Tweak Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Jag har. Men jag tror inte mina föräldar höll på det, de får alltid dåligt samvete i efterhand och låter mig slippa olika sorters bestraffningar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hur får jag alla mina "Play", "Stop", "Next", "Back", "Mute", "Volume +", "Volume -", "Pause" knappar på tangentborder att fungera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hur får jag alla mina "Play", "Stop", "Next", "Back", "Mute", "Volume +", "Volume -", "Pause" knappar på tangentborder att fungera? Drivrutiner? Om detta är rätt då jävlar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Drivrutiner? Om detta är rätt då jävlar! Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem . Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook. När jag är iTunes rutan uppe så fungerar alla Multimedia knapparna men när jag minimerar iTunes så fungerar det inte. Det är alltså det jag vill fixa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Ditt tangentbord.. Hjälper mig lika mycket om du skulle säga att du har en playknapp i arslet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem . Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook. När jag är iTunes rutan uppe så fungerar alla Multimedia knapparna men när jag minimerar iTunes så fungerar det inte. Det är alltså det jag vill fixa. Fan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Jag kanske borde ha uttryckt mig bättre. Knapparna fungerar men jag vill ändra dem . Jag vill inte att min "Mail" knapp ska öppna Outlook. När jag är iTunes rutan uppe så fungerar alla Multimedia knapparna men när jag minimerar iTunes så fungerar det inte. Det är alltså det jag vill fixa. Utan drivrutiner brukar multimediaknappar funka i det aktiva programmet, precis som du säger. Om man installerar om så ska det funka överallt. Så var det i alla fall med mitt Microsoft Multimedia blabla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Hur får jag alla mina "Play", "Stop", "Next", "Back", "Mute", "Volume +", "Volume -", "Pause" knappar på tangentborder att fungera? I Winamp är det bara att högerklicka inne i Winamp, Options, Preferences.. Sen gå in i fliken "Global Hotkeys" och tryck i "Enabled" Då funkar Plays/Stop/Next knapparna på tagnentbordet. Sen om du vill ändra din mail-knapp på tagnentbordet, starta InternetEXPLORER --> Verktyg --> Internet-alternativ --> Program och under MAIL ändrar du till Hotmail.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Ibland när man klickar på Last post by så hamnar man nån sida bak. Hur kommer det sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Ibland när man klickar på Last post by så hamnar man nån sida bak. Hur kommer det sig? Klickar man på last post så kommer man till första olästa posten i den topicen. Om du inte läser en topic på en dag och folk spammar ihop 2 sidor så kommer då skickas tillbaka 2 sidor för att kunna läsa allt du missat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Klickar man på last post så kommer man till första olästa posten i den topicen. Om du inte läser en topic på en dag och folk spammar ihop 2 sidor så kommer då skickas tillbaka 2 sidor för att kunna läsa allt du missat. Jaha, tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Klickar man på last post så kommer man till första olästa posten i den topicen. Om du inte läser en topic på en dag och folk spammar ihop 2 sidor så kommer då skickas tillbaka 2 sidor för att kunna läsa allt du missat. Men han skrev ju last post by och då ska man ju komma till den sista posten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Vilken uppdateringsfrekvens ska man ha på sin bildskärm? Är 70 Hz Standard? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Vilken uppdateringsfrekvens ska man ha på sin bildskärm? Är 70 Hz Standard? Beror på om du har platt eller crt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Jao men det höll inte länge. Dom sa en vecka, det varade inte en dag Vär när jag och mina kompisar snodde en båt, btw ^^. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Beror på om du har platt eller crt. Platt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Om polisen stoppar en och så är din moppe trimmad, polisen hör det på ljudet men du nekar. vad gör polisen då? har dom rätt att prova moppen eller vad gör dom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Cykel räknas väl inte som fordon? Och spårvagn vet jag inte räknas som fordon. Vad händer om dom två hamnar i en situation där den ena måste lämna företräde till den andra? T.ex. Ett oövervakat övergångsställe som går över ett spåvagnsspår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Cykel räknas väl inte som fordon? Och spårvagn vet jag inte räknas som fordon. Vad händer om dom två hamnar i en situation där den ena måste lämna företräde till den andra? T.ex. Ett oövervakat övergångsställe som går över ett spåvagnsspår. Det är vore idiotiskt om cykeln inte vände "Alltså, eh .. nä .. vänta, JAG är inget fordon.. så jag borde inte behöva veja .. men eh .. inte spårvagnen heller .. eh .. KABOOOM!" En spårvagn kan väl inte väja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Kan man importera in en Acapella låt (vocal?) i FL Studio? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts