KalleR Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Om en person lyssnar på en vanlig mp3 spelare säger personen: "Jag lyssnar på musik" eller "Jag lyssnar på min mp3" om man frågar han vad han gör. Men om personen har en iPod så säger han: "Jag lyssnar på min iPod". Varför Kan man då inte säga tex jag lyssnar på min Sony? För att iPod är enbart mp3spelare. Sony är märket på många olika produkter. Att säga att du lyssnar på din Sony motsvarar att säga "jag lyssnar på min Macintosh" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Hur får jag in en polyfonisk ringsignal in i min mobil om jag varken har Internet på mobilen eller en USB sladd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Hur får jag in en polyfonisk ringsignal in i min mobil om jag varken har Internet på mobilen eller en USB sladd? Ladda ner från någon sidan liknande denna. Om det är det du menar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Ladda ner från någon sidan liknande denna. Om det är det du menar... Nä jag syftade inte på det. Jag har redan en hemsida där man kan ladda hem gratis Polyfoniska ringsignalner men det krävs WAP för att få in den i mobilen. Men min mobil har inte WAP(dvs Internet) och den har inte heller någon USB sladd så. Hur ska jag göra?. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) Nä jag syftade inte på det. Jag har redan en hemsida där man kan ladda hem gratis Polyfoniska ringsignalner men det krävs WAP för att få in den i mobilen. Men min mobil har inte WAP(dvs Internet) och den har inte heller någon USB sladd så. Hur ska jag göra?. Har haft exakt samma problem. Det löste sig aldrig eftersom det helt enkelt inte fanns sidor kvar att ladda ner polyfoniska ringsignaler ifrån. Hur som helst kunde jag på något konstigt sätt hitta en text-tv sida vart man kunde ladda ner ifrån och man behövde inte WAP, men jag skulle bli förvånad om dessa sidor finns kvar. Tvekar t.o.m att det finns internet-sidor kvar där man kan ladda ner polyfoniska ringsignaler utan att behöva ha WAP, men det kan finnas.... Redigerad 11 juli, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Har haft exakt samma problem. Det löste sig aldrig eftersom det helt enkelt inte fanns sidor kvar att ladda ner polyfoniska ringsignaler ifrån. Hur som helst kunde jag på något konstigt sätt hitta en text-tv sida vart man kunde ladda ner ifrån och man behövde inte WAP, men jag skulle bli förvånad om dessa sidor finns kvar. Tvekar t.o.m att det finns internet-sidor kvar där man kan ladda ner polyfoniska ringsignaler utan att behöva ha WAP, men det kan finnas.... Hmm. Så här gjorde nån kille: Jag har en Nokia så jag kan bara berätta hur jag gjorde. Först laddade jag ner Nokia PC Suite från Nokias hemsida. Sen letade jag på siter med MIDI-filer och sparade de jag ville ha. Finns ju tusentals (gratis) MIDI-filer på nätet. Sen öppnade jag ringsignalseditorn i PC Suite, laddade in midifilen och sparade dem som en ringsignal till mobilen (via infraröda porten). Klart! läs hela inlägget... Han använde en infraröd koppling mellan datorn och mobilen utan någon sladd?. Hur gör man detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hmm. Så här gjorde nån kille: läs hela inlägget... Han använde en infraröd koppling mellan datorn och mobilen utan någon sladd?. Hur gör man detta? Han har troligtvis en infraröd port inbyggd i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 För att iPod är enbart mp3spelare. Sony är märket på många olika produkter. Att säga att du lyssnar på din Sony motsvarar att säga "jag lyssnar på min Macintosh" Har aldrig haft en Ipod så jag vet inte, men jag har fått för mig att det är en videospelare med?! Tux: Wap får du av din operatör, ring dem så skickar de dina wap inställningar. Comviq: 0200-22000 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Hmm. Så här gjorde nån kille: läs hela inlägget... Han använde en infraröd koppling mellan datorn och mobilen utan någon sladd?. Hur gör man detta? Precis som RavenE måste man ha både infrrött i mobilen och i datorn och det brukar bara modernare datorer ha men det brukar även folk oftast ha. Men jag hade just då varken IR i mobilen eller datorn så jag kunde inte göra så.... Han har troligtvis en infraröd port inbyggd i datorn. Eller i laptopen. Samma sak egentligen men rätt ska va rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Eller i laptopen. Samma sak egentligen men rätt ska va rätt. Sen när är en laptop inte en dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Sen när är en laptop inte en dator? WTF ?!? Skrev jag så ? Ursäkta, jag yrar just nu, har inte varit uppe så tidigt på länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Har aldrig haft en Ipod så jag vet inte, men jag har fått för mig att det är en videospelare med?! Mjorå inte på alla, men det finns! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Får man bära burka där det normalt råder maskeringsförbud, tex. under demonstrationer och i banker? Redigerad 12 juli, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Får man bära burka där det normalt råder maskeringsförbud, tex. under demonstrationer och i banker? Japp, iaf har sett de när de har haft det i Malmö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Japp, iaf har sett de när de har haft det i Malmö. ... och det är ytterst sällsynt med burkor i Malmö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 ... och det är ytterst sällsynt med burkor i Malmö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Vem av alla nuvarande aktiva medlemmar har haft sin avatar längst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Vem av alla nuvarande aktiva medlemmar har haft sin avatar längst? Arvid har haft sin sedan 2002, den enda jag kommer på som haft så länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Arvid har haft sin sedan 2002, den enda jag kommer på som haft så länge. Arvid är ju inte särskilt aktiv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 MP3 är ett filformat. Därför så lyssnar man inte på MP3 filen direkt. Man lyssnar på filen i en spelare som klarar av att spela MP3. Alltså en MP3 spelare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts