kicken Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Klövermjölk låter gott, säljs det på de vanliga ställena eller? Som Coop och Maxi? Det finns Standardmjölk och mellanmjölk. Ingen lättmjölk. Dom finns i de större affärerna. Edit: R2 hann före.. Redigerad 30 augusti, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Skit också, jag som hoppades att den skulle finnas som lättmjölk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Skit också, jag som hoppades att den skulle finnas som lättmjölk. Men för helvete, orka bry sig fettet i mjölken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Är det sant att varenda samtal som rings med dolt nummer spelas in hos polisen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Är det sant att varenda samtal som rings med dolt nummer spelas in hos polisen? Vafan! Hoppas inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Är det sant att varenda samtal som rings med dolt nummer spelas in hos polisen? Nej, sånt måste beslutas av åklagare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Telefonoperatörerna måste dock lagra information om samtal i x antal år. Inga inspelningar dock, bara nummer och längd osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Tack, då vet jag ! En kompis till mig berättade det för mig nämligen, men han är känd för att vara den osäkraste källan i hela världen, så därför valde jag att fråga på världens näst osäkraste källa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Men för helvete, orka bry sig fettet i mjölken! Mamma gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Mamma gör. Vi har både röd och grön, alltså både 3 och 1.5. Inte så svårt att köpa olika fetthalter till olika familjemedlemmar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Vi har både röd och grön, alltså både 3 och 1.5. Inte så svårt att köpa olika fetthalter till olika familjemedlemmar? Jag har försökt tjata, tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Vart kan man hitta liknande bilder som denna: http://img231.imageshack.us/img231/8867/techpl4.png Typ andra färger, man, kvinna.... BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Vart kan man hitta liknande bilder som denna: http://img231.imageshack.us/img231/8867/techpl4.png Typ andra färger, man, kvinna.... BOT Jag vet. Tråkig och ful gjord. Hata mig inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jag vet. Tråkig och ful gjord. Hata mig inte Jag tror jag hatar dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Kan man vara albino och ha rött hår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Kan man vara albino och ha rött hår? Albino = Har vitt hår överallt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Albino = Har vitt hår överallt? Värst vad lack du var då Kanske inte i det vetenskapliga begreppet, men man brukar ju kalla rödhåriga med väldigt vit hy för albinos. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Albino = Har vitt hår överallt? Okej, förlåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Värst vad lack du var då Kanske inte i det vetenskapliga begreppet, men man brukar ju kalla rödhåriga med väldigt vit hy för albinos. Alltså, Dem med vitthår är "ÄÄÄKTA" Albinos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Alltså, Dem med vitthår är "ÄÄÄKTA" Albinos Jo, jag vet. Men ords betydelser ändras också beroende på hur de används Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts