rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 "För att klassas som narkotika ska ett ämne anses vara hälsofarligt, beroendeframkallande eller euforiserande. " /Wikipedia Alkohol är en lätt drog, ja. Tack. Det var precis du jag trodde skulle svara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 - Hur uppstod jorden? Ingen som vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ingen som vet. Jo, jag vet. Gud skapade den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är Volvo 850´s fram- eller bakhjulsdrivna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är Volvo 850´s fram- eller bakhjulsdrivna? Framhjulsdrift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Är Volvo 850´s fram- eller bakhjulsdrivna? Citerat ur dena kära Wikipedian: 850 var den första personbilen från Volvo med framhjulsdrift och femcylindrig motor. Edit: Jag hatar att vara steget efter... Redigerad 1 maj, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Kör en gammal tagen från en CoF dokumentär: Danny, who pissed in the living room? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Har sett lite folk och på reklamen för Sun disktabletter eller vad det nu är, att personen petar sig två eller tre gånger på näsvingen . vad betyder det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jo, jag vet. Gud skapade den. Hur skapades gud? Hur skapades materia ur ingenting, kan någonting vara oändligt stort? Om det inte är det, vad finns då bakom gränsen? Människans hjärna är för simpel för att diskutera sånt här, vi kan inte lösa såna här frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Varför får folk olika färger på ögonen? varför får inte alla tex blåa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Varför får folk olika färger på ögonen? varför får inte alla tex blåa? Alla arier får blåa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Alla arier får blåa... Öh.. jaha, och det betyder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Öh.. jaha, och det betyder? Jag kunde det där förut med en mass korsning sheman å grejjer men nu orkar jag inte tänka efter...Allt beror på anlag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 När tog Compact Disc (CD) revolutionen rum? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 När tog Compact Disc (CD) revolutionen rum? Någon gång under tidigt 90-tal/sent 80-tal har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vad betyder pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vad betyder pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis?? sök på google så får du svar.. "a factitious Håller med till 100%! alleged to mean 'a lung disease caused by the inhalation of very fine silica dust' but occurring chiefly as an instance of a very long Håller med till 100%!." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Varför får folk olika färger på ögonen? varför får inte alla tex blåa? Har för mig att dom har olika egenskaper, typ att blåa skyddar mot snöblindhet, eller något. Är dock inte säker. -- Lånar tråden lite. Ska skriva ett arbete i historia och får välja precis vad jag vill. Har någon något tips? Kommer inte på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Lånar tråden lite. Ska skriva ett arbete i historia och får välja precis vad jag vill. Har någon något tips? Kommer inte på. Franska revolutionen. Arbetade vi om för inte så länge sedan, det var t.o.m. intressant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Har sett lite folk och på reklamen för Sun disktabletter eller vad det nu är, att personen petar sig två eller tre gånger på näsvingen . vad betyder det? Det vill jag också veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts