Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Helt klart grymma idéer! Men... tänk om han inte syftade på sin flickvän då? >_<

(kanske var underförstått att det var det och isåfall var allt inte lika roligt längre...)

Det spelar ingen roll om det är hans flickvän eller ej, kul kan man ha ändå... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)?

Beror ju på vad det är för en tjej samt på din relation till henne men ptja.. en bok? En dvd-film? En kattunge? Ett usb-minne? En dildo? En kardanaxel till en Toyota Camry -88?

Endless possibilities.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För man kanske vill ha hallon smak? :mellow:

Spelar det stor roll vilken smak kondomen har när du eller någon annan sätter den på din penis? Eller du kanske gör saker med kondomen som vi nog inte vill veta om..?

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns när Eurotrip kom ut och alla (folk i min omgivning alltså, t.ex. klassen, laget etc.) tipsade mig att se den. Så blev det inte, först igår såg jag den för första gången. Dock blev jag förvånad, det var ju en av de sämsta filmer jag någonsin sett! Är det faktiskt så att folk tycker den är bra, hur är det med er? Min uppfattning var att alla gillade den och tyckte den var skitkul, men det kan väl allvarligt inte stämma? Det var ju en ren pina att se hela filmen...

Aldrig hört talas om den. Handlar om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...