Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt.

Verktyg--->Inställningar--->Sekretess--->Rensa nu :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verktyg--->Inställningar--->Sekretess--->Inställningar---->Bocka i alla rutorna :D

Nevermind, det löste sig! Deras Fack you är mycket smartare än alla er tillsammans :unsure:^_^;) !

@Vice.-Jag prövade Stammpers version, den funkade bättre :D

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle lätt vilja veta vem som plockar post 1.000.000! Jag är generellt sett inte för posthunt, men den som tar den posten borde faktiskt firas ordentligt den dagen! Få någon form av fördel.

För närvarande har vi gjort: 901 989 Posts!

Edit: Ja just det, jag ska be Adminsen att ta bort SlewME´s posträttigheter när vi når 999.900. och ge honom den tillbaka när vi nått 1.000.001 :unsure:

Felshoe, gå in där och klicka på alla "rensa nu", "deleta cookies" osv, starta sedan om FF. Funkar inte det heller?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt.

Verktyg --> Inställningar --> Säkerhet --> Undantag och markera och ta bort den du vill :unsure:

Redigerad av Stammper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle lätt vilja veta vem som plockar post 1.000.000! Jag är generellt sett inte för posthunt, men den som tar den posten borde faktiskt firas ordentligt den dagen! Få någon form av fördel.

Edit: Ja just det, jag ska be Adminsen att ta bort SlewME´s posträttigheter när vi når 999.900. och ge honom den tillbaka när vi nått 1.000.001 :lol:

Felshoe, gå in där och klicka på alla "rensa nu", "deleta cookies" osv, starta sedan om FF. Funkar inte det heller?

Det blir väl antagligen ngn som är här inne 24/7, typ Marky...

Nää, jag tar den på mållinjen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir väl antagligen ngn som är här inne 24/7, typ Marky...

Nää, jag tar den på mållinjen ;)

Aldrig, det blir jag!

Jag har en fördel ni inte har, jag kan ta semester, ni har skolan... :P

Kommer sitta här 24/7 de timmar jag sover sätter jag in någon från GK som håller vakten och sedan väcker mig när det börjar närma sig. :lol:;):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken bok, förutom bibeln och koranen, har det sålts flest exemplar av?

Har för mig att Sagan om Ringen är den mest lästa efter bibeln. Om det är den näst mest sålda vet jag inte.

Kanske är triologin som är den näst mest lästa förresten så det räknas väl som 3 separata böcker.

Edit:

Enligt wikipedia ska Guinness Book of Records vara den mest sålda.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Ja just det, jag ska be Adminsen att ta bort SlewME´s posträttigheter när vi når 999.900. och ge honom den tillbaka när vi nått 1.000.001 :lol:

De borde ta bort postcounten när det är ca 1000-2000 post kvar till 1.000.000 . Då kan inte direkt någon sitta och kolla hur mycket det är på för att sedan skriva.

Har för mig att Sagan om Ringen är den mest lästa efter bibeln. Om det är den näst mest sålda vet jag inte.

Kanske är triologin som är den näst mest lästa förresten så det räknas väl som 3 separata böcker.

Edit:

Enligt wikipedia ska Guinness Book of Records vara den mest sålda.

IKEA katalogen är faktiskt den "bok" som gets ut mest i världen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...