KvaddadPadda Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Det var ju ett jäkla liv mellan okka och pKz någon gång i fjol. Sök på 'djävulsmusik,' en term som pKz gärna använde sig utav, så hittar du nog. Vad i helv... ? @mr_tobbe: Försök inte ens påstå att du kan motstå den rosa tofflan! Redigerad 25 juli, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Varför bränner vissa saker in sig i minnet även på folk som har dåligt minne, som hemska saker och saker man inte vill komma ihåg? Redigerad 25 juli, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Vad i helv... ? @mr_tobbe: Försök inte ens påstå att du kan motstå den rosa tofflan! Usch vilket drygt sär pkz var alltså... men större uppägning än vad som skedde i den där tråden får man ju leta efter. okka och jag hade ju ett gräl annars för en tid sen Vart fasen var det? Redigerad 25 juli, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Usch vilket drygt sär pkz var alltså... men större uppägning än vad som skedde i den där tråden får man ju leta efter. okka och jag hade ju ett gräl annars för en tid sen Vart fasen var det? jo fan, det glömde jag säga.. okka analyserade verkligen sönder pKz i den där tråden, stackarn.. som tur var var han ju inte smart nog att förstå det.. "Jag svarar helt enkelt med "LOOOVE GUUUN" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Nu i efterhand när man objektivt kan blicka tillbaka kan det ses som orättvist att pKz fick hela vänstereliten och lite därtill på halsen, men han bad ju verkligen om det. Sympatipoängen rullade nog in när han berättade om sin underbara flickvän, din döda mor och hur svårt han hade det hemma. Han höll på slog på en tjej, vet inte varför. Hon skriker "Aj, sluta då" men aset fortsätter. Då säger jag "Tuff kille och slå en tjej." Så svarar han med den klassika kommentaren "Tufft och vara tjej." Då släpper jag lös min ilska. "Nej, jag är inte tjej. Märker du det inte i duschen? Du som så gärna vill hålla på leka med mig" Varav 3 stycken tjejer börja asgarva, och han börjar gå hem. Huhu. Oops, pwnD Mega. pKz spelade i en liga för sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Varför bränner vissa saker in sig i minnet även på folk som har dåligt minne, som hemska saker och saker man inte vill komma ihåg? För man kommer ihåg stora känslor, som du varit kär, deprimerad osv. Det betyder ju mycket för en, hur man är. Fast nu är det så hjärnan kan förtränga flera år om det skulle behövas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 För man kommer ihåg stora känslor, som du varit kär, deprimerad osv. Det betyder ju mycket för en, hur man är. Fast nu är det så hjärnan kan förtränga flera år om det skulle behövas. Hur är det möjligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Varför bär alla äckliga jävla WT-horor och andra utvecklingsstörda foppatofflor, en gång för alla, snälla, berätta!? Plockar du det roligaste från flashback och gör om till frågor för att framstå som rolig i detta forum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hur är det möjligt? Wooo... Ingen aning. Men hjärnan kan göra det däremot. Fast så konstigt kanske det inte är. Man plockar fram informationen från hjärnan, att den skulle kunna plocka bort det borde inte vara "så märkvärdigt." Är ju ändå så avancerad trots allt. Försökte hitta någon fakta kring det men... Kom bara upp länkar om sexuella övergrepp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Kan man köpa en sån här tröja? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Denna fråga kanske låter lite dum. Men jag har alltid undrat vem [O][T] är se sida [O][T] Är han nån bot på gtasajten eller hur jag ska förklara detta. Eller är han en vanlig användare?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Denna fråga kanske låter lite dum. Men jag har alltid undrat vem [O][T] är se sida [O][T] Är han nån bot på gtasajten eller hur jag ska förklara detta. Eller är han en vanlig användare?. Är väl bara kolla på några poster så ser du väl att det inte är en riktig bot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Det verkar som att de flesta killar gillar lesbisk porr, nu undrar jag; Är det samma sak med tjejer och bögporr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Det verkar som att de flesta killar gillar lesbisk porr, nu undrar jag; Är det samma sak med tjejer och bögporr? Jag har frågat runt och NEJ, ingen tjej jag träffat tycker bögporr är hett. Max att de tycker det är gulligt när killar hånglar. Redigerad 27 juli, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Okej, en ny FB-relaterad fråga. Hur många sidor har Flashbacks största tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Gtasajten största är väl dagens lol eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Gtasajten största är väl dagens lol eller? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Okej, en ny FB-relaterad fråga. Hur många sidor har Flashbacks största tråd? Skulle gissa på första Knutbytråden. Den landade på 34685 inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Skulle gissa på första Knutbytråden. Den landade på 34685 inlägg. Daamn, det är lika mycket som 1735 gtasajten-sidor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 (redigerad) Är det här ett skämt? http://www.demonoid.com/terms_and_conditions.php? Vet inte om man kan nå url:en utan inlogg, kan kopiera texten i så fall. --- Ryktet säger att man får värre bakfylla om man blandar olika typer av alkohol (öl, vin, sprit etc); varför skulle det vara så? Redigerad 28 juli, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts