The Dude Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ja, om inte den lilla piggen som trycks in när kylskåpsdörren stängs är trasig. För att försöka få mindre folk att använda det, kanske. Så vitt jag vet är det inte vidare farligt, förutom att andas ner röken i lungorna, men cigaretter är ju tillåtet. Jag har också hört att inte en en endaste människa har dött av att använda cannabis. Men du jobbar väl inom sjukvården så du kanske vet mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Edit. aha det var din tråd Men man brukar mena fragbite Redigerad 23 november, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Men den är hämtad från Flashback. http://www.flashback.info/showthread.php?t=163611 Detta är min tusende post. Redigerad 20 januari, 2006 av saffecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Så vitt jag vet är det inte vidare farligt, förutom att andas ner röken i lungorna, men cigaretter är ju tillåtet. Jag har också hört att inte en en endaste människa har dött av att använda cannabis. Men du jobbar väl inom sjukvården så du kanske vet mer. Själv vet jag ingenting om hur pass farligt det där, gjorde en gissning på vad orsaken kan vara. Nej, jag studerar, dock inte inom sjukvårdens område. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Själv vet jag ingenting om hur pass farligt det där, gjorde en gissning på vad orsaken kan vara. Nej, jag studerar, dock inte inom sjukvårdens område. Vem är det som kör ambulans då? A.A. måste det vara isf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Varför är cannabis olagligt i Sverige och många andra länder? För att amerikanarna i början av 1900-talet observerade att drogen var väldigt populär bland dom mexikanska invandrarna. Efter det så blev det hetsjakt på cannabis, det är bland annat den farligaste drogen som finns, och den har dödat fler människor än någon annan drog i världshistorien. Allt enligt helt uppenbart pålitliga amerikanska myndigheter. Tror ni dom inte... så kommer dom och tar er när ni sover... jävla knarkare!!! - Släcks lampan i kylskåpet helt garanterat när man stänger dörren? Fan heller, Electrolux lurar av oss miljontals kronor om året för att den där jävla lampan inte släcks, förbannade lampa och dra ström! (Electrolux har ett avtal med elbolagen... dårå) Redigerad 24 november, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hur fungerar alla dessa trefärgade tubprodukter, såsom tandkräm? Har de olika densitet, eller hur är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Det bubblade upp en sak jag alltid undrat. Men det blev liksom tårta på tårta, och jag valde feg- metoden. Redigerad 23 november, 2005 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vem/vad är den bruna saken på Weener's avatar? Den som har lite hett våffelsex? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hur fungerar alla dessa trefärgade tubprodukter, såsom tandkräm? Har de olika densitet, eller hur är det? http://rapidshare.de/files/8089766/jojaeh_...andiga.wmv.html I och för sig är det en kaviartub, men det är ju nästan likadant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför tycker folk att Hey Baberiba är roligt? Är det roligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vem/vad är den bruna saken på Weener's avatar? Den som har lite hett våffelsex? Tror'n heter Domo-Kun. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Jag började undra när jag såg din avatar.. Sen är det inte logiskt att en sån bra talare kan vara vit. Din skepsis om mitt ursprung på grund av mitt val av avatar är intressant. Så du är alltså inte en tjock neger som håller en 10 kilos hamburgare? Men jag håller med. Det finns ju absolut inga vita personer som är särskilt talföra "kill, kill, kill... the white man" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför tycker folk att Hey Baberiba är roligt? Är det roligt? Det är nån form av konspiration. Med lite annat smått och gott inblandat såsom bävernylon, dartpilar och de där små pappersbitarna kring suddigum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vad ska jag byta namn till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vad ska jag byta namn till? Du ska heta Godfather och du ska byta tillbaka till Salvatore avatererna.NU! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Du ska heta Godfather och du ska byta tillbaka till Salvatore avatererna.NU! Dude, Salvatore avtarerna fick mina inlägg att se negativa ut alla gånger Varför vill inte Funny vara mod? Är Tommy Vercetti bi eller homosexuell? Hur många Ferrari Enzo's finns det? Varför klagar alla alltid på mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vad ska jag byta namn till? Hår_På_Rumpan låter trevligt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Dude, Salvatore avtarerna fick mina inlägg att se negativa ut alla gånger Varför vill inte Funny vara mod? Är Tommy Vercetti bi eller homosexuell? Hur många Ferrari Enzo's finns det? Varför klagar alla alltid på mig? 1. Det är för mycket "jobb". Dessutom så har han inte tid att leka med sina plastfigurer då. (Förlåt... Jag är en värdelös människa) 2. Med tanke på att han stöter på tjejer också så borde det väl vara bi? 3. Öh...? 4. Jag klagar inte alltid på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Varför tycker folk att Hey Baberiba är roligt? Är det roligt? 1. Dom har fått en knäpp. 2. Absolut inte. Varför vill inte Funny vara mod?Som Zack säger, då hinner jag ju inte leka med all mina He-Man/Turtles/Transformers/Thundercats gubbar. Ingen tid som helst. :'( Är Tommy Vercetti bi eller homosexuell? Säkra källor på R* antyder att han är dendrofil. Han har inget som helst intresse av varken män eller kvinnor. Hur många Ferrari Enzo's finns det? Sju, men dom håller på att tillverka en åttonde, ett stort YAY för dom! (Jag kan det rätta svaret OMFG, 399... för jag har kollat på susning, dårå). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts