Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Okej :D men han spela på andras servrar, Public(?) och där cheata alla sönder, vissa mer andra mindre ^^

Så jävla tråkigt det låter, jag hade ett program en gång då man gav sin gubbe både levels, och attributpoäng samt vapen och armour. Sedan gick man in i nightmare och drog en baalrun alldeles själv. Problemet är bara det att det inte känns som man är mäktig eftersom man inte kämpat till sig sina levels och sett sin gubbe bli starkare. Måste kännas så meningslöst att cheata hela tiden.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nått jag verkligen funderat över är om det inte finns någon sida liknande videomix.se där man kan se i stort sett alla spel och se trailers för dem.

Eftersom jag inte vet namnen på spel kan jag inte söka efter spelen! ><

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det lagligt att skapa en sida och lägga upp demos på den sida asså demos till spel?.

Du måste tekniskt sett ha tillstånd.

Om du inte bryr dig, go right on. Men bli inte förvånad om du får ett mail från typ.. "xxx@EAGames.com" som frågar dig snällt att ta ned sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om något program där jag kan streama kanalen G4? Haft såna här program förut, men aldrig hittat G4.

Och kommer nån att streama E3 i år då det är enbart för pressen nu?

See E3 in HD and AD-FREE

The year's biggest show in gaming, E3, is next week, and GameSpot will be on-site broadcasting all the major news on the hottest new games. Tune in July 10 to July 13 for nonstop E3 coverage including:

Sony, Nintendo, and Microsoft press conference webcasts

Live demos of new games

Exclusive interviews

And much, much more

Everyone can check out our coverage for free, but only paying subscribers get the highest quality video, fastest downloads, and ad-free browsing.

Muspekaren är ju oftast lutad \ <- sådär. men ibland, exempelvis is Word-dokument så bytar den till att luta / <-sådär.

Varför?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muspekaren är ju oftast lutad \ <- sådär. men ibland, exempelvis is Word-dokument så bytar den till att luta / <-sådär.

Varför?

Min lutar alltid åt samma håll. Man kan väl ställa in vad musen ska vara för något i olika lägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder det när det står "Produkten kan innehålla spår av hasselnöt/jordnöt." på tex. Frostiga flingor?

Jag har länge funderat och kommit på följande svar:

- Dom odlar majs där det förut växte jordnötter.

- I fabriken så kastar arbetarna ner hasselnötter lite då och då i grytan när dom inte orkar äta upp dom själva.

- Dom använder en liten mängd hasselnötter och jordnötter, skriver inte det idiotiskt inte på receptet vid sidan utan bara framme på förpackningen längst ner i vänstra hörnet, nästan osynligt med ljusblå text(paketet är blått).

Tvivlar dock på att det är det rätta svaren, så.. vad betyder det.. vad är.. det rätta? hur.. varför? hjälpz.. ._.

*frostiga flingor är förstås inte den enda produkten jag har sett att det står såhär på, utan bara den senaste. brukar stå på choklad kakor. den fula bilden på paketet la jag in för att locka ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad betyder det när det står "Produkten kan innehålla spår av hasselnöt/jordnöt." på tex. Frostiga flingor?

- I fabriken så kastar arbetarna ner hasselnötter lite då och då i grytan när dom inte orkar äta upp dom själva.

- Dom använder en liten mängd hasselnötter och jordnötter, skriver inte det idiotiskt inte på receptet vid sidan utan bara framme på förpackningen längst ner i vänstra hörnet, nästan osynligt med ljusblå text(paketet är blått).

Tvivlar dock på att det är det rätta svaren, så.. vad betyder det.. vad är.. det rätta? hur.. varför? hjälpz.. ._.

*frostiga flingor är förstås inte den enda produkten jag har sett att det står såhär på, utan bara den senaste. brukar stå på choklad kakor. den fula bilden på paketet la jag in för att locka ögon.

Den förklaringen jag har fått är att de använder samma maskin som de använder till andra produkter som innehåller nötter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ganska säker på att det är såhär;

Maskinerna eller plåtarna eller formarna (eller vad det nu kan vara) har någon gång använts till produkter som innehåller nötter. Det kanske inte ens är så pass, kanske finns det bara nötinnehållande produkter någonstans i fabriken. De kanske inte ens har haft kontakt med varandra.

Iallafall, hur kommer det sig då att de skriver något på paketen, när risken för nötter är så otroligt liten? Svaret är mycket enkelt - nu finns det ingen som kan åtala dem ifall någon får en allergiattack. För det "står ju faktiskt på påsen :) "

Ledsen för min dåliga grammatik, jag är faktiskt väldigt trött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför?

När du ska markera på vänstra sidan utav ett w0rd (motherfucker) dokument så byter den sida för att du ska se vad du har skrivit så du inte markerar fel text.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du ska markera på vänstra sidan utav ett Håller med till 100%! dokument så byter den sida för att du ska se vad du har skrivit så du inte markerar fel text.

Skrattar varje gång.

Vad är det som gör att strumpor lukar så jävligt ibland, är det bara på grund av svett, eller finns det andra faktorer? Smuts?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gäller åldern på att köpa öl i Danmark, är det 16 år för all öl eller är det bara folköl?

Vill gärna vet om de har ändrat åldersgräns på senare tid. Någon som varit där i år och vet hur det ligger till?

Vet att det har varit 16 år på starköl tidigare men som sagt, vill ha färska rapporter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gäller åldern på att köpa öl i Danmark, är det 16 år för all öl eller är det bara folköl?

Vill gärna vet om de har ändrat åldersgräns på senare tid. Någon som varit där i år och vet hur det ligger till?

Vet att det har varit 16 år på starköl tidigare men som sagt, vill ha färska rapporter.

16 år för all alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tror jag att de skapas i samma fabrik som något annat som innehåller nötter - då kan det ju hända att nån liten, liten nöt råkar komma med. Det blir ju pyttelite, men nötallergiker är ofta riktigt överkänsliga så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk är ju dock oftast allergisk mot just Jordnöt, vilket inte är en nöt alls. Trots detta tror folk att dom har en nötallergi, och äter inte nötter trots att det med största sannolikhet inte skulle hända något.

Aja, ang. frågan så var det just en av bröderna Kellogg (Nemen, det namnet känner ju jag visst igen) som under 20-talet sa något i form med "Nötter kommer rädda vår ras" då han tyckte att nötter har protein och skulle helt kunna byta ut platsen med just kött.

Skulle det nu då, när just grundaren av Cornflakes som också var en nötsympatisör vara så konstigt om det finns spår av nötter i just Cornflakes.

(Ang. Chokladkakor är det ännu simplare. Marabou Orginal.. Marabou Hasselnöt. 1 + 1 = 0)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...