Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför har V-snack ett eget forum? Klistrad tråd vore ju att föredra.

Undrade samma sak.

Varför har Vardagssnack ett eget subforum? Det hade väl fungerat lika bra med en klistrad tråd?

Vardagssnack var förut en ganska sluten topic där inläggen fick godkännas av moderatorerna efter att originalet hade gått i grund totalt p.g.a. allt spam. Hultenius lade då v. 2 i ett eget forum där just de inställningarna rådde, men det var tydligen ingen hit för det togs bort ganska snart.

Det spammades extremt i den tråden förut så Hultan(eller nån) la in den i ett eget subforum så moderatorerna kunde sitta och godkänna alla posts innan dom hamnade i tråden, sen tog dom bort det och tråden fick ligga kvar ändå. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ett riktigt jävla long shot, men värt ett försök...

Jag har flyttat till en lägenhet i en stad, långt ifrån där jag en gång bodde på landsbygden. Hittills har jag klarat mig utan tv, men nu har jag kört hit en gammal liten sak. Dock har jag ett problem, jag får bara in SVT1 och SVT2. Jag vet att jag ska kunna få in många fler, då alla andra som bor här har det utan att betala nå extra. Jag har tagit hjälp, men vi har inte lyckats fixa till det. Därför undrar jag om det finns någon här som har en talang för att söka kanaler på äldre tv-apparater?

Så här ser dosan ut:

TVn är bara inkopplad med en vanlig antennsladd till väggen.

Så är det någon som kanske har en liknande tv eller ändå vet hur jag startar någon slags sökning? Jag är rätt så desperat, manualen är dessutom borta...

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det någon som kanske har en liknande tv eller ändå vet hur jag startar någon slags sökning? Jag är rätt så desperat, manualen är dessutom borta...

Har markerat ut knappen som jag tror startar en kanalsökning.

Är det som på min tv så måste du trycka på knappen efter varje kanal tv:n hittar.

:rolleyes:

Edit: Ringen syns dåligt, men den är i mitten ungefär. :D

post-6660-1188826207_thumb.jpg

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...