eXotic Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hur är det med Vice. och hans dansande alien då? Den har han väl haft ganska länge. Den har han inte haft så länge i alla fall. Han skaffade den ett tag efter att jag blivit medlem vet jag. Innan dess hade han en bild på en av alla hans alienstatyer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Den har han inte haft så länge i alla fall. Han skaffade den ett tag efter att jag blivit medlem vet jag. Innan dess hade han en bild på en av alla hans alienstatyer. Njo.. stämmer att jag hade en annan av mina rymdgubbar först, sen hjälpte Qouad mig med en ny avtar och sign, frågan är när det var...!? Jag hittar inte fråga-efter-hjälp-med-avtarer-tråden. >< Har inte kvar pm:en heller från honom, vilket är mycket underligt då jag alltid sparar viktiga pm:s...! Redigerad 14 juli, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vad är det för skillnad på Flingor och Corn Flakes? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Den har han inte haft så länge i alla fall. Han skaffade den ett tag efter att jag blivit medlem vet jag. Innan dess hade han en bild på en av alla hans alienstatyer. Jaha, oki doki. Vad är det för skillnad på Flingor och Corn Flakes? Flingor är flingor och cornflakes är cornflakes Haha, nä. Efter en snabb titt på wikipedia så verkar Cornflakes vara gjort av majs, medan flingor görs av olika sädesslag. Vet inte om man ska tro på det alltför mycket dock... Redigerad 14 juli, 2007 av Quattro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vad är det för skillnad på Flingor och Corn Flakes? Corn Flakes är namnet på just Corn(Majs) Flakes(Flingor). Alltså, Majs Flingor. Dessa är gjorde på enbart majs. Flingor är ett samlingsord på alla sortes flingor, där även müsli och ris(kalaspuffar) brukar befinna sig i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Vart har Maimstream tagit vägen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Vart har Maimstream tagit vägen? Han skrev om det tidigare, var det i vardagssnack, tro? att han inte orkade hänga på internet så mycket mer för tillfället. Troligen orsaken till hans inaktivitet. Edit: Jodå, här var det: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=892688 Redigerad 14 juli, 2007 av Quattro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Vart har Maimstream tagit vägen? Som sagt, han lämnade men kom tillbaks lite halvt. Sen blev han bannad i två veckor (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s=&showtopic=38456&view=findpost&p=899136) och sen dess har han väl inte orkat ta sig tillbaka.. Edit: fuck off, Dicken. (Andra gången den här veckan! ) Redigerad 14 juli, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Vart har Maimstream tagit vägen? Han skrev om det tidigare, var det i vardagssnack, tro? att han inte orkade hänga på internet så mycket mer för tillfället. Troligen orsaken till hans inaktivitet. Edit: Jodå, här var det: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=892688 ??? Han blev hybernatad http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=899136 Dock har det redan gått två veckor... --- Edit: Meh, kebab dum hest Redigerad 14 juli, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Som sagt, han lämnade men kom tillbaks lite halvt. Sen blev han bannad i två veckor (http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s=&showtopic=38456&view=findpost&p=899136) och sen dess har han väl inte orkat ta sig tillbaka.. Edit: fuck off, Dicken. (Andra gången den här veckan! ) ??? Han blev hybernatad http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=899136 Dock har det redan gått två veckor... --- Edit: Meh, kebab dum hest Ni båda vara dumma hestar Jag hade missat det helt och hållet. Kan ju inte hålla reda på allt heller. Edit igen: Fick du en varning där, kicken? Redigerad 14 juli, 2007 av Quattro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Är Photoshop CS3 mycket bättre än CS2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Ni har alla fel utom Kicken. Han blev hybernatad, men han har ända sedan julen försökt att lämna forumet. Nu tog han sin chans och slet sig loss. Han slet dock så hårt att han råkade lämna allt. Även MSN. Ibland saknar jag honom. Redigerad 14 juli, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Är Photoshop CS3 mycket bättre än CS2? Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Vart har Maimstream tagit vägen?Semester. Fast man kan förlita sig på vad eXotic sa också, då jag inte känner något sug efter att vara social längre. Redigerad 15 juli, 2007 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Om de andra på hans bolag kör påverkade och olagligt var det inte mycket till konkurrens Hoppas på bättre svar från guardian själv När jag sa det så menar jag att om man kollar på lastbilarna är de ofta repiga, sönderslitna lyktor takskrap på skåpen osv. de flesta andra har ingen koll på bilen. jag har inte tagit tag i något med bilen. sen kör de andra jävligt fort och hänsynslöst osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 När jag sa det så menar jag att om man kollar på lastbilarna är de ofta repiga, sönderslitna lyktor takskrap på skåpen osv. de flesta andra har ingen koll på bilen. jag har inte tagit tag i något med bilen. sen kör de andra jävligt fort och hänsynslöst osv. De gör det? Jävlar. Vilket bolag eller så kör du för? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 De gör det? Jävlar. Vilket bolag eller så kör du för? on tour sundsvall =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Okej, jag har en grej här: 4:a personer åker på semester. 2 personer av dessa 4:a är ett par, således har de 2, en semesterkassa. De 4:a personerna tar en dag en taxi tillsammans, hur skall räkningen fördelas? Paret, som har gemensam semesterkassa, har mindre per person än vad resterande av sällskapet har! Så skall vännerna dela räkningen på 4:a personer, eller på 3? Personligen tycker jag 3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 on tour sundsvall =) Vad kör du för något, eller så? (ja alla mina inlägg innehåller "eller så" eftersom jag är helt borta i såna här sammanhang ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Vad kör du för något, eller så? (ja alla mina inlägg innehåller "eller så" eftersom jag är helt borta i såna här sammanhang ) God kväll kamrater! idag har jag jobbat, slavat och varit allmänt sammhällets lilla neger. fått en utskällning av en kärring som tyckte lastbilen stog ivägen för hennes fula lancia Y10 och att jag skulle flytta på mig. HELVETE MÄNNISKA!!! jag står på lastkajen! här ska inte du vara! utan mig skulle du få tugga på fingrarna till din jävla soppa. (jag kör bröddistribution om någon undrar). kommer aldrig klömma hur sur jag blev när kärringen öppnade rötglöggen och sa "nu jävlar får du flytta dig för jag kommeri nte fram med min bil!" ilska. står en stor skyltjävlel med texten "endast distributionsbilar" och om hon får inte så mycket som en mjölkkarton i hennes jävla bil så ska jag flytta på mig.jaja. lugna lugna. ko mhem rätt vettig tid idag halv fyra. i tisdags kom jag hem halv elva på kvällen. börjar halv fem på morgonen. beror på hur mycket jävla mackor det är. eller burar. kör även dricka och skit till mackar och sånt. tuuut. vi hörs Jag har koll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts