Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 hur måga grader varmt måste det vara för att smälta sten jag menar vanliga stenar som bergen är gjord av. jag menar dom här http://www.akerboskolan.borgholm.se/images/stenar.jpg Det är åtminstånde 2 olika stenarter där. Specifiera dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Det är åtminstånde 2 olika stenarter där. Specifiera dig. MEN VAFFANANNN okay såhär jag menar den som är i det vänstra nedr hörnet. Sen undrar jag ochså vilken sten kan man smälta med minst värme och hur varmt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) MEN VAFFANANNN okay såhär jag menar den som är i det vänstra nedr hörnet. Sen undrar jag ochså vilken sten kan man smälta med minst värme och hur varmt? Sätt stenen i en kastrull, vrid på 6:an och vänta. Redigerad 22 juli, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 MEN VAFFANANNN okay såhär jag menar den som är i det vänstra nedr hörnet. Sen undrar jag ochså vilken sten kan man smälta med minst värme och hur varmt? Specifiera dig med -namn- på stenarna ditt pundhuvud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Specifiera dig med -namn- på stenarna ditt pundhuvud. hur fan ska jag kunna namnen på dom jag undrar hur hög smältpunkten är för en jävla sten. fan jag vet inte den som har lägst smältpunk hur hög smältpunkt har den och vilken sten är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) hur fan ska jag kunna namnen på dom jag undrar hur hög smältpunkten är för en jävla sten. fan jag vet inte den som har lägst smältpunk hur hög smältpunkt har den och vilken sten är det? http://www.google.com Redigerad 22 juli, 2007 av Mordos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 http://www.google.com var det så svårt att skriva det från början? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 var det så svårt att skriva det från början? Men idiot. Du kunde ha gått in där före innan jag ens länkade och tagit fram namn på stenhelveten så att man kan fastställa en smältpunkt på dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 hur fan ska jag kunna namnen på dom jag undrar hur hög smältpunkten är för en jävla sten. Ja, men det finns flera olika sorters stenar som halva Gtasajten har sagt nu. var det så svårt att skriva det från början? Sök från början själv nästa gång ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad heter tjejen som visar upp sig 02:43 och vid slutet av videon? http://www.youtube.com/watch?v=QyneMDq0938 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad heter tjejen som visar upp sig 02:43 och vid slutet av videon? http://www.youtube.com/watch?v=QyneMDq0938 sasha diamond phillips Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 17. vadå kan man bli sinnessjuk om man blir uttorkad? 21. men jag menar hur får jag tjockare hårstrån eller mer hårstrån vet någon det? tack för svaren jag trodde faktiskt inte att någon skulle svara på dom allvarligt hur måga grader varmt måste det vara för att smälta sten jag menar vanliga stenar som bergen är gjord av. jag menar dom här http://www.akerboskolan.borgholm.se/images/stenar.jpg 17, Nej, det blir du inte. Men folk kan ta dig för sinnessjuk och du går vinterklädd när det är 50 grader. 21. Köp hårförtjockande medel. Vanliga stenar? Ingen aning om vad det är för sten på bilden, men det är fler än en sort. MEN VAFFANANNN okay såhär jag menar den som är i det vänstra nedr hörnet. Sen undrar jag ochså vilken sten kan man smälta med minst värme och hur varmt? ... hur fan ska jag kunna namnen på dom jag undrar hur hög smältpunkten är för en jävla sten. fan jag vet inte den som har lägst smältpunk hur hög smältpunkt har den och vilken sten är det? Sluta kalla dom för sten. Det är bergsorter, som i sin tur är uppdelade i olika grundämnen. ------------------- Låt oss ta granit, som är den bergsort som det finns mest av på jordskorpan. Den består av dessa ämnen; SiO2 — 72.04% Al2O3 — 14.42% K2O — 4.12% Na2O — 3.69% CaO — 1.82% FeO — 1.68% Fe2O3 — 1.22% MgO — 0.71% TiO2 — 0.30% P2O5 — 0.12% MnO — 0.05% Du kan själv kolla upp kokpunkter på det. (Om du är efterbliven och inte hittar så har Kiseldioxid en smältpunkt på 1650 (±75) °C och kokpunkt på 2230 °C) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 och var köper jaghårförtjocknande medel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 och var köper jaghårförtjocknande medel? http://www.fannyhair.se/haarfoertjockning/ google FFS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Om det ligger en smula på bordet och man skär den mitt itu, har man då två smulor eller två halvor av en smula? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Om det ligger en smula på bordet och man skär den mitt itu, har man då två smulor eller två halvor av en smula? det beror på hur man ser det vissa ser det som två smulor andra som två halvor av en smula. jag tycker i allafall att man får två halvor av en smula. Tex om jag och någon annan ska dela på en smula och skär den itu då får vi ju en halv smula var och då är det två halvor av en smula. fast det är en ganska svår fråga så jag vet inte om jag har rätt nu............... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Om det ligger en smula på bordet och man skär den mitt itu, har man då två smulor eller två halvor av en smula? Smulor kan vara hur stora och små som helst i princip, så det skulle bli två nya smulor, fast mindre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 har någon på detta forum sett filmen american revenge??+++ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Vad jag förstått så är amerikanska storlekar och europeiska storlekar olika. Men jag vet inte vad som skiljer och hur det skiljer. Någon som vet? Någon som har en länk eller något? Jag har googlat som ett jävla as, jag är dålig Hoppas det är rätt ställe att fråga . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 jag har en fråga om någon person blir våldtagen och polisen inte hittar våldtagaren varför tar polisen inte bara dna prov våldtagaren borde väl lämna något spår i underlivet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts