Tux Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har ni några tips på hur man kan komma på ett artist namn?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har ni några tips på hur man kan komma på ett artist namn?. Man tar några bokstäver ur alfabetet och sätter ihop dem till ett/flera ord som låter fräsigt. HEHEHEHEH. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har ni några tips på hur man kan komma på ett artist namn?. http://www.bandnamemaker.com/ Prima sida som slumpar fram ord och bildar ett knepigt namn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har ni några tips på hur man kan komma på ett artist namn?. Använder sin fantasi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har ni några tips på hur man kan komma på ett artist namn?. Att vara en musikalisk artist kräver kreativitet. Namnet är första testet på kreativitet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Det här är något väldigt intressant som jag har undrat ett tag nu. Är 100% säker på att det finns studier i detta, men jag vet bara inte vad jag ska googla på.. Vilket är det längsta ord som man kan bilda genom att använda varje bokstav endast en gång? Alltså; cykelram cykelhjul Ja, ni fattar. Både engelska och svenska ord godtas. Redigerad 3 september, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Det här är något väldigt intressant som jag har undrat ett tag nu. Är 100% säker på att det finns studier i detta, men jag vet bara inte vad jag ska googla på.. Vilket är det längsta ord som man kan bilda genom att använda varje bokstav endast en gång? Alltså; cykelram cykelhjul Ja, ni fattar. Både engelska och svenska ord godtas. Någon som går in hårt för betapet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Har markerat ut knappen som jag tror startar en kanalsökning. Är det som på min tv så måste du trycka på knappen efter varje kanal tv:n hittar. Edit: Ringen syns dåligt, men den är i mitten ungefär. Absolut inget händer när jag trycker på den, tyvärr. Gissar på att jag måste trycka på någon ologisk jävla combo... Tack iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Vad föreställer denna bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Vad föreställer denna bild? Ingenting tror jag. Det där är en sån där bild som går att använta som avatar på alla IPB-forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Ingenting tror jag. Det där är en sån där bild som går att använta som avatar på alla IPB-forum. De flesta vet nog det, men en bild måste föreställa nått.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) De flesta vet nog det, men en bild måste föreställa nått.. Inte alls. Abstrakta bilder har oftast ingen mening/föreställer ingenting alls, de är bara där för att se bra ut. Redigerad 3 september, 2007 av Mordos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hur sparar man "Visnings" bilder från lastfm ? VISNINGSBILDEN -- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hur sparar man "Visnings" bilder från lastfm ? VISNINGSBILDEN -- Öh, högerklick>spara bild som? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hur sparar man "Visnings" bilder från lastfm ? VISNINGSBILDEN -- Spara bild som... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Öh, högerklick>spara bild som? Spara bild som... Går det inte att få större? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Går det inte att få större? Inte på Last.FM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Inte på Last.FM. tror du man kan hitta bilden nån annan stans då?. Bild ; Redigerad 3 september, 2007 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) tror du man kan hitta bilden nån annan stans då?. Bild ;http://images.google.se/images?hl=sv&q...ilder&gbv=2 =( http://www.derekhess.com/images/upload/16/...on-cover-hr.jpg =) Redigerad 3 september, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 http://images.google.se/images?gbv=2&s...S%C3%B6k+bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts