Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad är egentligen historian bakom pastan? Vem skapade den första pastan, hur och varför?Tack på förhand/Hungrig Svensk
Alltså pasta är ju då italienska för "deg" och ibland även "bakelse". Varför de skapade den första spaghettin vet jag dock inte, men troligtvis inspirerades de av kinesernas nudlar? Har för mig det.
Vad är det egentligen som har hänt med MTV? Är det något sorts tema dom går på? Var tusen gånger bättre förr, börjar likna VH1 nu..Kanske dåligt förklarat, men slå igång MTV själva och se. Något skumt är det.
Syftar du på de miljoner olika dejtingprogrammen som går nu för tiden, eller är det något annat som jag har missat? Missförstå mig rätt, jag tittar nästan aldrig på MTV, och inte tv heller för den delen, men det lilla jag sett i år är en jävla massa "Dismissed", "Wanna Come In?" och "My Own..." med mera.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Syftar du på de miljoner olika dejtingprogrammen som går nu för tiden, eller är det något annat som jag har missat? Missförstå mig rätt, jag tittar nästan aldrig på MTV, och inte tv heller för den delen, men det lilla jag sett i år är en jävla massa "Dismissed", "Wanna Come In?" och "My Own..." med mera.

Njae, de har lagt in en massa nya "program". Fuzz, Chorus mfl. Dessutom verkar dom köra med något nytt sorts tema som påminner litegrann om VH1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkade verkligen inte starta en egen tråd i datorforumet bara för det här, så jag tar det här. Vad är det här för dumt som har börjat komma upp när jag kollar på youtube? Filmen går fortfarande att kolla på, alltså. :mellow:

sutuj5lu1nig.png

Gah, den där har börjat komma upp hela tiden nyligen för mig också. Jätteskumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkade verkligen inte starta en egen tråd i datorforumet bara för det här, så jag tar det här. Vad är det här för dumt som har börjat komma upp när jag kollar på youtube? Filmen går fortfarande att kolla på, alltså. :mellow:

Den har jag med fått upp på sista tiden, två gånger eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lolzorz, den fick jag också upp! Men jag antog att det var p.g.a. Bioshock, för varningen började komma precis då jag hade installerat det. Det var i fredags, sen dess har jag inte sett till den... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaren! :teehee:

1. Kasta Freesbie

2. Köra i micron

3. Bygga en lampa

1. Redan gjort. Blir ett jävla drag på dem! :ermm:

2. Det skulle jag sjukt gärna vilja göra om jag bara hittade en gammal micro nånstans.. (w00t)

3. Hur? :)

Lägg in i anonym persons skåp och filma vad reaktionen blir när denne öppnar skåpen och visa för oss andra.

Spamma ner dom i din mentors skåp/hylla. Hon/han blir säkert glad. Skriv ett brev också, "Grattis på födelsedagen, 50 skivor ifrån Kebab"

Haha, jag gillar idéen! :(

Lägga ut på Tradera/Blocket/Loppis.

Annars är Gtafreakets idéer bra.

Födelsedagpresent/Julklapp.

Tror tyvärr inte att någon är intresserad av Komputer för alla's "en-massa-bra-små-program-från-2002-till-2005"-skivor. (w00t)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...