Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Så börjar du ju att tjaffsa när de försöker att hjälpa dig.

Cortez i ett nötskal.

Jag tar hellre inga svar alls före svar som innehåller suckar. Do it without the whining, or don't do it at all. Men tack RavenE, jag uppskattar ett svar utan pikar. Verkar vara som du verkar ganska ensam på det här forumet om att besitta kunskapen att hjälpa folk utan några onödiga kommentarer.

Trevligt att det finns fler aktiva här utöver mig själv som besitter den kunskapen. Tack och hej.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar hellre inga svar alls före svar som innehåller suckar. Do it without the whining, or don't do it at all. Men tack RavenE, jag uppskattar ett svar utan pikar. Verkar vara som du verkar ganska ensam på det här forumet om att besitta kunskapen att hjälpa folk utan några onödiga kommentarer.

Trevligt att det finns fler aktiva här utöver mig själv som besitter den kunskapen. Tack och hej.

Cortez i ett nötskal ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vilket mongo!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt oss säga att jag fick G eller VG i något ämne förra året, vad och hur kan jag göra för att läsa upp dessa till MVG. Går det att göra under tiden man fortfarande går kvar i gymnasiet, eller behövs (går?) det att göra efter gymnasiet? Hur ser framtiden ut för dessa uppläsningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart får alla kriminella gäng sina gängkläder från? Vem är det som designar och syr upp kläderna åt dem?

Antingen har någon cool gangster en snäll mamma, eller så kanske det är så att självaste ledaren för gänget egentligen är smygbög och syr kläderna som en förberedelse inför Project runway >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...