Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Fitta, fat, handgranat. Dubbelpost, men änterligen så ska jag få ställe en fråga i tråden istället för att svara på frågor \o/

____________________ _________ ____ __ _

Om ni skulle se/träffa en stekhet brud, och ni bestämmer er för att träffas och sedan på bekännelsedagen så att säga så uppstår det ett problemo.

Bruden är "defekt".. Skulle ni fortsätta dejta eller är det ett förlorat fall?

Jag klarar verkligen inte av denna defekt på en människa, och skulle inte klara av att ha ett förhållande med en person med detta. En riktig ögonslukare som drar blickarna till sig så fort dom säger ett ord.

(Fick idén nyss, efter sett en brud på bild med stängd mun, som var FÄRSK som fan. Andra bilden log hon och allt blev förstört.. Nej, jag tänker inte länka)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske har haft en traumatisk upplevelse från när du var barn, efter att ha sett Tore Skogman eller?

BOT

Hahaahaha :P(w00t):) *skrattar elakt åt bilden i huvudet på StellHell 5 år, gråtandes framför tv:n*

Nej, jag förstår vad du menar Stell, det är den "defekt" som jag stör mig mest på, med.

Jag är inte en utseende fixerad människa och vill gärna tro att man inte tänker på nåt sådant efter ett tag, men frågan är hur mycket man bryr sig om det i början!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.eh råkade just pierca mig en Hand-web mellan tummen och pekfingret.

känseln börjar komma tillbaka så det gör lite ont sry for stavningen men jag undrar om dom säkerthetsnålar brukar innehålla nickel. för jag är nämligen allergisk mot sånt.. och det var en sådan jag använde.. XD

ADRENALIIIIN!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fitta, fat, handgranat. Dubbelpost, men änterligen så ska jag få ställe en fråga i tråden istället för att svara på frågor \o/

Om ni skulle se/träffa en stekhet brud, och ni bestämmer er för att träffas och sedan på bekännelsedagen så att säga så uppstår det ett problemo.

Jag klarar verkligen inte av denna defekt på en människa, och skulle inte klara av att ha ett förhållande med en person med detta. En riktig ögonslukare som drar blickarna till sig så fort dom säger ett ord.

(Fick idén nyss, efter sett en brud på bild med stängd mun, som var FÄRSK som fan. Andra bilden log hon och allt blev förstört.. Nej, jag tänker inte länka)

Du har ju i princip besvarat din fråga själv. Om du verkligen inte klarar av det så är det ju kört. Finns kanske en lösning och det är om du lyckas övertala henne att gå till tandläkaren och få gluggen igenfylld. Min syster hade gluggar kvar från tandställningen och det gick att fixa med porslinsfasader (har jag för mig att det hette). Gick ganska snabbt också om jag inte minns fel och dyrt var det inte heller.

Men när du väl lär känna henne så kanske du märker att det inte är ett problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju inte generalisera alla över en kam, men Pernilla Andersson har en liten glugg :rolleyes:

http://www.pernillaandersson.com/gallery.php

Du kanske har haft en traumatisk upplevelse från när du var barn, efter att ha sett Tore Skogman eller?

BOT

Allt är denna satmaras fel!

Nu har hon ingen glugg, utan en HALV TAND, men uscha.. Kan inte kolla.

@R2GAY2: Jag frågade ER, vad NI skulle göra. Jag svarade bara på min egen fråga för att se vad ni andra skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur 'farligt' är det egentligen att ha kort i en korthållare? Har man inte magnetremsorna mot varandra är det väl inte så farligt?

Smart_case_922141_0.jpg

Dom testade ju det där med korten på Mythbusters... Och korten gick inte sönder trots att man drog dom mot en kraftig magnet och liknande. Så det spelar nog ingen roll. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har haft tjej med glugg, inget som helst problem för mig. Den var inte lika grov som den på din bild dock, jag tänkte inte alls på den. Mest gulligt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...