Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Drivrutiner?

Om detta är rätt då jävlar! :)

Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem ;). Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook.

När jag är iTunes rutan uppe så fungerar alla Multimedia knapparna men när jag minimerar iTunes så fungerar det inte.

Det är alltså det jag vill fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem :wub: . Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook.

När jag är iTunes rutan uppe så fungerar alla Multimedia knapparna men när jag minimerar iTunes så fungerar det inte.

Fan :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem :wub: . Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook.

Utan drivrutiner brukar multimediaknappar funka i det aktiva programmet, precis som du säger. Om man installerar om så ska det funka överallt.

Så var det i alla fall med mitt Microsoft Multimedia blabla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får jag alla mina "Play", "Stop", "Next", "Back", "Mute", "Volume +", "Volume -", "Pause" knappar på tangentborder att fungera?

I Winamp är det bara att högerklicka inne i Winamp, Options, Preferences.. Sen gå in i fliken "Global Hotkeys" och tryck i "Enabled"

Då funkar Plays/Stop/Next knapparna på tagnentbordet.

Sen om du vill ändra din mail-knapp på tagnentbordet, starta InternetEXPLORER --> Verktyg --> Internet-alternativ --> Program och under MAIL ändrar du till Hotmail..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland när man klickar på Last post by så hamnar man nån sida bak. Hur kommer det sig?

Klickar man på last post så kommer man till första olästa posten i den topicen.

Om du inte läser en topic på en dag och folk spammar ihop 2 sidor så kommer då skickas tillbaka 2 sidor för att kunna läsa allt du missat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klickar man på last post så kommer man till första olästa posten i den topicen.

Om du inte läser en topic på en dag och folk spammar ihop 2 sidor så kommer då skickas tillbaka 2 sidor för att kunna läsa allt du missat.

Men han skrev ju last post by och då ska man ju komma till den sista posten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cykel räknas väl inte som fordon? Och spårvagn vet jag inte räknas som fordon. Vad händer om dom två hamnar i en situation där den ena måste lämna företräde till den andra? T.ex. Ett oövervakat övergångsställe som går över ett spåvagnsspår.

Det är vore idiotiskt om cykeln inte vände >_<

"Alltså, eh .. nä .. vänta, JAG är inget fordon.. så jag borde inte behöva veja .. men eh .. inte spårvagnen heller .. eh .. KABOOOM!"

En spårvagn kan väl inte väja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...