Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Är det inte en myt att man blir förkyld av kyla? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Jo förkylning beror på ett virus och botas genom vila. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Jag undrar om det är lätt (eller öht möjligt) för en utomstående att ta reda på en dators datornamn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Tackar! Den andra borde vara webmaster@gtasajten.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Med resdagboken.se, måste man göra nåt för att alla i maillistan automatiskt ska få mail när jag postar ett nytt dagboksinlägg, eller kan det bara vara att det är fördröjning? Här är min profil: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?doc...p;userId=178810 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Med resdagboken.se, måste man göra nåt för att alla i maillistan automatiskt ska få mail när jag postar ett nytt dagboksinlägg, eller kan det bara vara att det är fördröjning? Här är min profil: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?doc...p;userId=178810 Ska du till Thailand?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 När var Vikingatiden? När var Antiken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 När var Vikingatiden? Ca. 800- ca. 1050. När var Antiken? Antiken syftar på en epok i medelhavsområdets historia. Enligt en traditionell indelning börjar antiken med de egyptiska och mesopotamiska civilisationerna omkring år 3000 f.Kr. och avslutas omkring 500 e.Kr., eller mer specifikt med Västroms fall år 476 e.Kr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Finns det MP4:or för under 400 - 500 kr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Finns det MP4:or för under 400 - 500 kr? Spelare menar du? Tror inte det, men om det nu gör det så lär de ha väldigt tveksam bildkvalité. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Spelare menar du? Tror inte det, men om det nu gör det så lär de ha väldigt tveksam bildkvalité. Hmm , är dessa specifikationer dåliga?: 1.8" Färg skärm 66 000 färger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hmm , är dessa specifikationer dåliga?: 1.8" Färg skärm 66 000 färger Hur många pixlar? By the way, ska du ha den till musik eller till film? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Kan Internet Explorer 7 (nyaste?) hantera transparenta .png-bilder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Kan Internet Explorer 7 (nyaste?) hantera transparenta .png-bilder? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad betyder smileyn :/ eller =/ för er? Jag har alltid tänkt mig att det är en ledsen min, typ "Vårat flyg blev inställt =/ ", men sen ansåg min syster att det snarare är en smiley som visar på sarkasm och det är faktiskt vad som står på urban dictionary... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Hur många pixlar? By the way, ska du ha den till musik eller till film? Det står inget om pixlar . Jag ska ha den mest för att titta på film. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad betyder smileyn :/ eller =/ för er? Jag har alltid tänkt mig att det är en ledsen min, typ "Vårat flyg blev inställt =/ ", men sen ansåg min syster att det snarare är en smiley som visar på sarkasm och det är faktiskt vad som står på urban dictionary... Har alltid sett den som "ledsen/besviken". Bilen blev försenad, får den nästa vecka. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad betyder smileyn :/ eller =/ för er? Jag har alltid tänkt mig att det är en ledsen min, typ "Vårat flyg blev inställt =/ ", men sen ansåg min syster att det snarare är en smiley som visar på sarkasm och det är faktiskt vad som står på urban dictionary... Jag använder den till det mesta om jag ska vara helt ärlig =/ "Den här musikvideon äger!" "Hmm =/" "När börjar vi imorgon?" "6:50 tror jag =/" "Blablablabla" "=/" Aldrig tänkt på betydelsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad betyder smileyn :/ eller =/ för er? Jag har alltid tänkt mig att det är en ledsen min, typ "Vårat flyg blev inställt =/ ", men sen ansåg min syster att det snarare är en smiley som visar på sarkasm och det är faktiskt vad som står på urban dictionary... Bekymrad imo. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Vad betyder smileyn :/ eller =/ för er? Jag har alltid tänkt mig att det är en ledsen min, typ "Vårat flyg blev inställt =/ ", men sen ansåg min syster att det snarare är en smiley som visar på sarkasm och det är faktiskt vad som står på urban dictionary... Jag tänker alltid "Mjaa" , "kanske". Var den här låten bra? Njaa :/ Eller, "Tveksam" Kommer du imorgon? Kanske :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts