KvaddadPadda Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Har under den senaste tiden letat efter köpbara avsnitt med McGyver utan att lyckas finna något. Saken är den att min far fyller år snart och han gillade McGyver förr men är aldrig hemma på dagarna så han kan se när det går på tv:n. Någon som skulle kunna försöka hitta något box-set? Det finns fyra säsonger utgivna i Sverige. Här hittar du dem. Du kanske menade alla säsonger i en box, förresten? Redigerad 28 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) edit: Äh, nvm. Dra åt helvete. Redigerad 28 juni, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Varför ska det klia så förbannat när man är nyrakad där nere? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Hur laddar man ner IV trailern från R* hemsida? Jag ser ingen Download here knapp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Varför ska det klia så förbannat när man är nyrakad där nere? Du rakar väll antagligen mothårs, då brukar det klia.. Raka MEDhårs och gärna med lödder, har aldrig kliat på mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Du rakar väll antagligen mothårs, då brukar det klia.. Raka MEDhårs och gärna med lödder, har aldrig kliat på mig Nej, jag drog medhårs denna gången men det höll inte lite irriterande kliande borta >< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Nej, jag drog medhårs denna gången men det höll inte lite irriterande kliande borta >< Då har du känslig hy. Om du är säker på att du bara rakade medhårs, öven på sidorna osv. så ska det inte klia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Har två frågor fast den första kommer väl teoman komma och gnälla på. Fråga 1: Om man säger nåt till en arab/turk ex "Din Mamma". Varför börjar de dampa och säger "Du snackar ej skit om min morsa din svenne". Eller typ om man små petar eller kanske man råka nudda en turk/arab. Så ska de säga "Vad fan gör du ska du ha en box/smäll". Eller så säger de "Vad fan gör du ska jag kalla på mina kusiner eller?". Eller typ om man säger nåt och de hör det så ska de alltid säga "Sa du till mig?" om man säger till sin kompis. Fråga 2: Nyss så satte jag handen på en lampa och om man kollar så ser man rött. Så jag undrar om det är huden eller är det blodet som är inuti handen? eller hur man ska säga. Redigerad 29 juni, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Fråga 2: Nyss så satte jag handen på en lampa och om man kollar så ser man rött. Så jag undrar om det är huden eller är det blodet som är inuti handen? eller hur man ska säga. Det är blodet du ser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det är blodet du ser. Ahh då vet jag. Då hadde jag rätt. Nu väntar jag svar på Fråga 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Har två frågor fast den första kommer väl teoman komma och gnälla på. Fråga 1: Om man säger nåt till en arab/turk ex "Din Mamma". Varför börjar de dampa och säger "Du snackar ej skit om min morsa din svenne". Eller typ om man små petar eller kanske man råka nudda en turk/arab. Så ska de säga "Vad fan gör du ska du ha en box/smäll". Eller så säger de "Vad fan gör du ska jag kalla på mina kusiner eller?". Eller typ om man säger nåt och de hör det så ska de alltid säga "Sa du till mig?" om man säger till sin kompis. För att de har svårt att ta sig fram här i samhället vilket gör att de hela tiden måste hävda sig i andra avseenden, är en teori. Segregation som leder till svennefientlighet, möjligt att de har en våldsammare kultur... Här finns dock inte så många stereotypa blattar så jag vet inte. Redigerad 29 juni, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 För att de har svårt att ta sig fram här i samhället vilket gör att de hela tiden måste hävda sig i andra avseenden, är en teori. Segregation som leder till svennefientlighet, möjligt att de har en våldsammare kultur... Här finns dock inte så många stereotypa blattar så jag vet inte. Ok. Finns det nåt annat svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ok. Finns det nåt annat svar Du förstog inte vad han sa vah? Jaja, enligt deras ideologi eller vad man ska kalla det får man inte trackasera deras mödrar då denne är stor och helig och det är hon som fött dig och så fort någon säger något dumt om en blattes mor, så hajar dom till och börjar grina. Något sånt är det iaf. Och så är det som The_Dude sa, dom har svårt att passa in i samhället och dom vill föra sitt samhälle som är islamisk, arabisk, whatever över hit. Det är därför dom bygger massa moskeér här och där och bär slöjor osv... Det var t.o.m någon som ville göra arabiska till officiellt språk i Sverige. Jaja, hoppas du förstog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Du förstog inte vad han sa vah? Jaja, enligt deras ideologi eller vad man ska kalla det får man inte trackasera deras mödrar då denne är stor och helig och det är hon som fött dig och så fort någon säger något dumt om en blattes mor, så hajar dom till och börjar grina. Något sånt är det iaf. Och så är det som The_Dude sa, dom har svårt att passa in i samhället och dom vill föra sitt samhälle som är islamisk, arabisk, whatever över hit. Det är därför dom bygger massa moskeér här och där och bär slöjor osv... Det var t.o.m någon som ville göra arabiska till officiellt språk i Sverige. Jaja, hoppas du förstog. Ok. Eftersom jag sa "Finns det nåt annat svar " så undrade jag bara om folk hadde annat svar. Alla svar är ju välkommen. Då har jag två svar iaf. om Fråga 1. Så fan heller att jag ska börja prata Arabiska. Om det nu hände. Typisk araber de kommer ju hit bara för att förstöra. Men jag hoppas de blir utskcikade asså de dryga j*vlarna. Tragist att se sverige så här. Redigerad 29 juni, 2007 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ok. Eftersom jag sa "Finns det nåt annat svar " så undrade jag bara om folk hadde annat svar. Alla svar är ju välkommen. Då har jag två svar iaf. om Fråga 1. Så fan heller att jag ska börja prata Arabiska. Om det nu hände. Typisk araber de kommer ju hit bara för att förstöra. Men jag hoppas de blir utskcikade asså de dryga j*vlarna. Tragist att se sverige så här. Du e typ d*m i huvvet.Tragisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ok. Eftersom jag sa "Finns det nåt annat svar " så undrade jag bara om folk hadde annat svar. Alla svar är ju välkommen. Då har jag två svar iaf. om Fråga 1. Så fan heller att jag ska börja prata Arabiska. Om det nu hände. Typisk araber de kommer ju hit bara för att förstöra. Men jag hoppas de blir utskcikade asså de dryga j*vlarna. Tragist att se sverige så här. Förlåt, jag och min familj ska genast bege oss härifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ok. Eftersom jag sa "Finns det nåt annat svar " så undrade jag bara om folk hadde annat svar. Alla svar är ju välkommen. Då har jag två svar iaf. om Fråga 1. Så fan heller att jag ska börja prata Arabiska. Om det nu hände. Typisk araber de kommer ju hit bara för att förstöra. Men jag hoppas de blir utskcikade asså de dryga j*vlarna. Tragist att se sverige så här. Du stavar lika illa som du tycker att dom låter. @Stell: Nu när jag väl tänker på det så kanske jag råkade dra mothårs på några ställen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 (redigerad) Ok. Eftersom jag sa "Finns det nåt annat svar " så undrade jag bara om folk hadde annat svar. Alla svar är ju välkommen. Då har jag två svar iaf. om Fråga 1. Så fan heller att jag ska börja prata Arabiska. Om det nu hände. Typisk araber de kommer ju hit bara för att förstöra. Men jag hoppas de blir utskcikade asså de dryga j*vlarna. Tragist att se sverige så här. Här har vi agent47, mästaren på svensk flyktingspolitik! Det var inte bara stavningen det var fel på. EDITOnT: Vart går gränsen för hur låg puls man kan ha? Redigerad 29 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 EDITOnT: Vart går gränsen för hur låg puls man kan ha? Pja, går den under 1 så ligger du väl ganska risigt till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Pja, går den under 1 så ligger du väl ganska risigt till. Ehehehe, jo. Okej, kan omforma frågan: Ungefär, hur hög (eller hur låg) vilopuls har professionella långdistans-löpare, skidåkare, osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts