Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Nej, du behöver både trådens nummer och postens nummer.

Vill dock minnas att man kunde söka endast på post nummer förrut i tidigare versioner utav IPB, eller om det vart IkonBoard, som hadde den funktionen.

Trådnummer kan du däremot bara ändra siffrorna för att få fram en tråd http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=10961 dock så kommer det att saknas en massa nummer så tex tråd nummer 45 behöver inte existera, av flera olika anledningar.

BOT

Så kortfattat sagt så kan man man alltså inte ta reda på vem som skrev post 1.000.000 när den är skriven?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så kortfattat sagt så kan man man alltså inte ta reda på vem som skrev post 1.000.000 när den är skriven?!

Nej, men man borde iaf kunna gissa, kanske tom få reda på det, om man klickar på "Today's active topics" ovanför members online, strax efter att den blivit skriven.

Men kan ju räkna hur många inlägg det blivit efter 1.000.000, och sedan räkna bakåt lika många trådar i listan.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gör de ju lite till och från i Bleach.I och för sig är det ju när de ska vara formella, men ändå :teehee:
Mjo, de flesta har sina förnamn. Orihime brukar kallas Inoue ganska ofta. Chad(Sado) kallas alltid det, Urahara kallas alltid efter sitt efternamn.

Vad heter det här djuret? :(lz2lb7u9k1cs.pngTaget från Lejonkungen.
En Gnu, flera Gnuer.http://sv.wikipedia.org/wiki/Gnuer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, men som sagt tråd nummer går iallafall att få fram, typ "inressanta" nummer som 666, 911, 1000, 1337, 10000 osv....

BOT

Redigerad av [B][O][T]
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att någon frågade det här förut. Men jag är osäker på om han fick något svar och jag är väldigt nyfiken på detta då jag funderar över detta i princip varje gång jag åker buss.

Hur fungerar den där skylten som visar t.ex. "Nästa: Stora trädet"? När den har åkt förbi Stora trädet så ändar den till typ "Nästa: Stranden" osv.

Är det busschaffisen som trycker på någon knapp eller vad? :rolleyes:

Jag kan inte komma på hur.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att någon frågade det här förut. Men jag är osäker på om han fick något svar och jag är väldigt nyfiken på detta då jag funderar över detta i princip varje gång jag åker buss.

Hur fungerar den där skylten som visar t.ex. "Nästa: Stora trädet"? När den har åkt förbi Stora trädet så ändar den till typ "Nästa: Stranden" osv.

Är det busschaffisen som trycker på någon knapp eller vad? :rolleyes:

Tack på förhand.

GPS :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det busschaffisen som trycker på någon knapp eller vad? :mellow:

Tack på förhand.

Undrade samma sak, och fick några svar här på forumet med idéer på hur det fungerade. Till slut skickade jag ett mail till Stadsbussarna i Östersund och frågade. Och som alla svarat så använder dom sig av GPS. Alla hållplatser är koordinatplacerade i GPS:en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidigare när man gick in på Gtasajten.se, stog det ju att sidan låg på is. Nu står det bara att sidanhar lagts ner, betyder detta att Hultenius inte har några framtida planer alls på att fortsätta med den? Är det över nu? :cry:

Kanske, kanske inte. Man hoppas ju, även fast GTAnytt finns. Det kanske inte skulle vara så svårt. Jag menar, när forumet finns kvar och är aktivt, då borde det ju gå att få sidan till liv igen också.

Det konstiga är dock att det inte finns nån länk till dumparna som finns av sidan :mellow: Även fast de fortfarande finns kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som känner till en hemsida med en hel del moderna frisyrer?

Kan tipsa om den här, som jag tipsade om i Kroppshjälptråden.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=800464

Kan låna mitt inlägg för att eftersöka en bild på en speciell frisyr till min flickvän.

Hoppas mitt "signalement" räcker.

En del tjejer har så, lite halvt poppig frisyr. Håret bak på huvudet är uppklippt på ett speciellt sätt, liksom att underhåret är längst, sen blir håret kortare ju längre ut mot "den fria luften" man kommer. Håret är ganska stort och luftigt.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...