den0m Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 jag har en fråga om någon person blir våldtagen och polisen inte hittar våldtagaren varför tar polisen inte bara dna prov våldtagaren borde väl lämna något spår i underlivet? Har Sverige DNA-register? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad jag förstått så är amerikanska storlekar och europeiska storlekar olika. Men jag vet inte vad som skiljer och hur det skiljer. Någon som vet? Någon som har en länk eller något? Jag har googlat som ett jävla as, jag är dålig Hoppas det är rätt ställe att fråga . http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html - skor http://made-in-italy.com/fashion/size.htm - Kläder Första googlesidan för min del. @EE: Om våldtäcktsmannen inte lämnat ut sitt DNA spelar det ingen roll om dom gör DNA-test på hans/hennes spår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Vad jag förstått så är amerikanska storlekar och europeiska storlekar olika. Men jag vet inte vad som skiljer och hur det skiljer. Någon som vet? Någon som har en länk eller något? Jag har googlat som ett jävla as, jag är dålig Hoppas det är rätt ställe att fråga . http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html "shoe size converter" på google. ----- Jag undrar en sak; Vad föreställer StellHells avatar? Edit: Meh, Stellan hann först. Och jag hade visst tagit för givet att det var skor det handlade om. Redigerad 22 juli, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html "shoe size converter" på google. ----- Jag undrar en sak; Vad föreställer StellHells avatar? Edit: Meh, Stellan hann först. Och jag hade visst tagit för givet att det var skor det handlade om. En wanted skylt från WoW. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 jag har en fråga om någon person blir våldtagen och polisen inte hittar våldtagaren varför tar polisen inte bara dna prov våldtagaren borde väl lämna något spår i underlivet? 1) Våldtagaren kan vara en okänd person som polisen inte känner till sedan tidigare. Det är då svårt om inte omöjligt att hitta den personen. 2) Våldtagaren kan möjligtvis ha kondom på sig och på så sätt inte spruta in sin sädesvätska i slidan och komma undan. 3) Våldtagaren slutar precis innan sädesvätskan kommer. 4) Det är vad jag hört väldigt svårt att ta dna-prov från en kvinna i underlivet. Sädesvätskan har redan hunnit komma in i systemet och ja.... Kan påpeka att jag är osäker på just detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 i garra new kw3estjon. om man äter en dumleklubba och tar av själva dumlen från pinnen, formar dumlen inne i munnen till en boll och dricker cola när man har dumlebollen i munnen varför blir den då hård som en karamel???????????????????????????????????????????prova om ni inte har gjort och svara sen jag måste få svar JAG VILLV ETTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) i garra new kw3estjon. om man äter en dumleklubba och tar av själva dumlen från pinnen, formar dumlen inne i munnen till en boll och dricker cola när man har dumlebollen i munnen varför blir den då hård som en karamel?????????????????????????????????????prova om ni inte har gjort och svara sen jag måste få svar JAG VILLV ETTA En Dumleklubba innehåller 3,5 % kalium. Kalium i sin tur suger åt sig vätska. Bl. a vatten, läsk m.m. Om man då dricker Colan, så suger kaliumet colan (vätskan) in i dumlen om du förstår. Colan fastnar då i självaste dumlen om jag får uttrycka mig så och det är då dumlen blir hård. Redigerad 22 juli, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 En Dumleklubba innehåller 3,5 % kalium. Kalium i sin tur suger åt sig vätska. Bl. a vatten, läsk m.m. Om man då dricker Colan, så suger kaliumet colan (vätskan) in i dumlen om du förstår. Colan fastnar då i självaste dumlen om jag får uttrycka mig så och det är då dumlen blir hård. okay tack hehe dumlen blir hård hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 En Dumleklubba innehåller 3,5 % kalium. Kalium i sin tur suger åt sig vätska. Bl. a vatten, läsk m.m. Om man då dricker Colan, så suger kaliumet colan (vätskan) in i dumlen om du förstår. Colan fastnar då i självaste dumlen om jag får uttrycka mig så och det är då dumlen blir hård. Varför vet du det här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 sasha diamond phillips Finns det ens en människa som heter så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Varför vet du det här? Varför? Därför jag...jag.... För att vara ärlig har jag inget direkt bra svar på din fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Jag undrar en sak; Vad föreställer StellHells avatar? Närmare bestämt. Hans signatur/tidigare avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Såg precis 28 weeks later. Den verkade lite... ofärdig vid slutet... och började av lite konstigt. Är 28 weeks later en uppföljare? Eller finns det en uppföljare till 28 weeks later? Svaret kanske är ja på båda frågorna? Edit: Ja, där ser man... 28 days later... tog dom 5 år att göra en uppföljare? Tsss. Redigerad 23 juli, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Tar detta i denna tråd och inte i "Jag söker efter namnet..tråden" då jag inte söker efter ett namn. Hur som helst. Har någon bilden där Tupac (eller en som är väldigt lik) är tagen på bild vid nyårsfirandet 2000 ? Bilden släpptes i NY Times och den finns ute på nätet men har inte hittat den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Tar detta i denna tråd och inte i "Jag söker efter namnet..tråden" då jag inte söker efter ett namn. Hur som helst. Har någon bilden där Tupac (eller en som är väldigt lik) är tagen på bild vid nyårsfirandet 2000 ? Bilden släpptes i NY Times och den finns ute på nätet men har inte hittat den. Tror jag har den hemma, är inte säker dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Har Vista slagit igenom som Microsoft förväntat sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Har Vista slagit igenom som Microsoft förväntat sig? Nu har jag inte kollat om dom har kommenterat det direkt, men finns ju andledningar hur det kommer gå för det. Det har nog som dom förväntat sig, många väntar bara med det tills det blir vänligt. Att mer spel släpps till Vista osv... Sedan med 360 så gör man ju saker med pc också, vilket kommer bilda ganska starkt band kan jag tänka mig. Spelutvecklare ska ju börja mer i år med skapa spel till Vista vad jag vet, mer avancerade alltså... Folk kommer köpa som förr. Det är ju det som är i burkarna. Vista sålde tydligen bättre än 2000 iaf, men sämre än XP. Men ärligt talat tror jag det inte är så stor skillnad. Är ju väldigt nytt fortfarande. Folk är skeptiska mot "nytt" sist jag kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Såg precis 28 weeks later. Den verkade lite... ofärdig vid slutet... och började av lite konstigt. Är 28 weeks later en uppföljare? Eller finns det en uppföljare till 28 weeks later? Svaret kanske är ja på båda frågorna? Edit: Ja, där ser man... 28 days later... tog dom 5 år att göra en uppföljare? Tsss. Ja 28 weeks later är en uppföljare på 28 days later. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Kan man lita på denna sida http://www.zebido.com/Default.aspx ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Varför "stavas" -smileyn med parenteser istället för kolon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts