Archemra Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Okej, kan omforma frågan: Ungefär, hur hög (eller hur låg) vilopuls har professionella långdistans-löpare, skidåkare, osv? Enligt Iform så kan de ha så låg som 30. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Enligt Iform så kan de ha så låg som 30. Björn Borg sägs ju ha det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Förlåt, jag och min familj ska genast bege oss härifrån. Stick! Ni ba komer hit o fröstr med era blattespråk o ba hålla på o ba brushan hit och brushan dit o bygga mosker och ha er,,,, sluta förstöra vårat land!!! agent47 är så söt, så. Redigerad 30 juni, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Vad menas med "Polyfona ringsignaler med ljud i MP3-kvalitet" ?. Menar dem Polyfoniska ringsignaler som har vääldigt bra kvalite eller MP3 ringsignaler?. Jag har nämligen en Nokia 1600 nu så jag undrar ifall jag kan ha Realtones/MP3/Polyfoniska ringsignaler på den. EDIT: Fan, enligt jamba så stödjer inte min mobil Realtones. Vilket skit. Aja, får väl nöja mig med polyfoniska då. Redigerad 30 juni, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vad menas med "Polyfona ringsignaler med ljud i MP3-kvalitet" ?. Menar dem Polyfoniska ringsignaler som har vääldigt bra kvalite eller MP3 ringsignaler?. Jag har nämligen en Nokia 1600 nu så jag undrar ifall jag kan ha Realtones/MP3/Polyfoniska ringsignaler på den. Polyfona är ju flera ljud samtidigt, MIDI-filer till exempel. MP3-kvalitet är ju bara löjligt försäljningssnack eftersom MP3 inte på något sätt ska förknippas med bra ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Du förstog inte vad han sa vah? Jaja, enligt deras ideologi eller vad man ska kalla det får man inte trackasera deras mödrar då denne är stor och helig och det är hon som fött dig och så fort någon säger något dumt om en blattes mor, så hajar dom till och börjar grina. Något sånt är det iaf. Och så är det som The_Dude sa, dom har svårt att passa in i samhället och dom vill föra sitt samhälle som är islamisk, arabisk, whatever över hit. Det är därför dom bygger massa moskeér här och där och bär slöjor osv... Det var t.o.m någon som ville göra arabiska till officiellt språk i Sverige. Jaja, hoppas du förstog. Men ändå diskrimineras kvinnan i många utländska kulturer. Så hur kan man både dyrka sin mamma (som ju faktiskt är kvinna) och ändå se ner på henne pga hennes kön? Det vore ju som om jag skulle köra upp en pinne i Guds röv för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Men ändå diskrimineras kvinnan i många utländska kulturer. Så hur kan man både dyrka sin mamma (som ju faktiskt är kvinna) och ändå se ner på henne pga hennes kön? Det vore ju som om jag skulle köra upp en pinne i Guds röv för fan. Varför är alla på GTAsajten så korkade? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Varför är alla på GTAsajten så korkade? Vet inte riktigt. Ligger nog i luften att man ska vara det om man hänger här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Varför är alla på GTAsajten så korkade? Du vet att du just ägde dig själv genom att säga att du var korkad va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Du vet att du just ägde dig själv genom att säga att du var korkad va? Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det står så här i tråden: "Ett ämne från FB" Vad är FB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Det står så här i tråden: "Ett ämne från FB" Vad är FB? Flashback. Ett annat forum vill säga. Marky: Jo han sa ju, "alla på gtasajten är så korkade ", och han är ju en del av gtasajten. Redigerad 30 juni, 2007 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 En kompis ska köpa en ny TV .. Han frågade mig vad som var bäst för han hittade en tv med kontrast 800:1 och en annan med 1600:1 .. Så, vi undrar vad som är bäst utav dom två.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Flashback. Ett annat forum vill säga. Marky: Jo han sa ju, "alla på gtasajten är så korkade ", och han är ju en del av gtasajten. Hoho, det enda du gjorde med det där inlägget var att återigen bekräfta vad jag skrev. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Hoho, det enda du gjorde med det där inlägget var att återigen bekräfta vad jag skrev. Jag orkar inte med sånna här konversationer. Har fått nog av dem IRL. Så nu håller vi käften båda två. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Jag orkar inte med sånna här konversationer. Har fått nog av dem IRL. Så nu håller vi käften båda två. Tror du att jag hade dubbelpostat om du bara hade låtit mitt inlägg vara? Hur kan man posta något som inte tillför ett skit och sedan avsluta det med "nu håller vi käften båda två"? Den här diskussionen är faktiskt inte helt off-topic, varför idiotin är så utbredd på detta forum är något jag alltid velat veta. . . Redigerad 30 juni, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Antar att vi idioter dras hit. Och idioter på samma nivå dras till varrandra på det här stället skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Varför är alla på GTAsajten så korkade? Du är ju här, du har väl spridit sjukdomen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Du är ju här, du har väl spridit sjukdomen. Lol. Idiot. varför idiotin är så utbredd på detta forum är något jag alltid velat veta. . . För att på internet kan man vara anonym till viss del och därför så är det fruktansvärt lätt för människor att vara en idiot. Den naturliga förklaringen. Internet + Kunskapen om att man är anonym = Kukhuvud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Lol. Idiot. För att på internet kan man vara anonym till viss del och därför så är det fruktansvärt lätt för människor att vara en idiot. Den naturliga förklaringen. Internet + Kunskapen om att man är anonym = Kukhuvud. Kommer från en person med posts som... "100% svensk pizzeria, utan några invandrare som jobbar svart." Eller någon som inte är smart nog att fatta vad ett spel heter när det står på bilden. Men ja... Redigerad 30 juni, 2007 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts