Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Äsch, erektioner har blivit så överdramatiserade. Det är ju bara fråga om en högst naturlig funktion som väl inte vittnar om annat än att erektionshavaren är förökningsduglig! Blir man generad kan det med lätthet bortförklaras med ett skämtsamt "Hello sailor!" eller liknande.

Fräs på. yes_645834_0.gif

Vad menas igentligen med det? :lol::wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela sommerlovet har varit som så, varav jag undrar hur jag kan "vända om dygnet" lite lättare. Sov en timme eller så inatt, så hade jag skola. KOmmer inte vara roligt om jag skall ha mer 'komplexa' ämnen.

Ett enormt bra tips som man måste dra igång med innan skolan börjar är att stanna uppe hela natten, sedan är man vaken resten av dagen till cirka 22:00 då däckar man. Sedan borde man komma tillbaka ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det typ inte karatemorfar som var inblandad i något sådant här?

Är han med i denna gruppen? :lol:

http://www.aftonbladet.se/karlstad/article645910.ab

Det stämmer, men lyssna inte på något av det som står i media.. Har läst fyra olika artiklar, ingen av dem berättar sanningen.

Och eftersom det är så synd om mig, hoppas jag väldigt mycket att någon kan hjälpa mig. Fan, nästan alla tjejer har sån här frisyr, så någon måste ni känna och ha en bild på..

Hoppas mitt "signalement" räcker.

En del tjejer har så, lite halvt poppig frisyr. Håret bak på huvudet är uppklippt på ett speciellt sätt, liksom att underhåret är längst, sen blir håret kortare ju längre ut mot "den fria luften" man kommer. Håret är ganska stort och luftigt.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer, men lyssna inte på något av det som står i media.. Har läst fyra olika artiklar, ingen av dem berättar sanningen.

Och eftersom det är så synd om mig, hoppas jag väldigt mycket att någon kan hjälpa mig. Fan, nästan alla tjejer har sån här frisyr, så någon måste ni känna och ha en bild på..

Hoppas mitt "signalement" räcker.

En del tjejer har så, lite halvt poppig frisyr. Håret bak på huvudet är uppklippt på ett speciellt sätt, liksom att underhåret är längst, sen blir håret kortare ju längre ut mot "den fria luften" man kommer. Håret är ganska stort och luftigt.

En fråga. Vad riskerar ni? Böter eller fängelse?

Du behöver inte svara om du inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga. Vad riskerar ni? Böter eller fängelse?

Du behöver inte svara om du inte vill.

Stort skadestånd, samhällstjänst, omhändertagande av socialen eller nått. Och det skulle innebära att vi får åka runt på skolor och informera hur fel allt kan bli. Det var vi positiva till när vi var på socmöte, så det kan bli så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort skadestånd, samhällstjänst, omhändertagande av socialen eller nått. Och det skulle innebära att vi får åka runt på skolor och informera hur fel allt kan bli. Det var vi positiva till när vi var på socmöte, så det kan bli så.

Fan att en kul grej ska gå så långt alltså =/ Kan tänka mig att du mådde jävligt dåligt i början, eller hela tiden? att gå och vänta och det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte göra en tråd om detta, eftersom åsikterna om sådana trådar är lite blandade.

HUR i helvete kan man bota förkylning? Vill helst vara helt frisk innan måndagen då hela klassen ska ut och fjällvandra i en vecka. Vill inte bli lämnad kvar.

Har varit "smått" förkyld i 3 dagar nu. Alltså, inget farligt. Har kanske lite feber (har ingen termometer i lägenheten, så jag känner på pannan), ont i halsen och näsan rinner. Vill inte att det ska bli värre, så jag har varit hemma från skolan nu sen i måndags. Jag vill inte vara ute för mycket pga kan bli värre.

Så, kan någon ge mig tips på någon sorts lindring? Inga piller, tack. Enkla metoder som i alla fall gör att förkylningen känns lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill inte göra en tråd om detta, eftersom åsikterna om sådana trådar är lite blandade.

HUR i helvete kan man bota förkylning? Vill helst vara helt frisk innan måndagen då hela klassen ska ut och fjällvandra i en vecka. Vill inte bli lämnad kvar.

Har varit "smått" förkyld i 3 dagar nu. Alltså, inget farligt. Har kanske lite feber (har ingen termometer i lägenheten, så jag känner på pannan), ont i halsen och näsan rinner. Vill inte att det ska bli värre, så jag har varit hemma från skolan nu sen i måndags. Jag vill inte vara ute för mycket pga kan bli värre.

Så, kan någon ge mig tips på någon sorts lindring? Inga piller, tack. Enkla metoder som i alla fall gör att förkylningen känns lättare.

Ifall du ska ut och fjällvandra i en hel vecka råder jag dig till att vara 100% frisk om du ska med.

Jag åkte skidor en hel dag då jag vart förskyld, slutade med 40 graders feber

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just det jag vill vara :lol:

Sätt på dig en yllekoffta, 3 par jeans, mössa och vantar. Sätt dig i en bastu och sätt på hög värme. Sitt där och se dum ut i 5 timmar. När du kommer ut så kommer du säkerligen vara frisk och se ut som Jack Thompson on crack :wub:

Nä men seriöst, försök att gå ut så lite som möjligt i kylan och håll dig borta från folk då förskylningar lätt sprids vidare från dig till andra människor men även från andra människor till dig. Smittas du av en annan människa så skulle det göra förskylningen du redan har värre. Det är mitt råd. Snyt dig ofta och andvänd nässpray! Och för guds skull håll dig varm om fossingarna.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...