Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

En gatuadress finns bara på ett ställe i hela världen. Oftast. En E-mail kan du ju logga in överallt med - folk i USA, Ryssland, Ukraina, Japan m.m. har t.ex. Hotmail. Därför är det nog svårt, då jag ena dagen kan logga in i Stockholm och andra dagen i San Fransisco.

Det är ju sant, hrm, kom inte att tänka på det. :wacko::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier?

Du går inte att rädda. Döda dig själv. Seriöst, jag skulle inte vara orolig, det går över...eller så blir det något du gör varje dag. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet hur man lägger in sina bokämrken i FF?

Jag kom på att jag hade brännt alla till en cd när jag bytte dator för ett tag sedan! Minns dock inte hur jag gjordde sist för att få in dem i FF igen.

Bokmärken -> Ordna Bokmärken -> Arkiv -> Importera :)

Läs i din FF-tråd i Datordelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skall jag vara orolig över min psykiska hälsa om jag har gjort en barrikad av kuddar/täcken över persiennerna över fönstret i lägenheten för att jag är rädd att någon kan stå och titta in, varav det är en av mina större fobier?

Ja, BUP och SOC tar emot dig med öppna armar.

En av mina bästa vänner hamnade på akutpsyk för sånt där ungefär men nu har det gått nåt år och hon är (helt) normal igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte bästa priset för en tv..

Denna TV har jag beställt, från just Pixmania. Kommer troligtvisst på fredag..

5770 + 220 i frakt om du vill ha med postförskott.. Tror det blir billigare med hemleverans.

Kan även säga att frakten brukar vara seg, eftersom Pixmanias huvudkontor ligger i Frankrike tror jag, fast med deras bra priser är det helt okej.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder Firefox, och dom brukar ju alltid fråga om man vill spara sitt lösenord på en sida där man loggar in första gången. Om jag nu har råkat klicka på "Nej, aldrig på denna sidan" eller vad det nu står, hur gör jag för att ändra tillbaka det? Kom på att sparat lösenord och användarnamn på den sidan kan vara ganska praktiskt.

Verktyg > Rensa ut känslig data > rensa allt > Logga in där igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är inte ensam ska du veta :unsure:

Ibland är jag glad att jag bor på 8onde våningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...