Lajnux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen... Den är störtskön i min mening. Jag gillar dom där pojkutflyktsfilmerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen... Klart man lägger ett gott skratt åt Amerikas fördomsfullhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen... Den är rätt dålig egentligen, men det är en mysig film att slappa till och den brukar gå hem när man är lite fler. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vad betyder det matematiska tecknet som finns i God of War loggan? Det ser ut som ett nästan färdigt O men det går ut åt var sitt håll längst ner. Här är en bild: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vad betyder det matematiska tecknet som finns i God of War loggan? Det ser ut som ett nästan färdigt O men det går ut åt var sitt håll längst ner. Här är en bild: Ohm, motstånd, resistans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ohm, motstånd, resistans. Ok, tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ohm, motstånd, resistans. Eller så är det bokstaven omega, lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Eller så är det bokstaven omega, lol. Men han frågade ju om definitionen inom ellära.....darn, matematik. Då är det väl utfallsrummet inom sannolikhetslära? Redigerad 24 juni, 2007 av mr_tobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Det enda jag visste om symbolen var att det var något om matematik. Jag visste inte att det var en bokstav också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Men han frågade ju om definitionen inom ellära.....darn, matematik. Då är det väl utfallsrummet inom sannolikhetslära? Ah, oj. Läste inte så noga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Det enda jag visste om symbolen var att det var något om matematik. Jag visste inte att det var en bokstav också. Som de skrev, det är en grekisk bokstav (omega) men man använder symbolen mycket inom matematik, och ohm är enheten för resistans och det tecknet är också teknet för ohm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Kan man dö av onani? Antagligen. Man dor av allt som kommer i for stora doser. Man kan inte do av smarta, men du lar fa yttre skador pa din kropp, om skqdorna blir stora, for stora kommer du att do eftersom allt ar dodligt i for stora doser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ollonet på en mans könsorgan är väldigt, väldigt, kännsligt. Det räcker med att man drar ett hårstrå mot det så svider det till rejält, men varför gör inte förhuden ont som sitter emot ollonet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Ollonet på en mans könsorgan är väldigt, väldigt, kännsligt. Det räcker med att man drar ett hårstrå mot det så svider det till rejält, men varför gör inte förhuden ont som sitter emot ollonet? Sök hjälp, det är fel på din kuk. Huden på ollonet är samma hud som du har på insidan av läpparna. Insidan av förhuden har en hinna som gör att det inte skaver mot ollonet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Hehe, nejdå, inget fel alls. Bara ett smått överdrivet exempel. Men tack för svaret, då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Som de skrev, det är en grekisk bokstav (omega) men man använder symbolen mycket inom matematik, och ohm är enheten för resistans och det tecknet är också teknet för ohm. Ja, precis som vi skrev, så varför ska du upprepa det och dessutom krångla till det? "ohm är enheten för resistans och det tecknet är också teknet för ohm" w000t? Det är något jag stör mig på hos dig men jag kan inte riktigt sätta fingret på det... Jag tror det är att du ger något sorts intryck av att vara smart, men i själva verket är förjävla korkad och bara skriver i trådar för att du tror du vet något om ämnet men egentligen inte gör det. Kan det stämma? Å det är så gutt med Internet där man kan säga var man tycker utan hämningar =) Redigerad 24 juni, 2007 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Dude, kan ligga något i det. Att upprepa det andra säger men att krångla till det får en att låta smart. Been there done that Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 The Dude, kan ligga något i det. Att upprepa det andra säger men att krångla till det får en att låta smart. Been there done that Det är inte första gången han gör det heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Varför Kliar myggbett så förbannat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Varför Kliar myggbett så förbannat? För att myggen skickar något ämne som kroppen inte tål, bedövningsmedlet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts