Quattro Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 En gatuadress finns bara på ett ställe i hela världen. Oftast. En E-mail kan du ju logga in överallt med - folk i USA, Ryssland, Ukraina, Japan m.m. har t.ex. Hotmail. Därför är det nog svårt, då jag ena dagen kan logga in i Stockholm och andra dagen i San Fransisco. Det är ju sant, hrm, kom inte att tänka på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier? Du går inte att rädda. Döda dig själv. Seriöst, jag skulle inte vara orolig, det går över...eller så blir det något du gör varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Postal Service The Postal Service är ett indietronicaband som består av Death Cab for Cuties sångare Ben Gibbard .... Inte konstigt att dom är så bra .... vad jag hört hittills. Ska ... eh.. ta deras album om du/ni förstår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Någon som vet hur man lägger in sina bokämrken i FF? Jag kom på att jag hade brännt alla till en cd när jag bytte dator för ett tag sedan! Minns dock inte hur jag gjordde sist för att få in dem i FF igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Någon som vet hur man lägger in sina bokämrken i FF? Jag kom på att jag hade brännt alla till en cd när jag bytte dator för ett tag sedan! Minns dock inte hur jag gjordde sist för att få in dem i FF igen. Bokmärken -> Ordna Bokmärken -> Arkiv -> Importera Läs i din FF-tråd i Datordelen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är detta en bra TV? http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE94509 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Läs i din FF-tråd i Datordelen. Många tack! Ursäkta paniken. Allt började strula och jag visste inte vad jag skulle göra... >< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Är detta en bra TV? http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE94509 Schysst pris visserligen. Men vad jag läst får kontrast gärna får vara högre... 3-4 tusen ungefär. Den hade 800. Beror väl också vad man ska använda den till antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Varför är tjejer alltid mindre "rakt på sak"-aktiga än killar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier? Ja, BUP och SOC tar emot dig med öppna armar. En av mina bästa vänner hamnade på akutpsyk för sånt där ungefär men nu har det gått nåt år och hon är (helt) normal igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) För mig skulle det nog räcka med att dra ner persiennerna och dra för gardinen så känner jag mig säker att det inte står några fönstertittare utanför mitt fönster. Edit: Glömde skriva klart meningen Redigerad 22 augusti, 2007 av Sniper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Är detta en bra TV? http://www.siba.se/index.aspx?identifier=SE94509 Inte bästa priset för en tv.. Denna TV har jag beställt, från just Pixmania. Kommer troligtvisst på fredag.. 5770 + 220 i frakt om du vill ha med postförskott.. Tror det blir billigare med hemleverans. Kan även säga att frakten brukar vara seg, eftersom Pixmanias huvudkontor ligger i Frankrike tror jag, fast med deras bra priser är det helt okej. Redigerad 22 augusti, 2007 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt. Verktyg > Rensa ut känslig data > rensa allt > Logga in där igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Varför är tjejer mer emotionella än killar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Verktyg > Rensa ut känslig data > rensa allt > Logga in där igen. Det funkade inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Heter det Naruto Uzumaki eller Uzumaki Naruto? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier? Du är inte ensam ska du veta Ibland är jag glad att jag bor på 8onde våningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Vilken bok, förutom bibeln och koranen, har det sålts flest exemplar av? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts