Maimstream Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Är inte definition en exakt beskrivning? Visste inte att man beskrev SL som bäst genom "de som aldrig passar tider".Så börjar du ju att tjaffsa när de försöker att hjälpa dig. Cortez i ett nötskal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Så börjar du ju att tjaffsa när de försöker att hjälpa dig. Cortez i ett nötskal. Jag tar hellre inga svar alls före svar som innehåller suckar. Do it without the whining, or don't do it at all. Men tack RavenE, jag uppskattar ett svar utan pikar. Verkar vara som du verkar ganska ensam på det här forumet om att besitta kunskapen att hjälpa folk utan några onödiga kommentarer. Trevligt att det finns fler aktiva här utöver mig själv som besitter den kunskapen. Tack och hej. Redigerad 20 augusti, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag tar hellre inga svar alls före svar som innehåller suckar. Do it without the whining, or don't do it at all. Men tack RavenE, jag uppskattar ett svar utan pikar. Verkar vara som du verkar ganska ensam på det här forumet om att besitta kunskapen att hjälpa folk utan några onödiga kommentarer. Trevligt att det finns fler aktiva här utöver mig själv som besitter den kunskapen. Tack och hej. Cortez i ett nötskal .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Jag tar hellre inga svar alls före svar som innehåller suckar. Do it without the whining, or don't do it at all. Men tack RavenE, jag uppskattar ett svar utan pikar. Verkar vara som du verkar ganska ensam på det här forumet om att besitta kunskapen att hjälpa folk utan några onödiga kommentarer. Trevligt att det finns fler aktiva här utöver mig själv som besitter den kunskapen. Tack och hej. Haha vilket mongo! Redigerad 20 augusti, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Innan forumet uppgraderades till 2.0 så kunde man se vilken forumdel man hade gjort mest inlägg i. Går det att se nu för tiden på något sätt? Nej den funktionen finns ej längre. BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Varör blir min film bara till ljud i movie maker? Och hur får man bort skrivskydd från en DVD skiva? Det står bara att åtkomsten nekas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Låt oss säga att jag fick G eller VG i något ämne förra året, vad och hur kan jag göra för att läsa upp dessa till MVG. Går det att göra under tiden man fortfarande går kvar i gymnasiet, eller behövs (går?) det att göra efter gymnasiet? Hur ser framtiden ut för dessa uppläsningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Varför har ingen mod lagt in ett R i "Aldrig" i Aldig vågat fråga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Varför har ingen mod lagt in ett R i "Aldrig" i Aldig vågat fråga? W00t! Hade inte ens sett det förrän nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Varför har ingen mod lagt in ett R i "Aldrig" i Aldig vågat fråga? För att saffecool ska känna sig riktigt misslyckad som inte kan stava. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Varför har ingen mod lagt in ett R i "Aldrig" i Aldig vågat fråga? Varför har ingen medlem rapporterat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 För att saffecool ska känna sig riktigt misslyckad som inte kan stava.Åh, coolio. Varför har ingen medlem rapporterat?Mja, som spajdermän sa så kanske man inte har upptäckt det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Mja, som spajdermän sa så kanske man inte har upptäckt det. Det är förmodligen därför ingen Admin har lagt till ett R. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag tror att våra kära admins försöker få fram till forumiterna att det Inte är coolt att stava fel. Någon som fattar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Nu när man vet om det så är det väldigt irriterande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Det är förmodligen därför ingen Admin har lagt till ett R.Men jag kan väl knappast vara den första som uppmärksammat detta? Nu när man vet om det så är det väldigt irriterande. Förlåt. Edit. Lajnuxlol! Redigerad 20 augusti, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Vart får alla kriminella gäng sina gängkläder från? Vem är det som designar och syr upp kläderna åt dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Vart får alla kriminella gäng sina gängkläder från? Vem är det som designar och syr upp kläderna åt dem? Antingen har någon cool gangster en snäll mamma, eller så kanske det är så att självaste ledaren för gänget egentligen är smygbög och syr kläderna som en förberedelse inför Project runway Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Antingen har någon cool gangster en snäll mamma, eller så kanske det är så att självaste ledaren för gänget egentligen är smygbög och syr kläderna som en förberedelse inför Project runway Haha.. eeh.. ha Seriöst, nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Haha.. eeh.. ha Seriöst, nån som vet? Dom köper väl i en butik som alla andra, så köper alla en speciell färg och då blir det coola gängkläder. Sen kan dom ha vattenpistolskrig hela dagen lååång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts