StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Väldigt gay layout men några frisyrer var rätt så snygga faktiskt. Själv gillar jag när håret är lite 50-tals "greaser" aktigt, så här: John Travolta Någon som vet hur man fixar håret så här? Går det med vax eller bara med brylkräm? 5-6cm på skalpen, 3-4 på sidorna och nacken (Eller raka det, för en mer rockabillyfrisyr). Fuska i början och ha mycket vax/brylkräm, men inte för mycket då det gör håret för tungt och det kommer inte stå upp. Sen är det bara att kamma, om och om igen tills lyckat resultat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vart är alla djuren när cirkusen inte turnear? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Vart är alla djuren när cirkusen inte turnear? Antagligen instängda i små burar som är tradionellt inom den branschen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Någon som vet i vilket län Luleå ligger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Någon som vet i vilket län Luleå ligger? Norbottens Län. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Norbottens Län. Säker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Säker? Jag intygar. okka också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Säker? Annars hade jag aldrig skrivigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag intygar. okka också. Ah, tack. Då är det inte så dyrt att skicka 4 flak cola till mig. Nu återstår det bara att övertyga butikschefen att han eller en av hans anställda plla sticka bort några mil till en bussterminal för att skicka iväg mina burkar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Säker? Sist jag kollade så. Du kan beställa några flak av mig istället. :erv: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag undrar varför en flaska (Cola i detta fall) börjar 'svettas' om det står en fläkt mot den. Suttit utan fläkt nu, det droppar inget vatten, men har jag fläkt på så börjar den, som sagt, 'svettas'. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Jag undrar varför en flaska (Cola i detta fall) börjar 'svettas' om det står en fläkt mot den. Suttit utan fläkt nu, det droppar inget vatten, men har jag fläkt på så börjar den, som sagt, 'svettas'. Varför? Låter som kondens. Kan inte ge någon beskrivning, men så har jag ju aldrig fläktat mina cola burkar heller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Villken serie kommer klippet från som ligger i Zcruwen's sig? http://desudesu.net/rakistar.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Varför är After Eight så dyr? Det är ju bara choklad och mint i en liten fyrkant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Varför är After Eight så dyr? Det är ju bara choklad och mint i en liten fyrkant? Kvalité, min vän. Kvalité. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Kan tipsa om den här, som jag tipsade om i Kroppshjälptråden. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=800464 Kan låna mitt inlägg för att eftersöka en bild på en speciell frisyr till min flickvän. Hoppas mitt "signalement" räcker. En del tjejer har så, lite halvt poppig frisyr. Håret bak på huvudet är uppklippt på ett speciellt sätt, liksom att underhåret är längst, sen blir håret kortare ju längre ut mot "den fria luften" man kommer. Håret är ganska stort och luftigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Y2K(Year 2000) varför trodde alla att det skulle bli domedagen?. Asså att datorer EL plan tåg etc skulle sluta funka. Så ja undrar varför folk trodde det år 1999. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Y2K(Year 2000) varför trodde alla att det skulle bli domedagen?. Asså att datorer EL plan tåg etc skulle sluta funka. Så ja undrar varför folk trodde det år 1999. Det var början på ett nytt millenium. (1000:e år). That's big. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Det var början på ett nytt millenium. (1000:e år). That's big. Var väl snarare så att alla datorer var felprogrammerade så man var rädda för hur de skulle fungera eller så, någonting. Datorer sköter ju mycket saker, typ. Kan inte det här så bra, nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 Y2K(Year 2000) varför trodde alla att det skulle bli domedagen?. Asså att datorer EL plan tåg etc skulle sluta funka. Så ja undrar varför folk trodde det år 1999. Profetia om att alla datorprogram skulle gå sönder och ge fel kommandon till allting, exempelvis kärnkraftverk som då skulle sluta i härdsmälta och jorden skulle bli ett massivt Tjernobyl... även plan, tåg, trafik, sjukhus, radio/tv-signaler skulle gå åt pipsvängen då dessa också styrs av datorer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts