iweX Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Haha.. eeh.. ha Seriöst, nån som vet? Har du testat en så kallad affär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Vart får alla kriminella gäng sina gängkläder från? Vem är det som designar och syr upp kläderna åt dem? Okej, jag ska göra mitt svar seriöst. Som många andra har sagt så börjar dom väl förmodligen med att köpa likadana tröjor med sama färg. Sen är det inte svårare än att gå till närmaste förbannade stadium och fixa ett tryck på tröjorna också, mot en mindre summa dvs. Redigerad 21 augusti, 2007 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Om jag vill ha en prisvärd Mp3 för 1000-1500 kronor ( runt 2 gig helst ) villken borde man köpa då? Den ska helst finnas på webhallen. Redigerad 21 augusti, 2007 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Kommer orkanen Dean slå till mot den amerikanska fastlandet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Kommer orkanen Dean slå till mot den amerikanska fastlandet? Nej....eller, nu blev jag osäker. Den rör ju sig västerut, inte norrut och om den slår till mot Yucatanahalvön (?) så kan den väl bara inte ändra riktning, så mitt svar skulle bli nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Nej....eller, nu blev jag osäker. Den rör ju sig västerut, inte norrut och om den slår till mot Yucatanahalvön (?) så kan den väl bara inte ändra riktning, så mitt svar skulle bli nej. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=683133 http://www.nhc.noaa.gov/refresh/graphics_a...l?3day#contents Redigerad 21 augusti, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Har någon en jävla aning om hur man öppnar en Smith & Wesson Sigma Model SW40F? (=ta bort manteln) Ska sätta in en ljudämpare och behöver byta ut pipa för att stabilisera skiten. Har även ett lasersikte och ett "kikarskites'ram'" som skall sättas in, men måste först fixa pipan. Och ja, det är givetvist softairgun vi pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Om jag vill ha en prisvärd Mp3 för 1000-1500 kronor ( runt 2 gig helst ) villken borde man köpa då? Den ska helst finnas på webhallen. iriver e10! Kolla upp den, minns att priset har dalat rejält på den. Den är helt underbar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 iriver e10! Kolla upp den, minns att priset har dalat rejält på den. Den är helt underbar. Jopp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 iriver e10! Kolla upp den, minns att priset har dalat rejält på den. Den är helt underbar. Kollade runt lite och bestämde mig för att beställa den. Tack för tipset ; ) Och en till fråga: Kan man ta reda på vad någon heter/bor genom ip? Jag har IP'n men antar att inte vem som helst kan kolla sånt, right? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kollade runt lite och bestämde mig för att beställa den. Tack för tipset ; ) Och en till fråga: Kan man ta reda på vad någon heter/bor genom ip? Jag har IP'n men antar att inte vem som helst kan kolla sånt, right? Njetski! Din operatör kan, om de vill, men de vill de inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kollade runt lite och bestämde mig för att beställa den. Tack för tipset ; ) Du kommer inte bli besviken. Se till att inte använda orignal-hörsnäckorna bara, de suger något alldeles majestätiskt. ------- Jag tänkte börja plugga lite körkortsteori nu, har en bok hemma som är utgiven 2003.. Vet någon om det har kommit en ny version sedan dess? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Du kommer inte bli besviken. Se till att inte använda orignal-hörsnäckorna bara, de suger något alldeles majestätiskt. ------- Jag tänkte börja plugga lite körkortsteori nu, har en bok hemma som är utgiven 2003.. Vet någon om det har kommit en ny version sedan dess? Det har det nog. Jag har en bok som min bror använde när han tog körkort förra året, men jag är inte säker på vilket år den är utgiven. Ska kolla upp det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 En fråga relaterad till musik, men jag vill varken ta den i mustiktips eller last.fm-tråden då jag anser att dom inte är till för att ställa frågor. Hur som helst, till frågorna. Finns det någon snäll själ som vill tipsa mig om ett par band? Ett eller två band som är väldigt lik The Used i sin musikstil. samt Ett eller två band som är väldigt lik Death Cab For Cutie i sin musikstil. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Det har det nog. Jag har en bok som min bror använde när han tog körkort förra året, men jag är inte säker på vilket år den är utgiven. Ska kolla upp det! Coolt, gör gärna det! Jag kan bara hitta ett årtal på hela boken, jag antar att den skrevs 2003. Men brukar inte utgivningsår stå med också? Ifall de har ändrat något eller så alltså. I vilket fall så tog min storasyster (det är hennes bok) körkort 2005 om jag inte minns fel, så den måste ju ha varit ny när hon fick den. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kan man ta reda på vad någon heter/bor genom ip? Jag har IP'n men antar att inte vem som helst kan kolla sånt, right? Om du har mad skills inom cracking och tracking och en mIRC client (som visar helt korrekt IP), så kan du helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 En fråga relaterad till musik, men jag vill varken ta den i mustiktips eller last.fm-tråden då jag anser att dom inte är till för att ställa frågor. Hur som helst, till frågorna. Finns det någon snäll själ som vill tipsa mig om ett par band? Ett eller två band som är väldigt lik Death Cab For Cutie i sin musikstil. Tack! Postal Service Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Kollade runt lite och bestämde mig för att beställa den. Tack för tipset ; ) Och en till fråga: Kan man ta reda på vad någon heter/bor genom ip? Jag har IP'n men antar att inte vem som helst kan kolla sånt, right? Du kan använda någon av nedstående länkar för att få ett humm om vilken leverantör och var personen är. Funkar hyffsat. Om du får reda på vilken leverantör personen använder kan de sedan se vilken abbonent som hade just det IP:t vid den tidpunkten. Leverantören lämnar dock bara ut denna information till polisen vid misstanke om brott. http://www.geobytes.com/IpLocator.htm http://www.maxmind.com/app/locate_ip http://www.ripe.net/whois Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Det finns ju en hel del sidor kan man söka upp vart olika gatuadresser finns. Men finns det nåt program eller sida eller liknande där man kan skriva in en msn- eller e-mail adress och sedan se i vilket land denna finns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Det finns ju en hel del sidor kan man söka upp vart olika gatuadresser finns. Men finns det nåt program eller sida eller liknande där man kan skriva in en msn- eller e-mail adress och sedan se i vilket land denna finns? En gatuadress finns bara på ett ställe i hela världen. Oftast. En E-mail kan du ju logga in överallt med - folk i USA, Ryssland, Ukraina, Japan m.m. har t.ex. Hotmail. Därför är det nog svårt, då jag ena dagen kan logga in i Stockholm och andra dagen i San Fransisco. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts