StellHell Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Tackar, nu fick vi det avklarat. Nästa fråga är min. ;o Slocknar man lika snabbt i verkligheten som i film om man slår någon i huvudet med något hårt? Vore det inte lättare att få ned någon vid en nervcentral såsom armhålan eller så? Nej. Om man slår någon i huvudet måste man ta i så pass mycket att man mycket väl kan krossa skallen för att personen ska svimma av på ett slag. Lättast är att stoppa blodtillförseln till hjärnan genom att pressa pulsådern i halsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Hur sepererar jag klippet och klippet's ljud i Sony Vegas? (Jag vill inte att dom ska sitta ihop) EDIT: En till fråga; kan man lägga in eko i ljudet? Redigerad 4 augusti, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vad hette programmet som man använde för att ladd ner filmer från tex youtube? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vad hette programmet som man använde för att ladd ner filmer från tex youtube? VideoGet finns och funkar utan problem. Har stöd för fler ställen utöver youtube också. Vet inte om det är det du andvänt tidigare, men det funkar bra för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Modemedvetna pågar tar idag oftast mycket gelé i deras frisyrer, eller det ser så ut iallafall. Tvättar man ur det på natten? Mår håret bra av det? Hur mycket använder man ungefär? Kliar det inte som fan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Modemedvetna pågar tar idag oftast mycket gelé i deras frisyrer, eller det ser så ut iallafall. Tvättar man ur det på natten? Mår håret bra av det? Hur mycket använder man ungefär? Kliar det inte som fan? Hmm.. använder vax men kabn ju försökte svara Jag tvättar alltid ur mitt, kan inte sova annars.. obekvämt. Iofs har jag slarvat lite med det nu på sommaren. Jag vet inte.. håret i sig är ju en död utväxt men min hårbotten kliar ibland. Jag tar väl.. 2 lillfingernaglar.. Kliar i hårbotten? Man tar ju mest i håret, ibland kliar det dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Modemedvetna pågar tar idag oftast mycket gelé i deras frisyrer, eller det ser så ut iallafall. Tvättar man ur det på natten? Mår håret bra av det? Hur mycket använder man ungefär? Kliar det inte som fan? Gelé använder de nog inte, den använder mest pojkar på fritids. Numera använder man nästan bara vax, vilket kan vara stenhårt och skitsvårt och få ur som dessutom kan skada håret och få det och glänsa, eller mjukare vax som är jättelätt och få ut och som kanske är matt. Några varianter luktar gott och vissa illa. Du kan tvätta ur det innan du lägger dig, det är olika från person till person men håret mår bäst då. Som sagt, vissa vaxer är skitdåliga och vissa är jättebra med naturliga extrakt och ämnen. Sedan är olika hår/hårbottnar olika känsliga som min brorsa t.ex., hans hår förstördes helt totalt av ett vax som jag t.ex. tycker är helt underbart bra. Själv tar jag ganska mycket, men jag tog mer förrut. Jag tar ungefär i samma storlek som den översta toppen av pekfingret, en tredjedel alltså. För mig kliar det inte, men det beror helt på hur känslig man är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vad står SMHI för? Jag och mina kompisar kom fram till att det står för "Sveriges Meterologiska HögskoleInstitut", alt. "Sveriges Meterologiska HögInstitut". Stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Vad står SMHI för? Jag och mina kompisar kom fram till att det står för "Sveriges Meterologiska HögskoleInstitut", alt. "Sveriges Meterologiska HögInstitut". Stämmer det? En snabb googling, svaret stod längst upp: Sveriges Meteorologiska och Hydrologiska Institut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Nej. Om man slår någon i huvudet måste man ta i så pass mycket att man mycket väl kan krossa skallen för att personen ska svimma av på ett slag. Lättast är att stoppa blodtillförseln till hjärnan genom att pressa pulsådern i halsen. Lite off här men. Hörde du något om någon som hade fått en barstol i huvudet under den tiden du var i Aya Napa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Varför slängs inte låsta trådar till papperskorgen, utan stannar kvar i forumet den skapades i? Är det inte bättre att använda papperskorgen som en papperskorg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Varför slängs inte låsta trådar till papperskorgen, utan stannar kvar i forumet den skapades i? Är det inte bättre att använda papperskorgen som en papperskorg? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=40766&hl= Det borde vara ert jobb att fixa det. Dvs. spamma skiten ur alla forum så låsta topics åker till sidan 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Varför är amerikanska tonårspojkar så rädda för att få utegångsförbud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Varför är amerikanska tonårspojkar så rädda för att få utegångsförbud? För att då kan man inte pinka revir. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Jag har, fick en sommar, kom alltid hem vid 11 tiden fast jag skulle vara hemma 10, vred om klockan. Gick i 4:an, men stack ut ändå efter 1 vecka, min mormor pallade inte se mig ledsen då alla spelade fotboll så satt jag o spelade PS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Yo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Nopes. Bara tvingad att gå ut när jag var mindre : P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Är det någon här som har fått utegångsförbud? Nä. Däremot drog morsan på mig ytterkläder och slängde ut mig i trädgården ibland när jag bråkade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Lite off här men. Hörde du något om någon som hade fått en barstol i huvudet under den tiden du var i Aya Napa? Nope. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=40766&hl= Du glömde ju dock andra svaret.. Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni. 1. En låst topic. 2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan. 3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med. 4. Rundgången startar. 5. Eftersom folk spammar blir dom bannade. Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts