Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Tyvärr är det så att det räcker med att trycka ett enkelt musklick på denna eller liknande ikon för att låsa = Lätt att råka låsa genom att klicka fel. Hiphoptråden är upplåst, om någon annan admin/mod mottycker får denne låsa igen med förklaring.

Åhå, där ser man. :rolleyes:

Antagligen har han lagt in en lösenordsskyddad bild. Länka till hans profil så tar jag bort den.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=3404

Mjo, det där märkte jag med för någon vecka sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr är det så att det räcker med att trycka ett enkelt musklick på denna eller liknande ikon för att låsa = Lätt att råka låsa genom att klicka fel. Hiphoptråden är upplåst, om någon annan admin/mod mottycker får denne låsa igen med förklaring.

Fett jobbigt broschan!

Samma skit med Topicnamn och undernamn.. :rolleyes:

Bara man klickar på ett undernamn tror forumet att man vill ändra texten, och om man håller in på en topic i någon sekund så är det samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem kom på idén med "Hundår", Dvs. Sju hundår på ett "vanligt" år?

Säg att en människas maxålder är ca 94,5 år och en hunds maxålder är 13,5 år. 94,5/13,5 = 7. Hundår är till för att man ska kunna jämföra en hunds ålder med en människas och på så sett få ut hur gammal hunden är i jämförelse med en människa. En hund på åtta år har till exempel avverkat ungefär lika mycket av sitt liv som en 56-årig människa. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen har han lagt in en lösenordsskyddad bild. Länka till hans profil så tar jag bort den.

Hur kan man egentligen lägga till en bild som är lösenorsskyddad? Speciellt då den i det här fallet verkar komma från beffo.

Samt, hur kan ni admins ta bort bilden, kommer ni fram till profilen i vilket fall?

Eller ni kanske kan ta bort bilder på annat vis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man egentligen lägga till en bild som är lösenorsskyddad? Speciellt då den i det här fallet verkar komma från beffo.

Samt, hur kan ni admins ta bort bilden, kommer ni fram till profilen i vilket fall?

Eller ni kanske kan ta bort bilder på annat vis?

I detta fallet var det en bild i en gammal tråd som visades i hans profil, där bilden var länkad till beffo community, som SlewMe lösenordsskyddat långt efter att tråden skapades.

Alla kommer åt profilen, det enda som händer när man klickar avbryt på lösenorsförfrågan är att just den bilden inte laddas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I detta fallet var det en bild i en gammal tråd som visades i hans profil, där bilden var länkad till beffo community, som SlewMe lösenordsskyddat långt efter att tråden skapades.

Alla kommer åt profilen, det enda som händer när man klickar avbryt på lösenorsförfrågan är att just den bilden inte laddas.

Åh på det viset, har nog själv aldrig stött på en lösenordsskyddad bild. :rolleyes:

Medans jag ändå är het på gröten. Hur många känner till gruppen 123vligt? Någon som vet hur de egentligen stavar sitt namn?

123vligt

Ettvå 3vligt

Ettvå trevligt

Ett två trevligt

1 2 3vligt

Är bara ett par stycken av alla förslag jag sett, finns det något bestämt namn på gruppen? Någon som vet vilken som är rätt i sådana fall? :)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tryck "Ny fil". Då kommer det upp en ruta där du kan välja upplösning osv. I alla fall så kan du markera en ruta där det står "Genomskinlig". Eller "Transparent" om du har engelsk version.

Jaså, det var så. Tack :cry:

Trodde att transparent var svenska, lol

Ska försöka fixa nåt senare...

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter den där hemsidan där det finns en massa kampanjkoder uppradade? Alltså, till exempel såna som gör att man får gratis frakt från cdon.se och liknande.

En stor skål med äpplen till den som ger mig namnet! -_-

Menar du CSN? För där får man ju gratis frakt på cdon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...