Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Hotel Yorba. Edit: fyfan vilka äckel Slipknot är. Redigerad 30 augusti, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Vad heter låten som The White Stripes har gjort i den här videon : <3 +1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 +1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Han menar nog att han också undrar samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Han menar nog att han också undrar samma sak. Exakt som Lajnux menar. Hotel Yorba vare visst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Åh, ursäkta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Vad har hänt med Siana? Jag vet, jag vet!! Kommer med edit. Det var ett bråk i wowtråden och han sa att han skulle ta en paus. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry918160 För mycket forumtrollande i suggestions-forumet för min del, tror jag bestämt. Tror jag ska ta en paus härifrån ett tag. Redigerad 30 augusti, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Edit: fyfan vilka äckel Slipknot är. Lyssna på Volume 3-skivan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Finns trådarna med bråket "Stell vs. Forumet" kvar någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Finns trådarna med bråket "Stell vs. Forumet" kvar någonstans? Tror icke det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Finns trådarna med bråket "Stell vs. Forumet" kvar någonstans? Vad bråkades det om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Vad bråkades det om? StellHells beteende typ. Nu har folk accepterat det men det var annat då Sen tycker jag StellHell har bättrat sig också Edit: Fan Paddan, erkänn att det känns förjävligt att ha missat sånt här? Jag är ju också relativt ny och har missat mycket Redigerad 30 augusti, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Vad skiljer Arlas klövermjölk från vanlig mellanmjölk? Den vanliga mellanmjölken var slut när jag handlade så det fick bli sådan klöver istället. Näringsvärdena var precis likadana som vanlig mellanmjölk men klövern var en krona billigare och samtidigt mycket godare. Smakar mer åt standardmjölk/grädde-hållet. Så vad är skillnaden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Edit: Fan Paddan, erkänn att det känns förjävligt att ha missat sånt här? Jag är ju också relativt ny och har missat mycket Jag erkänner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Vad skiljer Arlas klövermjölk från vanlig mellanmjölk? Den vanliga mellanmjölken var slut när jag handlade så det fick bli sådan klöver istället. Näringsvärdena var precis likadana som vanlig mellanmjölk men klövern var en krona billigare och samtidigt mycket godare. Smakar mer åt standardmjölk/grädde-hållet. Så vad är skillnaden? Klöver är en färsk svensk mjölk som har högpastöriserats för att uppnå en viss längre hållbarhet. Vanlig mjölk lågpastöriseras vid 72 grader i 15 sekunder. Vissa upplever ingen smakskillnad på högpastöriserad mjölk, medan andra upplever en något ”gräddigare” och fylligare smak som du beskrev det som. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Vad skiljer Arlas klövermjölk från vanlig mellanmjölk? Den vanliga mellanmjölken var slut när jag handlade så det fick bli sådan klöver istället. Näringsvärdena var precis likadana som vanlig mellanmjölk men klövern var en krona billigare och samtidigt mycket godare. Smakar mer åt standardmjölk/grädde-hållet. Så vad är skillnaden? Den har högpastöriserats, som ger den längre hållbarhet, samt en annorlunda gräddigare smak som många tycker är positiv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Klöver är en färsk svensk mjölk som har högpastöriserats för att uppnå en viss längre hållbarhet. Vanlig mjölk lågpastöriseras vid 72 grader i 15 sekunder. Vissa upplever ingen smakskillnad på högpastöriserad mjölk, medan andra upplever en något "gräddigare" och fylligare smak som du beskrev det som. Den har högpastöriserats, som ger den längre hållbarhet, samt en annorlunda gräddigare smak som många tycker är positiv. Tack tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Då kan jag passa på att fråga då, vilken fetthalt har klövermjölken? Eller finns det flera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Klövermjölk låter gott, säljs det på de vanliga ställena eller? Som Coop och Maxi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Då kan jag passa på att fråga då, vilken fetthalt har klövermjölken? Eller finns det flera? Precis som mellanmjölk är den 1.5%. Den verkar också ha precis samma näringsvärden som mellanmjölken. Klövermjölk låter gott, säljs det på de vanliga ställena eller? Som Coop och Maxi? Den ska finnas där Arlamjölk finns. Jag har sett den på Vivo och några Ica. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts