Siana Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Det var då ett JÄVLA chattande här. --- Varför finns inte gnomes eller troll med i den första WoW- filmen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Varför finns inte gnomes eller troll med i den första WoW- filmen? Ingen bryr sig om dem. Enligt en studie som presenterades i Environmental Health Perspectives kan kontinuerlig konsumtion av aspartam leda till leukemi, lymfcancer och bröstcancer. Hej på er, aspartampratare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Jävla Microsofts Download center... Är dt någon som kan hitta en officiell länk till SP2 för XP home? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Hur länge blev Frenzy bannad för spam/fylletråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Hur länge blev Frenzy bannad för spam/fylletråden? 31 augusti 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Snabbfråga; Jag har för mig att om man har telia så kostade det högst nio kronor/dygnet att vara ute på nätet i mobilen. Är det fortfarande så? Eller gäller det till sommarlovet är slut? Om inte: Hur mycket kostar det nu? Någon skillnad att vara inne på "telias sidor" och andra? Någon som kan förklara hur mycket ligger gprs och datakostnaden ligger på? Jag använder mig33, har hört att det kostar ca 20-40 kr/mån om man använder tjänsten(i samarbete med msn) flitigt, sant eller falskt? Huxflux, eh. Jo, jag skrev inte frågorna på bästa sätt. Nejnej. OCH JAG VILL FANIMEJ INTE HA EN LÄNK TILL TELIA.SE!!! // SIKORKA Redigerad 10 augusti, 2007 av IceCandy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Det var då ett JÄVLA chattande här. --- Varför finns inte gnomes eller troll med i den första WoW- filmen? Gnomes har en jävligt liten roll i Warcraft generellt sett (det finns bara en gnome-enhet i Warcraft 2, Gnome Flying Machine), och trollen har ingen särskilt stor roll heller. Inte för att jag vet det korrekta svaret dock. Men jag gissar på att fokusen när WoW skulle lanseras var på orcerna och elves, typ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Hur fixar jag lätt en fyrkantig, avlång censur-ruta (som ser ut såhär) till en video jag har? Hade tänkt hålla det simpelt och helst använda WMM. Går det att göra i WMM eller måste jag skaffa Vegas eller liknande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Får man ha mp3 spelare på flygplan? Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 (redigerad) Får man ha mp3 spelare på flygplan? Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för? Det tror jag nog, mp3-spelare sänder ju inte ut några signaler av något slag. Jag har då inte blivit tillsagd de gånger jag har flugit i alla fall. Först!2 Redigerad 10 augusti, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Får man ha mp3 spelare på flygplan? Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för? Egentligen är det bara elektronisk utrustning som sänder nån form av radiovågor som inte är tillåtna, men det kan ju hända att flygvärdinnorna inte ser skillnad på en GPS, en komradio och en mp3-spelare så de beslagtar mp3-spelaren också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Får man ha mp3 spelare på flygplan?Får man ha på alla plan isåfall eller bara nåra flygbolag man får det för?Man får ha mp3-spelare efter take-off och innan landning.Hur fixar jag lätt en fyrkantig, avlång censur-ruta (som ser ut såhär) till en video jag har? Hade tänkt hålla det simpelt och helst använda WMM. Går det att göra i WMM eller måste jag skaffa Vegas eller liknande?Jag har gjort ett teckensnitt för liknande användningsområden som jag döpt Blocky (tror jag). Kan plutta upp den på Rapidshare.http://rapidshare.com/files/48225319/Blocky.ttf.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Hur mycket kostar en MIDI UT Kabel till en Elpiano? (ungefär) EDIT: Det är en MIDI to USB som jag vill ha. Redigerad 11 augusti, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Varför blev "Vidrigaste du sett IRL?" låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Varför blev "Vidrigaste du sett IRL?" låst? Nerspammad utav idioter, så som mig. My guess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Varför blev "Vidrigaste du sett IRL?" låst? För att Stell ska städa upp den. Det ryktas om att Stell skrev det i tråden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 För att Stell ska städa upp den. Det ryktas om att Stell skrev det i tråden... Så sant. Han tog dock bort sitt egna inlägg också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Någon som känner igen detta gäng? Har för mig att dom har lagt upp massa filmer och grejer på sig själva, och att vi GTAsajtare hade jäkligt kul "med dom". Alltså, existensen av dom. Någon som känner till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 Någon som känner igen detta gäng? Har för mig att dom har lagt upp massa filmer och grejer på sig själva, och att vi GTAsajtare hade jäkligt kul "med dom". Alltså, existensen av dom. Någon som känner till? Är det inte dom där 'tuffa malmöborna' som hade filmer på youtube? De rappade och var allmänt löjliga på filmerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Någon som känner igen detta gäng? Har för mig att dom har lagt upp massa filmer och grejer på sig själva, och att vi GTAsajtare hade jäkligt kul "med dom". Alltså, existensen av dom. Någon som känner till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts