Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad heter låten som spelas på denna film?

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak

Låtnamn: Fortuna Imperatrix Mundi (Världens härskarinna på Latin)

Artist: Carl Orff

Album (eller vad man kallar det): Carmina Burana (är inte helt säker)

(Är inte säker på stavningen på något av orden) ;)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar inte starta en ny tråd så jag frågar här..

Någon som kan rekomendera ett html program som är enkelt och bra? då menar jag ett program så man slipper koda själv utan programet gör det åt än.

gratis eller ej spelar ingen roll, kostar det så köper jag... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågar inte starta en ny tråd så jag frågar här..

Någon som kan rekomendera ett html program som är enkelt och bra? då menar jag ett program så man slipper koda själv utan programet gör det åt än.

gratis eller ej spelar ingen roll, kostar det så köper jag... :huh:

Dreamweaver. Helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag har frågat detta innan men jag har glömt bort det.

Kan någon förklara kort för mig vad som är skillnaden mellan FBI och CIA? Det skulle varit snällt!

FBI är jobbar inom USA.

CIA jobbar utanför.

edit: thx stell

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag har frågat detta innan men jag har glömt bort det.

Kan någon förklara kort för mig vad som är skillnaden mellan FBI och CIA? Det skulle varit snällt!

För att göra det enkelt för sig kan du jämföra FBI med Polisen och CIA med SÄPO. Folk kan öppet säga att de arbetar för FBI, men arbetar du för CIA är det hemligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter det när tjejer gör det som har med batterier och 2 att göra?

Jag stod i en butik och vänta och det var det bästa som har hänt, för in genom dörren kom en jänta, hon valde faktiskt mig före Kent

FÖR JAG E DILDON SVEN jag vill va din bästa vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag e dildon sven jag vill va din bäste vän, ååå sven du känns som en riktig lem, jag e dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag är dildon sven jag vill va din bästa vän, hård och len mellan mina ben.

Jag bodde i en liten låda, och där rymms ju bara jag men vill du ha mig får du ta mig men då ska du baske mig ha mig varje dag

för jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, åå sven du känns som en riktig lem, jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, hård och len mellan mina ben -här va de blött

FAN sven nu är batterierna slut igen, du får väl gå iväg och handla, köpa ett fyrpack duracell, sen kan vi kela med varrandra, fleera timmar varje kväll

För jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag är dildon sven jag vil va din bäste vän, ååå sven du känns som en riktig lem, jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård i mig kan inte säga nej, jag är dildon sven jag vill va din bäste vän, så stor och hård, mellan mina ben.

-jajjamen

Öhm, ja.. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...