Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Vem av alla nuvarande aktiva medlemmar har haft sin avatar längst?

Måste väll vara Arvid som Misterwhoopee sa, han har haft så länge jag minns då jag var inne ibland för länge sedan på forumet.

Annars är ju jag en kandidat med mina (nästan exakta) två år med bananen. >_<

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MP3 är ett filformat. Därför så lyssnar man inte på MP3 filen direkt. Man lyssnar på filen i en spelare som klarar av att spela MP3. Alltså en MP3 spelare.

Jag stör mig också enormt på att folk säger att dom lyssnar på sin "mp3". Gaah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är "Jerry Springer Show" uppgjort eller är det verkligen jubelidioter som gästar showen?

Det undrar jag också, Jerry själv påstår att allt är äkta.

Men en sak jag har tänkt på är att i stort sett varenda avsnitt finns det antingen ett homosexuellt par, någon som är transexuell eller någon som misshandlar sin fru... sedan så är det lite krussiduller på det hela, men ja, ni fattar nog typ hur jag menar.

Jag tror det är uppgjort, för vem fan ställer upp där och sedan blir förvånad när de får nyheterna att deras flickvän/pojkvän har varit otrogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör mig också enormt på att folk säger att dom lyssnar på sin "mp3". Gaah.

Så du säger aldrig DVDn heller, när du pratar om själva apparaten?

Att kalla sin mp3-spelare för mp3n är en rimlig förenkling, det är sällan det skulle kunna orsaka missförstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du säger aldrig DVDn heller, när du pratar om själva apparaten?

Att kalla sin mp3-spelare för mp3n är en rimlig förenkling, det är sällan det skulle kunna orsaka missförstånd.

Jag säger faktiskt DVD-spelare. Jag säger också musik/media-spelare när det handlar om datorprogram.

Jag säger dock video-apparaten, vet inte varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de andra på hans bolag kör påverkade och olagligt var det inte mycket till konkurrens -_- Hoppas på bättre svar från guardian själv :D

Man ska ju lätt börja jobba på det bolaget. Inte särskilt svårt att få lönehöjning då :)

"Ja du Guardian (tvivlar starkt på att han heter det på riktigt) eftersom du är den enda som gör att bolaget går med vinst så får du en lönehöjning på ca: 20.000 :lol:"

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit medlem i över fyra år och jag har alltid haft min kisse. :mellow:

Hur är det med Vice. och hans dansande alien då? Den har han väl haft ganska länge.

Han kanske är väldigt aktiv men väljer att inte skriva något?

Aktiv och aktiv, han är inne med några dagars mellanrum, men han skriver mycket sällan något. Men så är han väl i lumpen också just nu, så det förklarar ju saken till viss del.

Fast han var ju inte särskilt aktiv före han ryckte in heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...