Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Helt klart grymma idéer! Men... tänk om han inte syftade på sin flickvän då? (kanske var underförstått att det var det och isåfall var allt inte lika roligt längre...) Det spelar ingen roll om det är hans flickvän eller ej, kul kan man ha ändå... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)? Beror ju på vad det är för en tjej samt på din relation till henne men ptja.. en bok? En dvd-film? En kattunge? Ett usb-minne? En dildo? En kardanaxel till en Toyota Camry -88? Endless possibilities. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det andra ja... Du har ju victorconca också Och så SlewME såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Kondomer. Nuff said. Varför köpa kondomer när man får dem gratis hos Ungdomsmottagningen ? Redigerad 20 juni, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför köpa kondomer när man får dem gratis hos Ungdomsmottagningen ? För man kanske vill ha hallon smak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) För man kanske vill ha hallon smak? Spelar det stor roll vilken smak kondomen har när du eller någon annan sätter den på din penis? Eller du kanske gör saker med kondomen som vi nog inte vill veta om..? Redigerad 20 juni, 2007 av Bubbli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför köpa kondomer när man får dem gratis hos Ungdomsmottagningen ? Varför inte ta dom gratis på Ungdomsmottagningen och ge dom till födelsedagsbarnet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag har en snabb fråga. Hur gör man sån där Basshunter-style röst? vilket program?. Typ som i den här låten: Det var en gång en Fågel (Single Version) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag har en snabb fråga. Hur gör man sån där Basshunter-style röst? vilket program?. Typ som i den här låten: Det var en gång en Fågel (Single Version) Det går ju att leka lite med valfritt röstförvrängningsprogram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det går ju att leka lite med valfritt röstförvrängningsprogram. Har du några exempel på några sånna här program ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag har en snabb fråga. Hur gör man sån där Basshunter-style röst? vilket program?. Typ som i den här låten: Det var en gång en Fågel (Single Version) Vocoder får du kolla upp vad det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Du har ju victorconca också Och så SlewME såklart Du har stenkoll du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Spelar det stor roll vilken smak kondomen har när du eller någon annan sätter den på din penis? Eller du kanske gör saker med kondomen som vi nog inte vill veta om..? Jag, nej, men vissa kanske. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Är det fel att säga/skriva "Utav" istället för endast "Av"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Är det fel att säga/skriva "Utav" istället för endast "Av"? Säga; Nej. Skriva; Ja. Tror jag i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Säga; Nej. Skriva; Ja. Tror jag i alla fall.Ah, för min förre svensklärare försökte tvinga av mig att använda det ordet för att det enligt hans mening var gammaldags. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 När man kör snabbt i regnigt väder träffas aldrig bakrutan av regnet. Detta för att det skapas en blåst runt bilen. Fråga: Är det samma princip med en cabbe, blir man alltså inte blöt om man åker i en sådan under en regnig dag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen... Redigerad 24 juni, 2007 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen... Aldrig hört talas om den. Handlar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Aldrig hört talas om den. Handlar om? En kille som e-brev växlar med en tjej,sen försöker han åka till henne genom hela europa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts