenting om själva utförandet, jag bara vet att det är möjligt att göra. Så du har säkert rätt i att DDoS inte är jättebra. Jag nämnde bara något man kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Försökte spela in med Camtasia i Google Earth, men resultatet blev hackit och dåligt. Finns det något annat program att rekommendera? Redigerad 12 september, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Försökte spela in med Camtasia i Google Earth, men resultatet blev hackit och dåligt. Finns det något annat program att rekommendera? Fraps. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Fraps.Varför inte bara tipsa om Firefox och valfritt ladda-ner-film-program? Orkar inte tänka ut om jag minns något för nu ska jag ut trött som ett svin som jag är och leta efter en fullt fungerande skivspelare igen så att jag kan knarka The Doors. Tredje gången gillt. Förlåt. Jag läste Google Video. Förlåt. Jag är trött. Förlåt. Redigerad 12 september, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Fraps. Går det att spela in på skärmen med Fraps? Google Earth är ju inte ett spel eller något liknande. Annars går det med valfri screen recorder. Sök på Google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts