Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Varför "stavas" -smileyn med parenteser istället för kolon? Det undrar jag också. Har gjort bort mig flera gånger då jag skrivit den själv och alltid haft kolon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Med tanke på att Flashback är Sveriges största forum.. Vilken medlem har gjort flest inlägg, och hur många är det? Eller, namnet skiter jag i. Jag vill mest bara veta antalet inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Med tanke på att Flashback är Sveriges största forum.. Vilken medlem har gjort flest inlägg, och hur många är det? Eller, namnet skiter jag i. Jag vill mest bara veta antalet inlägg. Ruskigboss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Ruskigboss 28,52 inlägg per dag Get a life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 28,52 inlägg per dag Get a life Orka? Det finns hur många forumavdelningar(mer än 29 om jag minns rätt...) som helst på FB och om man är intresserad av alla så kan man skriva ett inlägg i varje på mindre än en timme. Ja, om han sitter på internet i en timme per dag, han behöver ju verkligen skaffa sig ett liv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Orka? Det finns hur många forumavdelningar(mer än 29 om jag minns rätt...) som helst på FB och om man är intresserad av alla så kan man skriva ett inlägg i varje på mindre än en timme. Ja, om han sitter på internet i en timme per dag, han behöver ju verkligen skaffa sig ett liv. Jaja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vilken torrenttracker anses som den bästa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Vilken torrenttracker anses som den bästa? Beror på vad du ska ha. För musik är det grislätet helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Vilken torrenttracker anses som den bästa? När det kommer till musik är OiNK den bästa utan tvekan, övrigt så vet jag inte längre nu när TorrentBytes är nere Jag uppmanar er att inte ladda ner warez - det är olagligt Redigerad 24 juli, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 När det kommer till musik är OiNK den bästa utan tvekan, övrigt så vet jag inte längre nu när TorrentBytes är nere Jag uppmanar er att inte ladda ner warez - det är olagligt Haha Dagens lol för mig i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Hört rykten om att man måste ha C (aka lastbilskörkort) körkort för ambulans, stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 När vi ändå är inne på det; kan någon rekommendera en riktigt bra internationell tracker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 När vi ändå är inne på det; kan någon rekommendera en riktigt bra internationell tracker? Demonoid.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Hur funkar amerikansk tv? Alltså, det skiljer en massa timmar mellan, säg NY och LA.. Hur funkar det då om tex. Fox sänder "So you think you can dance" vid kanske 9pm.. Vilken tid går de efter då? Om det skulle vara NY tid, när visas det i LA ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Hur funkar amerikansk tv? Alltså, det skiljer en massa timmar mellan, säg NY och LA.. Hur funkar det då om tex. Fox sänder "So you think you can dance" vid kanske 9pm.. Vilken tid går de efter då? Om det skulle vara NY tid, när visas det i LA ? De sänder 9pm, bara att varje coast/stat/stad har en gen Fox, t.ex Fox Boston, Fox NY osv. Edit: Har en fråga, vad är en transcode? Laddade upp några av min kompis gjorda låtar och de tog bort den pga av att jag laddade upp transcode. Redigerad 25 juli, 2007 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad har det varit för stora bråk här på forumet, som man 'bör' känna till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Vad har det varit för stora bråk här på forumet, som man 'bör' känna till? Finns många roliga "ihoprykningar" mellan två vanliga forumiter men ett riktigt stort bråk var ju Stellhell vs. stor del av forumet.. Tror tyvärr de trådarna är raderade Redigerad 25 juli, 2007 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Vad har det varit för stora bråk här på forumet, som man 'bör' känna till? Det var ju ett jäkla liv mellan okka och pKz någon gång i fjol. Sök på 'djävulsmusik,' en term som pKz gärna använde sig utav, så hittar du nog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jäklar vad omogen pKz var, hade nästan glömt det Tror an och jag hade några bråk också, bland annat ett i Bild på dig själv som slutade med att jag fick en varning av Topp3 som senare togs bort av KalleR. Men man kan ändå sakna pKz, han hade ett intressant sätt att diskutera och svara på inlägg - han verkade överhuvudtaget inte läsa vad man skrev. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Varför bär alla äckliga jävla WT-horor och andra utvecklingsstörda foppatofflor, en gång för alla, snälla, berätta!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts