Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Aha... så man kan a blå anlag även om man har bruna ögon?

@Tweak: Hans pappa är turk iallafall... men han bor inte med dom. Han har blevet adopterad.

Man kan ju bära vidare på sjukdomar och sånt via generna fast man inte drabbas av dom själv, så jag tror att det går också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... kom på en annan sak. Min Farfar har synproblem och har glasögon när han ska läsa och sånt etc. Min pappa har något synfel också så att han alltid måste ha linser/glasögon. Och min bror måste ha glasögon när han övningskör. Kommer jag också få synproblem? Eller beror det på? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... kom på en annan sak. Min Farfar har synproblem och har glasögon när han ska läsa och sånt etc. Min pappa har något synfel också så att han alltid måste ha linser/glasögon. Och min bror måste ha glasögon när han övningskör. Kommer jag också få synproblem? Eller beror det på? :)

Ja det kommer du, allvarliga också, du ska vara glad om du överlever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det kommer du, allvarliga också, du ska vara glad om du överlever.

Höhö... jättekul.

---

Jag har börjat gillla lordi lite nu. Och i en av deras låtar och deras album nämner dom ordet arockalypse. Jag har kollat i ordbok och på internet över vad det kan betyda men jag har inte ehittat det. Någon som vet vad det betyder? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höhö... jättekul.

---

Jag har börjat gillla lordi lite nu. Och i en av deras låtar och deras album nämner dom ordet arockalypse. Jag har kollat i ordbok och på internet över vad det kan betyda men jag har inte ehittat det. Någon som vet vad det betyder? :o

Är förmodligen en ordvits på apocalypse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha... så man kan a blå anlag även om man har bruna ögon?

@Tweak: Hans pappa är turk iallafall... men han bor inte med dom. Han har blevet adopterad.

Du säger att hans mamma är från gambia, och hans pappa från Turkiet, men han är adopterad och vit, med blåa ögon?

Bara för att reda ut det, skitsamma i vilket, och var han härstammar ifrån. Även svarta människor kan få vita barn. Allt ligger i generna. Så två svarta människor kan få en blond, vit, blåögd unge. Dock är sannolikheten så enormt liten, eftersom det är så lite gener som kan medföra det.

Nu vet jag dock inte läget, eftersom det du sa var jävligt rörigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...