samuelszon Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 För att de alltid skall vara så jävla märkvärdiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 För att de alltid skall vara så jävla märkvärdiga. Haha...Hah...Ha...Ah... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ibland när man tar kort med blixt och det är mörkt så får personer som är med på bilderna röda ögon. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ibland när man tar kort med blixt och det är mörkt så får personer som är med på bilderna röda ögon. Varför? I näthinnan finns det känsliga och tunna blodkärl, det är de som lyser upp när du ibland tar kort med blixt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 När man dör en naturlig död, dör man bara som ett tryck på en knapp? Eller känner man av hur hjärtat stannar upp innan man faktiskt dör? Hur länge känner man av detta innan döden kommer och tar en? Hur mycket smärta är inblandad när man dör naturligt? Är det någon skillnad på att dö naturligt medans man är vaken eller när man sover? Är det ens möjligt att dö medans man sover? Vaknar man inte upp och känner av något och sen dör man strax efter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Om man kör i rusningstrafik med moped, och det är en lång kö och bilarna kryper fram; får jag som kör moped köra mellan bilköerna, eller måste jag hålla mig på min plats i själva kön? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 När man dör en naturlig död, dör man bara som ett tryck på en knapp? Eller känner man av hur hjärtat stannar upp innan man faktiskt dör? Hur länge känner man av detta innan döden kommer och tar en? Hur mycket smärta är inblandad när man dör naturligt? Är det någon skillnad på att dö naturligt medans man är vaken eller när man sover? Är det ens möjligt att dö medans man sover? Vaknar man inte upp och känner av något och sen dör man strax efter? Hur ska vi veta det? Fråga Gud, inte GTAsajtens medlemmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Om man kör i rusningstrafik med moped, och det är en lång kö och bilarna kryper fram; får jag som kör moped köra mellan bilköerna, eller måste jag hålla mig på min plats i själva kön? Bara att köra på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 När man dör en naturlig död, dör man bara som ett tryck på en knapp? Eller känner man av hur hjärtat stannar upp innan man faktiskt dör? Hur länge känner man av detta innan döden kommer och tar en? Hur mycket smärta är inblandad när man dör naturligt? Är det någon skillnad på att dö naturligt medans man är vaken eller när man sover? Är det ens möjligt att dö medans man sover? Vaknar man inte upp och känner av något och sen dör man strax efter? Såvida det inte sitter en massa döingar vid datorerna, tror inte du får något svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Såvida det inte sitter en massa döingar vid datorerna, tror inte du får något svar. Tänkte att människan kunde vara så smart vid det här laget att den lärt sig att simulera döden och vad som händer när den uppstår annat än "hjärtat stannar". "Omg, vad smart jag är!". Sen så borde det inte vara omöjligt att någon döing eller flera som bara har sekunder kvar att leva berättat hur det känns. Redigerad 21 juli, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Tänkte att människan kunde vara så smart vid det här laget att den lärt sig att simulera döden och vad som händer när den uppstår annat än "hjärtat stannar". "Omg, vad smart jag är!". Sen så borde det inte vara omöjligt att någon döing eller flera som bara har sekunder kvar att leva berättat hur det känns. Du frågade hur döden "feels like." (Brist på ord och trötthet så blir det engelska.) Inte hur en nära-döden upplevelse känns. Utan döden. Det kan man inte svara på förrens man har officiellt dött. Batteriet har tagit slut. Ka-putt. Tills man har blivit sänkt. Ägd. Mördad. Går inte att förklara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Sen så borde det inte vara omöjligt att någon döing eller flera som bara har sekunder kvar att leva berättat hur det känns. Jag tror inte direkt det är det man ligger och tänker på att få säga när man dör. "Okej, nu händer det något här... Vänta... Vänta... Okej, det gör inte speciellt ont.. Nu saktar hjärtat ner... Bara några sekunder kvar nu... ugh........................" Redigerad 22 juli, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Hur blir man Hedersmedlem? om man kollar på Funnylin så är han/hon Hedersmedlem. Hur blir man det?. Måste man vara aktiv länge elelr måste man vara medlem länge?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Hur blir man Hedersmedlem? om man kollar på Funnylin så är han/hon Hedersmedlem. Hur blir man det?. Måste man vara aktiv länge elelr måste man vara medlem länge?. Funnylin var moderator/admin förut, men steg ned från sin post. Därför blev han hedersmedlem. Man kan även bli det om man gjort något stort för sidan, tror jag i alla fall. Redigerad 22 juli, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Hur blir man Hedersmedlem? om man kollar på Funnylin så är han/hon Hedersmedlem. Hur blir man det?. Måste man vara aktiv länge elelr måste man vara medlem länge?. Antingen så ska man ha varit moderator eller tillfört något stort till forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) 1. finns det fortfarande ghetton med skit mycket skräp och klotter och sånt i usa ? 2. vad heter dom norra förorterna i paris (alltså ghettorna)? 3. vet någon hur xpango fungerar hur man får ett gratis ps3? 4. om jag gör 50 armhövningar och några andra tränings saker varje natt innan jag sover är det bra träning? 5. jag har läst att man ska äta efter man har tränat för att musklerna växer då men växer dom om man tränar och sen sover direkt efter? 6. Fungerar dom där magrutbälterna som man kan köpa på tv shop?. 7. hur länge kan man hänga i en fotbolls ribba med armarna? 8. vad händer om man hänger för länge? 9. är the getaway ett freeroam spel som gta? 10. hur ska jag få baba(det ebtyder pappa) att bästella biljetter till turkiet? 11. hur varmt måste det ungefär vara för att man ska smälta sten? 12. hur kan man starta ett upplopp? 13. hur kan jag starta ett upplopp i min skola? 14. ----|||||------------------------- i norra botkyrka? 15. varför är nästan alla höghus i rio de janeiro vita eller någon annan ljus färg? 16. vart kan jag hitta den billigaste hdtv(föutom pricerunner)? 17. vad händer om man är ute i typ 5 timmar med skit tjocka vinterkläder när det är 40-50 grader ute? 18. finns det någon fabrik som bara tillverkar pennor isåfall vad heter den? 19. hur kan jag spara plats när jag packar kläder i en resväska? 20. hur kan jag få krulligt hår?. 21. hur kan jag få tjockare hår?. Redigerad 22 juli, 2007 av Eazy e Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 1. finns det fortfarande ghetton med skit mycket skräp och klotter och sånt i usa ? 2. vad heter dom norra förorterna i paris (alltså ghettorna)? 3. vet någon hur xpango fungerar hur man får ett gratis ps3? 4. om jag gör 50 armhövningar och några andra tränings saker varje natt innan jag sover är det bra träning? 5. jag har läst att man ska äta efter man har tränat för att musklerna växer då men växer dom om man tränar och sen sover direkt efter? 6. Fungerar dom där magrutbälterna som man kan köpa på tv shop?. 7. hur länge kan man hänga i en fotbolls ribba med armarna? 8. vad händer om man hänger för länge? 9. är the getaway ett freeroam spel som gta? 10. hur ska jag få baba(det ebtyder pappa) att bästella biljetter till turkiet? 11. hur varmt måste det ungefär vara för att man ska smälta sten? 12. hur kan man starta ett upplopp? 13. hur kan jag starta ett upplopp i min skola? 14. ----|||||------------------------- i norra botkyrka? 15. varför är nästan alla höghus i rio de janeiro vita eller någon annan ljus färg? 16. vart kan jag hitta den billigaste hdtv(föutom pricerunner)? 17. vad händer om man är ute i typ 5 timmar med skit tjocka vinterkläder när det är 40-50 grader ute? 18. finns det någon fabrik som bara tillverkar pennor isåfall vad heter den? 19. hur kan jag spara plats när jag packar kläder i en resväska? 20. hur kan jag få krulligt hår?. 21. hur kan jag få tjockare hår?. 1. Ja 2. Wikipedia? 3. Nej 4. Bra och bra, men det är normalt. Börja gymma, bättre. 5. Lär dig använda punkter, kommatecken m.m 6. Nej, det gör dom inte. 7. Olika från person till person. 8. Man faller? 9. Ungefär 10. Slå honom 11. Varför behöver du veta det? Vet inte. 12. Klaga på någonting och låt andra hänga på och klaga tillsammans med dig. 13. Slå rektorn 14. Dö 15. Dom tycker väl om vitt? 16. Pricerunner. Du kommer inte ha råd ändå. 17. Man blir varm? 18. Det finns. Sök på google. 19. Rulla ihop dina kläder? 20. Raka av håret. 21. Peruk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 1. finns det fortfarande ghetton med skit mycket skräp och klotter och sånt i usa ? 2. vad heter dom norra förorterna i paris (alltså ghettorna)? 3. vet någon hur xpango fungerar hur man får ett gratis ps3? 4. om jag gör 50 armhövningar och några andra tränings saker varje natt innan jag sover är det bra träning? 5. jag har läst att man ska äta efter man har tränat för att musklerna växer då men växer dom om man tränar och sen sover direkt efter? 6. Fungerar dom där magrutbälterna som man kan köpa på tv shop?. 7. hur länge kan man hänga i en fotbolls ribba med armarna? 8. vad händer om man hänger för länge? 9. är the getaway ett freeroam spel som gta? 10. hur ska jag få baba(det ebtyder pappa) att bästella biljetter till turkiet? 11. hur varmt måste det ungefär vara för att man ska smälta sten? 12. hur kan man starta ett upplopp? 13. hur kan jag starta ett upplopp i min skola? 14. ----|||||------------------------- i norra botkyrka? 15. varför är nästan alla höghus i rio de janeiro vita eller någon annan ljus färg? 16. vart kan jag hitta den billigaste hdtv(föutom pricerunner)? 17. vad händer om man är ute i typ 5 timmar med skit tjocka vinterkläder när det är 40-50 grader ute? 18. finns det någon fabrik som bara tillverkar pennor isåfall vad heter den? 19. hur kan jag spara plats när jag packar kläder i en resväska? 20. hur kan jag få krulligt hår?. 21. hur kan jag få tjockare hår?. 1.- 2.- 3.- 4. Inte speciellt bra 5. Läs träningstråden, det står där hur man ska äta och ha sig. 6. Enligt reklamen fungerar det ju jättebra. 7. Det beror ju helt på. Det är olika från person till person. 8. Man ramlar ner. 9.- 10. Knivhota honom. 11. Jättevarmt. 12. Spring fram och tillbaka på gatan och skrik "UPPLOPP PÅ GÅNG!" 13. Likadant som 12 fast i korridorerna. 14. Likadant som 12. 15. För att mörk färg inte existerar där borta. 16. I någon annan affär/webshop 17. Man blir varm, troligtvis svettig. 18. Pennfabriken 19. Vik kläderna. 20. Fråga din frisör för hundrasjuttioelfte gången. 21. Fråga din frisör. Dumma frågor, dumma svar. (Även om en del var normala.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 1. finns det fortfarande ghetton med skit mycket skräp och klotter och sånt i usa ? 2. vad heter dom norra förorterna i paris (alltså ghettorna)? 3. vet någon hur xpango fungerar hur man får ett gratis ps3? 4. om jag gör 50 armhövningar och några andra tränings saker varje natt innan jag sover är det bra träning? 5. jag har läst att man ska äta efter man har tränat för att musklerna växer då men växer dom om man tränar och sen sover direkt efter? 6. Fungerar dom där magrutbälterna som man kan köpa på tv shop?. 7. hur länge kan man hänga i en fotbolls ribba med armarna? 8. vad händer om man hänger för länge? 9. är the getaway ett freeroam spel som gta? 10. hur ska jag få baba(det ebtyder pappa) att bästella biljetter till turkiet? 11. hur varmt måste det ungefär vara för att man ska smälta sten? 12. hur kan man starta ett upplopp? 13. hur kan jag starta ett upplopp i min skola? 14. ----|||||------------------------- i norra botkyrka? 15. varför är nästan alla höghus i rio de janeiro vita eller någon annan ljus färg? 16. vart kan jag hitta den billigaste hdtv(föutom pricerunner)? 17. vad händer om man är ute i typ 5 timmar med skit tjocka vinterkläder när det är 40-50 grader ute? 18. finns det någon fabrik som bara tillverkar pennor isåfall vad heter den? 19. hur kan jag spara plats när jag packar kläder i en resväska? 20. hur kan jag få krulligt hår?. 21. hur kan jag få tjockare hår?. Fråga mig inte varför jag tar mig tiden.. Jag behöver packa till min Cypern resa 1. Ja (vet du inte var så ta dig inte tiden att fråga) 2. Ghetton i paris? Ligger väl uppe i 18:e distriktet; Montmartre 3. http://www.xpango.com/fe/htm/how_it_works/how_it_works.asp 4. Nej, träning ska göras på gym eller om du har gymsaker hemma 5. Att sova direkt efter ett träningspass är värdelöst 6. TV-shop suger 7. Så länge man orkar (alltså helt upp till personen) 8. Du tappar dina armar 9. Mer eller mindre 10. Ge han pengar till biljetter 11. Sten? Du vet att det finns många olika bergarter? Olika smältpunkt för varje sort. 12. Det får/ska/kan du inte få veta 13. - 14. - 15. Vit färg drar inte åt sig lika mycket värme från solen 16. I utlandet, eller stulet 17. Uttorkning, alternativt sinnessjukhus 18. Har svårt att tro det 19. Inte ta med onödig skit 20. Locka/permanenta det 21. tvärkamma det (kolla hur dom gör dreads) Och hums, jag tror dom här frågorna var några av dom lustigaste jag svarat på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Fråga mig inte varför jag tar mig tiden.. Jag behöver packa till min Cypern resa 17. Uttorkning, alternativt sinnessjukhus 21. tvärkamma det (kolla hur dom gör dreads) Och hums, jag tror dom här frågorna var några av dom lustigaste jag svarat på. 17. vadå kan man bli sinnessjuk om man blir uttorkad? 21. men jag menar hur får jag tjockare hårstrån eller mer hårstrån vet någon det? tack för svaren jag trodde faktiskt inte att någon skulle svara på dom allvarligt hur måga grader varmt måste det vara för att smälta sten jag menar vanliga stenar som bergen är gjord av. jag menar dom här http://www.akerboskolan.borgholm.se/images/stenar.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts