Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vad i helv... ?

@mr_tobbe: Försök inte ens påstå att du kan motstå den rosa tofflan! :D

Usch vilket drygt sär pkz var alltså... men större uppägning än vad som skedde i den där tråden får man ju leta efter.

okka och jag hade ju ett gräl annars för en tid sen ^_^

Vart fasen var det?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vilket drygt sär pkz var alltså... men större uppägning än vad som skedde i den där tråden får man ju leta efter.

okka och jag hade ju ett gräl annars för en tid sen ^_^

Vart fasen var det?

jo fan, det glömde jag säga.. okka analyserade verkligen sönder pKz i den där tråden, stackarn.. som tur var var han ju inte smart nog att förstå det..

"Jag svarar helt enkelt med "LOOOVE GUUUN" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu i efterhand när man objektivt kan blicka tillbaka kan det ses som orättvist att pKz fick hela vänstereliten och lite därtill på halsen, men han bad ju verkligen om det. Sympatipoängen rullade nog in när han berättade om sin underbara flickvän, din döda mor och hur svårt han hade det hemma.

Han höll på slog på en tjej, vet inte varför. Hon skriker "Aj, sluta då" men aset fortsätter. Då säger jag "Tuff kille och slå en tjej."

Så svarar han med den klassika kommentaren "Tufft och vara tjej."

Då släpper jag lös min ilska. "Nej, jag är inte tjej. Märker du det inte i duschen? Du som så gärna vill hålla på leka med mig" Varav 3 stycken tjejer börja asgarva, och han börjar gå hem. Huhu.

Oops, pwnD

Mega. pKz spelade i en liga för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bränner vissa saker in sig i minnet även på folk som har dåligt minne, som hemska saker och saker man inte vill komma ihåg?

För man kommer ihåg stora känslor, som du varit kär, deprimerad osv. Det betyder ju mycket för en, hur man är.

Fast nu är det så hjärnan kan förtränga flera år om det skulle behövas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det möjligt?

Wooo... Ingen aning. Men hjärnan kan göra det däremot. Fast så konstigt kanske det inte är.

Man plockar fram informationen från hjärnan, att den skulle kunna plocka bort det borde inte vara "så märkvärdigt."

Är ju ändå så avancerad trots allt. Försökte hitta någon fakta kring det men... Kom bara upp länkar om sexuella övergrepp ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna fråga kanske låter lite dum. Men jag har alltid undrat vem

[O][T] är se sida [O][T]

Är han nån bot på gtasajten eller hur jag ska förklara detta. Eller är han en vanlig användare?.

Är väl bara kolla på några poster så ser du väl att det inte är en riktig bot?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som att de flesta killar gillar lesbisk porr, nu undrar jag; Är det samma sak med tjejer och bögporr?

Jag har frågat runt och NEJ, ingen tjej jag träffat tycker bögporr är hett. Max att de tycker det är gulligt när killar hånglar.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...