KvaddadPadda Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Dom sticks väl, eller bränns? Något sånt.. Hur som helst så har en humla eller en geting aldrig lyckats utsätta mig för smärta! Det var som fan. Humlor är besläktade med getingar och bin och har liksom dessa också en gadd som dock nästan inte syns pga. den ludna bakkroppen. Gadden har inte några hullingar och kan därför användas flera gånger. Men humlan ska vara rejält uppretad innan den sticks. Giftet är mycket svagare än till exempel biets, och det känns mer som om humlan "bränns". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Jag undrar vad det är för bilmärke/modell på polisbilarna och taxibilarna i USA.. Alltså, de mest "kända" taxi/polisbilarna Ford Crown Victoria är den vanligaste patrullbilen i USA för poliser. Taxibilarna heter faktiskt "Yellow taxicabs". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Får man tag i en bra tv för 4000 kr? Den behöver inte vara stor, men minst 20" iaf. Någon som har tips på en tv som passar till den beskrivningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s837...rams=k=s8377950 DiBossen är rätt bra har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Aj xD. Hur lyckades du bli stucken där? Själv har jag aldrig blivit stucken i hela mitt liv av varken en geting eller en humla Den zummade framför ansiktet så jag blåste på den och då åkte den rakt in. Spektaklet som följde var att jag rullade två kullerbyttor bakåt samtidigt som jag skrek och försökte skrapa bort getingresterna från ögat. Det ser fan ännu värre ut nu. Precis så hära: Fick kortison på närakuten och ska få antibiotika om några dagar. Men usch vad jag ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Den zummade framför ansiktet så jag blåste på den och då åkte den rakt in. Spektaklet som följde var att jag rullade två kullerbyttor bakåt samtidigt som jag skrek och försökte skrapa bort getingresterna från ögat. Det ser fan ännu värre ut nu. Precis så hära: Fick kortison på närakuten och ska få antibiotika om några dagar. Men usch vad jag ser ut. Pics? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ja, blir nog antibiotika i tio dagar eller nått. Kompisens nageltrång såg ungefär ut sådär, fast huden var torr och det varade sig som fan . Been there. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Pics? +1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 +1 Vi har flera användare på den här datorn. Kan jag få tag på filerna som ligger på mammas skrivbord utan at behöva växla användare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Vi har flera användare på den här datorn. Kan jag få tag på filerna som ligger på mammas skrivbord utan at behöva växla användare? Gå in i C:\Documents and Settings\Hennes användare så finns mappen Skrivbord där sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Gå in i C:\Documents and Settings\Hennes användare så finns mappen Skrivbord där sen. Ah, som jag har letat! Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) Genvägen till skrivbordet (Alltså "Visa Skrivbordet") försvann mystiskt för en minut sedan, hur får jag denna underbara knapp att existera igen? Redigerad 19 augusti, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Gå in i C:\Documents and Settings\Hennes användare så finns mappen Skrivbord där sen. Och hur blir det med användare som har lösenord? Då blir ju hela användarmappen skyddad, afaik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag har ställt den här frågan förut någon gång. Möjligtvis på det här forumet. Jag minns inte riktigt. Men jag har glömt svaret, och eftersom jag anser att det är enklare att bara fråga här där det finns så många hjälpsamma och snälla medlemmar istället för att... you get the point. X i ett nötskal. Vad betyder det här? Vad menas med 'i ett nötskal'? Om man sätter ett ord framför de tre orden, så klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jag har ställt den här frågan förut någon gång. Möjligtvis på det här forumet. Jag minns inte riktigt. Men jag har glömt svaret, och eftersom jag anser att det är enklare att bara fråga här där det finns så många hjälpsamma och snälla medlemmar istället för att... you get the point. X i ett nötskal. Vad betyder det här? Vad menas med 'i ett nötskal'? Om man sätter ett ord framför de tre orden, så klart. När man sammanfattar/har sammanfattat något. - Hej, jag heter Cortez och är väldigt hatisk. - Hoho, Cortez i ett nötskal! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Innan forumet uppgraderades till 2.0 så kunde man se vilken forumdel man hade gjort mest inlägg i. Går det att se nu för tiden på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 När man sammanfattar/har sammanfattat något. - Hej, jag heter Cortez och är väldigt hatisk. - Hoho, Cortez i ett nötskal! I don't understand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 I don't understand. Men .. Det är typ som en definition av någonting. - Bussen är försenad igen. - SL i ett nötskal.. Alltså.. gargh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 I don't understand. Men .. Det är typ som en definition av någonting. - Bussen är försenad igen. - SL i ett nötskal.. Alltså.. gargh. Något som är typiskt för det berörda ämnet. I det är fallet så är det typiskt SL att alltid vara försenad med sina bussar. - Stell har låst en tråd igen. - Admin i ett nötskal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Men .. Det är typ som en definition av någonting. - Bussen är försenad igen. - SL i ett nötskal.. Alltså.. gargh. Är inte definition en exakt beskrivning? Visste inte att man beskrev SL som bäst genom "de som aldrig passar tider". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts