Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

28,52 inlägg per dag

(w00t) Get a life

Orka? Det finns hur många forumavdelningar(mer än 29 om jag minns rätt...) som helst på FB och om man är intresserad av alla så kan man skriva ett inlägg i varje på mindre än en timme. Ja, om han sitter på internet i en timme per dag, han behöver ju verkligen skaffa sig ett liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka? Det finns hur många forumavdelningar(mer än 29 om jag minns rätt...) som helst på FB och om man är intresserad av alla så kan man skriva ett inlägg i varje på mindre än en timme. Ja, om han sitter på internet i en timme per dag, han behöver ju verkligen skaffa sig ett liv.

Jaja.. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken torrenttracker anses som den bästa?

När det kommer till musik är OiNK den bästa utan tvekan, övrigt så vet jag inte längre nu när TorrentBytes är nere (w00t)

• Jag uppmanar er att inte ladda ner warez - det är olagligt

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur funkar amerikansk tv?

Alltså, det skiljer en massa timmar mellan, säg NY och LA..

Hur funkar det då om tex. Fox sänder "So you think you can dance" vid kanske 9pm..

Vilken tid går de efter då?

Om det skulle vara NY tid, när visas det i LA ?

De sänder 9pm, bara att varje coast/stat/stad har en gen Fox, t.ex Fox Boston, Fox NY osv.

Edit: Har en fråga, vad är en transcode?

Laddade upp några av min kompis gjorda låtar och de tog bort den pga av att jag laddade upp transcode.

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har det varit för stora bråk här på forumet, som man 'bör' känna till? ^_^

Finns många roliga "ihoprykningar" mellan två vanliga forumiter men ett riktigt stort bråk var ju Stellhell vs. stor del av forumet.. Tror tyvärr de trådarna är raderade :cry:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har det varit för stora bråk här på forumet, som man 'bör' känna till? ^_^

Det var ju ett jäkla liv mellan okka och pKz någon gång i fjol. Sök på 'djävulsmusik,' en term som pKz gärna använde sig utav, så hittar du nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar vad omogen pKz var, hade nästan glömt det :D Tror an och jag hade några bråk också, bland annat ett i Bild på dig själv som slutade med att jag fick en varning av Topp3 som senare togs bort av KalleR. ^_^

Men man kan ändå sakna pKz, han hade ett intressant sätt att diskutera och svara på inlägg - han verkade överhuvudtaget inte läsa vad man skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...