Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför finns inte gnomes eller troll med i den första WoW- filmen?

Ingen bryr sig om dem.

Enligt en studie som presenterades i Environmental Health Perspectives kan kontinuerlig konsumtion av aspartam leda till leukemi, lymfcancer och bröstcancer.

Hej på er, aspartampratare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snabbfråga;

Jag har för mig att om man har telia så kostade det högst nio kronor/dygnet att vara ute på nätet i mobilen.

Är det fortfarande så? Eller gäller det till sommarlovet är slut?

Om inte: Hur mycket kostar det nu? Någon skillnad att vara inne på "telias sidor" och andra? Någon som kan förklara hur mycket ligger gprs och datakostnaden ligger på?

Jag använder mig33, har hört att det kostar ca 20-40 kr/mån om man använder tjänsten(i samarbete med msn) flitigt, sant eller falskt?

Huxflux, eh. Jo, jag skrev inte frågorna på bästa sätt.

Nejnej.

OCH JAG VILL FANIMEJ INTE HA EN LÄNK TILL TELIA.SE!!!

:)

// SIKORKA

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var då ett JÄVLA chattande här. :)

---

Varför finns inte gnomes eller troll med i den första WoW- filmen?

Gnomes har en jävligt liten roll i Warcraft generellt sett (det finns bara en gnome-enhet i Warcraft 2, Gnome Flying Machine), och trollen har ingen särskilt stor roll heller. Inte för att jag vet det korrekta svaret dock. Men jag gissar på att fokusen när WoW skulle lanseras var på orcerna och elves, typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man ha mp3 spelare på flygplan?

Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för?

Det tror jag nog, mp3-spelare sänder ju inte ut några signaler av något slag. Jag har då inte blivit tillsagd de gånger jag har flugit i alla fall.

Först!2

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man ha mp3 spelare på flygplan?

Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för?

Egentligen är det bara elektronisk utrustning som sänder nån form av radiovågor som inte är tillåtna, men det kan ju hända att flygvärdinnorna inte ser skillnad på en GPS, en komradio och en mp3-spelare så de beslagtar mp3-spelaren också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man ha mp3 spelare på flygplan?Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för?
Man får ha mp3-spelare efter take-off och innan landning.
Hur fixar jag lätt en fyrkantig, avlång censur-ruta (

som ser ut såhär

) till en video jag har? Hade tänkt hålla det simpelt och helst använda WMM. Går det att göra i WMM eller måste jag skaffa Vegas eller liknande?

Jag har gjort ett teckensnitt för liknande användningsområden som jag döpt Blocky (tror jag). Kan plutta upp den på Rapidshare.http://rapidshare.com/files/48225319/Blocky.ttf.html
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som känner igen detta gäng? Har för mig att dom har lagt upp massa filmer och grejer på sig själva, och att vi GTAsajtare hade jäkligt kul "med dom". Alltså, existensen av dom.

Någon som känner till?

Är det inte dom där 'tuffa malmöborna' som hade filmer på youtube?

De rappade och var allmänt löjliga på filmerna. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...