Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En kompis ska köpa en ny TV .. Han frågade mig vad som var bäst för han hittade en tv med kontrast 800:1 och en annan med 1600:1 .. Så, vi undrar vad som är bäst utav dom två.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En kompis ska köpa en ny TV .. Han frågade mig vad som var bäst för han hittade en tv med kontrast 800:1 och en annan med 1600:1 .. Så, vi undrar vad som är bäst utav dom två.. Egentligen så är det 1600:1 man vill ha. Om det är 2 olika tillverkare så är det dock inget att gå efter, tillverkarna mäter inte på samma sätt och därför är det ganska värdelöst om man inte har 2 att välja på från samma tillverkare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Polyfona är ju flera ljud samtidigt, MIDI-filer till exempel. MP3-kvalitet är ju bara löjligt försäljningssnack eftersom MP3 inte på något sätt ska förknippas med bra ljud. Hmm ok. Men asså, jag har 2 stycken Ringsignaler på min mobil där en tjej sjunger. Är inte det Realtone då? eller finns det Polyfoniska ringsignaler där nån sjunger? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 När man lirar Diablo II online så kan man ju välja Battle.net eller Open Battle.net. Vad är skillnaden mellan dem två? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 När man lirar Diablo II online så kan man ju välja Battle.net eller Open Battle.net. Vad är skillnaden mellan dem två? I Battle.Net skapar du en ny karaktär som du bara når online och kan spela på. I Open Battle.Net kan du spela på de karaktärer du har skapat i single player. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 I Battle.Net skapar du en ny karaktär som du bara når online och kan spela på. I Open Battle.Net kan du spela på de karaktärer du har skapat i single player. Aha, tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Någon som vet om något program där jag kan streama kanalen G4? Haft såna här program förut, men aldrig hittat G4. Och kommer nån att streama E3 i år då det är enbart för pressen nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 När är E3 i år? Eller har det redan varit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 När är E3 i år? Eller har det redan varit? Saxat från fz.se Den 11 juli öppnas portarna till årets E3-evenemang i Santa Monica. Som ni säkerligen vet om har E3 genomgått en rad förändringar det senaste året och mässan kommer i år att vara en nedskalad affär för branschen där allmänheten inte har något att hämta. Detta innebär nu inte att det blir ont om spelnyheter för tittar vi på den ofullständiga lista som IGN har sammanställt finns det redan nu ett antal intressanta titlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Hmm ok. Men asså, jag har 2 stycken Ringsignaler på min mobil där en tjej sjunger. Är inte det Realtone då? eller finns det Polyfoniska ringsignaler där nån sjunger? Var har du för någon mobil, så kan jag hjälpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Var har du för någon mobil, så kan jag hjälpa dig? Vad menas med "Polyfona ringsignaler med ljud i MP3-kvalitet" ?. Menar dem Polyfoniska ringsignaler som har vääldigt bra kvalite eller MP3 ringsignaler?. Jag har nämligen en Nokia 1600 nu så jag undrar ifall jag kan ha Realtones/MP3/Polyfoniska ringsignaler på den. EDIT: Fan, enligt jamba så stödjer inte min mobil Realtones. Vilket skit. Aja, får väl nöja mig med polyfoniska då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Tack. Din nalle har polyfona ringsignaler, alltså flerstämmiga men med MP3-ljud, enligt denna hemsida. Vad som menas med det har jag fan ingen aning om, kanske är det med någon slags MP3-kvalitet eller något annat. Testa och ladda in en MP3-låt på din mobil med en USB-kabel eller något och se om det funkar. Annars tycker jag det är extremt ute och ladda hem de senaste ringsignalerna till sin mobil, som man gjorde när man var yngre. Har inte haft en ringsignal på flera år och numera kör jag bara med vibrator, någon enstaka gång en klassisk "Ring Ring" kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Tack. Din nalle har polyfona ringsignaler, alltså flerstämmiga men med MP3-ljud, enligt denna hemsida. Vad som menas med det har jag fan ingen aning om, kanske är det med någon slags MP3-kvalitet eller något annat. Testa och ladda in en MP3-låt på din mobil med en USB-kabel eller något och se om det funkar. Annars tycker jag det är extremt ute och ladda hem de senaste ringsignalerna till sin mobil, som man gjorde när man var yngre. Har inte haft en ringsignal på flera år och numera kör jag bara med vibrator, någon enstaka gång en klassisk "Ring Ring" kanske. Stämmer, alla lägger över allt från datan idag också istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Hej! hmm. spelfrågor spelet i fråga är forza motorsport, ettan altså på XboX^^ hur får man drivataren att köra åt en i carrer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 I Battle.Net skapar du en ny karaktär som du bara når online och kan spela på. I Open Battle.Net kan du spela på de karaktärer du har skapat i single player. Aha, tack så mycket. Kan tilläga att man kan cheata på båda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Kan tilläga att man kan cheata på båda Det är onödigt vetande. Man kan bli otroligt bra utan fusk, och det är då det känns som bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Jag spelar DVD-film med projektorn genom S-Video. Blir det bättre bildkvalle om jag skulle köra med datorskärmskabel och laptop istället? (Sätter s-vid gränsen för kvalliten eller är det DVD-upplösningen?) Redigerad 1 juli, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Det är onödigt vetande. Man kan bli otroligt bra utan fusk, och det är då det känns som bäst. Kan även säga att typ 90% cheatar på B.net då min kompis gjorde det och hade kul och döda folk med sina kompisar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Kan även säga att typ 90% cheatar på B.net då min kompis gjorde det och hade kul och döda folk med sina kompisar ^^ Så, bara för att din kompis cheatar så gör nästan alla det? Det spelar ingen roll, alla 100% förutom jag får gärna cheata, det berör mig inte eftersom det inte direkt är ett PVP-spel. Dessutom spelar jag på egencreatade servrar med lösenord så jag får spela ifred. Istället blir det ju bara bra om alla andra cheatar, då klarar man av alla sina runs lite lättare och får då sina XP snabbare. Men som sagt, jag spelar själv. Ibland tillsammans med en polare, men nästan aldrig med folk jag inte känner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Så, bara för att din kompis cheatar så gör nästan alla det? Det spelar ingen roll, alla 100% förutom jag får gärna cheata, det berör mig inte eftersom det inte direkt är ett PVP-spel. Dessutom spelar jag på egencreatade servrar med lösenord så jag får spela ifred. Istället blir det ju bara bra om alla andra cheatar, då klarar man av alla sina runs lite lättare och får då sina XP snabbare. Men som sagt, jag spelar själv. Ibland tillsammans med en polare, men nästan aldrig med folk jag inte känner. Okej men han spela på andras servrar, Public(?) och där cheata alla sönder, vissa mer andra mindre ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts