Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Väldigt gay layout men några frisyrer var rätt så snygga faktiskt. Själv gillar jag när håret är lite 50-tals "greaser" aktigt, så här:

greaser_921121_0.gif

John Travolta >_<

Någon som vet hur man fixar håret så här? Går det med vax eller bara med brylkräm?

5-6cm på skalpen, 3-4 på sidorna och nacken (Eller raka det, för en mer rockabillyfrisyr). Fuska i början och ha mycket vax/brylkräm, men inte för mycket då det gör håret för tungt och det kommer inte stå upp. Sen är det bara att kamma, om och om igen tills lyckat resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar varför en flaska (Cola i detta fall) börjar 'svettas' om det står en fläkt mot den. Suttit utan fläkt nu, det droppar inget vatten, men har jag fläkt på så börjar den, som sagt, 'svettas'. Varför? -_-

Låter som kondens. Kan inte ge någon beskrivning, men så har jag ju aldrig fläktat mina cola burkar heller >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tipsa om den här, som jag tipsade om i Kroppshjälptråden.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=800464

Kan låna mitt inlägg för att eftersöka en bild på en speciell frisyr till min flickvän.

Hoppas mitt "signalement" räcker.

En del tjejer har så, lite halvt poppig frisyr. Håret bak på huvudet är uppklippt på ett speciellt sätt, liksom att underhåret är längst, sen blir håret kortare ju längre ut mot "den fria luften" man kommer. Håret är ganska stort och luftigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Y2K(Year 2000) varför trodde alla att det skulle bli domedagen?. Asså att datorer EL plan tåg etc skulle sluta funka. Så ja undrar varför folk trodde det år 1999.

Profetia om att alla datorprogram skulle gå sönder och ge fel kommandon till allting, exempelvis kärnkraftverk som då skulle sluta i härdsmälta och jorden skulle bli ett massivt Tjernobyl... även plan, tåg, trafik, sjukhus, radio/tv-signaler skulle gå åt pipsvängen då dessa också styrs av datorer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...