Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vad är skillnaden på Banning, Hybernating och Avstängning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Vad är skillnaden på Banning, Hybernating och Avstängning? Ungefär. Banning: Man kan inte logga in på sitt account. Hybernating: Man kan logga in på accountet men inte skriva något, Avstängning: Block av ip. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 I vilket sammanhang? Har aldrig sett det innan.. En i min klass har det på bröstet på sin klasströja, på väggen brevid herrarnas omklädningsrum står det "APDKare------>", pilen pekar mot damernas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Har skaffat mig en drömelva inför VM, och nu ska jag komma på ett bra namn till mitt lag, och har absolurt inga ideer. Någon som kan hjälpa till? Det ska helst vara rätt roligt, men ändå snyggt.. gärna på engelska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Fantastic Eleven, The Ballers, The Kickin Team. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Fantastic Eleven, The Ballers, The Kickin Team. Haha, det fick bli Stars OF CCTV, men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ska sälja PS2.. inga handkontroller eller nåt utan bara själva konsollen, hur mycket ska jag begära? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Vad är hemsidan till det stället där man gör sin egen soouthpark figur ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad är hemsidan till det stället där man gör sin egen soouthpark figur ? Gåggla resultat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Haha, det fick bli Stars OF CCTV, men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) [bild Jo jag vet, var tror du jag fick det ifrån? Hard Fi är bra Redigerad 3 juni, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jo jag vet, var tror du jag fick det ifrån? Hard Fi är bra Mjo. Tror att det var du som tipsade mig om dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 MÅSTE HA SVAR NU! Vad menar en tjej som säger: " vi ska ju ströga vet du "? Finns det nåt ord som heter "ströga"?, jag har för mig att det är dialekt för ett ord... men frågar här för säkerhets skull! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 MÅSTE HA SVAR NU! Vad menar en tjej som säger: " vi ska ju ströga vet du "? Finns det nåt ord som heter "ströga"?, jag har för mig att det är dialekt för ett ord... men frågar här för säkerhets skull! Vad jag tror så kommer det från Ströget (gågatan i köpenhamn).. Alltså ströga = gå (omkring?)... ajja vette fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Varför blir det kallt om man blöter handen och sedan blåser på den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Varför blir det kallt om man blöter handen och sedan blåser på den? Luften kyler vatten bättre än när huden är.. eh... torr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Varför blir det kallt om man blöter handen och sedan blåser på den? Det blev inte ett dugg kallt på min hand när jag testade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Vad heter låten som spelas på denna film? http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Vad heter låten som spelas på denna film? http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak Officiella jag söker låt/namn/etc. hittar du här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Vad heter låten som spelas på denna film? http://video.google.com/videoplay?docid=-2...226145&q=kazzak Den är iaf från starwars. så mkt vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts