felshoe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Det är vore idiotiskt om cykeln inte vände "Alltså, eh .. nä .. vänta, JAG är inget fordon.. så jag borde inte behöva veja .. men eh .. inte spårvagnen heller .. eh .. KABOOOM!" En spårvagn kan väl inte väja. . Men, om man tänker bara rent regelmässigt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 . Men, om man tänker bara rent regelmässigt? Fortfarande dumt om inte cykeln skulle väja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Fortfarande dumt om inte cykeln skulle väja? NEJ . Jo, men regelmässigt! Hur skulle man gå tillväga i teorin? Inte i praktiken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Finns det nån sida där man kan knappa in ett namn och få reda på den personens födelsedag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 (redigerad) Finns det nån sida där man kan knappa in ett namn och få reda på den personens födelsedag? Här. Redigerad 6 augusti, 2007 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Finns det nån sida där man kan knappa in ett namn och få reda på den personens födelsedag? Upplysning.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Gällande Sagan om Ringen-triologin. Jag har, pinsamt nog, inte läst dessa böcker än. Försökte när filmerna kom, men var 10 år då, så det blev lite för tungt. I alla fall, vilken översättning ska jag läsa? Den gamla översättningen? Nya , med namnet "Ringarnas Herre"? Eller rent av på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Upplysning.se Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Kan man importera in en Acapella låt (vocal?) i FL Studio? Ja, öppna "playlist" (där du slänger in i vilken ordning du vill att alla dina saker ska spelas och allt det där och sedan klickar du i den lilla rutan längst ner (avlång liksom) där så kommer det upp en ruta där du kan öppna .mp3-filer. Leta upp filen och släng in... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Gällande Sagan om Ringen-triologin. Jag har, pinsamt nog, inte läst dessa böcker än. Försökte när filmerna kom, men var 10 år då, så det blev lite för tungt. I alla fall, vilken översättning ska jag läsa? Den gamla översättningen? Nya , med namnet "Ringarnas Herre"? Eller rent av på engelska? Är du bra på engelska så ska du självklart läsa böckerna på engelska, är MYCKET skönare att läsa böcker på engelska. Av dom svenska vet jag inte, då jag bara läser engelska... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Finns det nån sida där man kan knappa in ett namn och få reda på den personens födelsedag? http://www.birthday.se/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Ja, öppna "playlist" (där du slänger in i vilken ordning du vill att alla dina saker ska spelas och allt det där och sedan klickar du i den lilla rutan längst ner (avlång liksom) där så kommer det upp en ruta där du kan öppna .mp3-filer. Leta upp filen och släng in... Jag hittar inte den avlånga rutan :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 Om polisen stoppar en och så är din moppe trimmad, polisen hör det på ljudet men du nekar. vad gör polisen då? har dom rätt att prova moppen eller vad gör dom? Vad jag vet så har polisen rätt att pröva mopeden. Flera rassior mot vårean skola, och jag tror inte att någon moped inte blev testad. I vilket fall så kan det aldrig bli bättre av att stå och tjafsa med polisen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Hur blockerar man överförningar från sitt visa kort? Te.x om man har autopayment från en sida och blivit hackad/glömt lösen där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Hur blockerar man överförningar från sitt visa kort? Te.x om man har autopayment från en sida och blivit hackad/glömt lösen där. Brukar man inte ringa någon support och ber dom att stoppa alla utbetalningar till X? Samma ställe där man blockar hela kortet antar jag. Redigerad 8 augusti, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Jag hittar inte den avlånga rutan :S Här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Här... Det kommer inte upp någon ruta där man kan importera en mp3 fil. Det blir bara så här: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Kan man registrera en medlem vid namn: \o/ eller det går inte att använda "/" i ett namn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vad händer egentligen om man trycker "Tvångsstart" i µTorrent? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Vad händer egentligen om man trycker "Tvångsstart" i µTorrent? Ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts