eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ante's tip of the day: Billiga parfymer är äckliga parfymer. Spelar det någon roll? Det är ju inte han som ska ha den på sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Du får gärna dela med dig utav det Öppna säkerhetscentret. Till vänster finns det en ruta, och längst ner i den står det "Ändra hur varningsmeddelanden ska visas". Klicka där och sedan kan du enkelt klicka bort de varningar du inte vill se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En kram. Nej, men personliga saker brukar fungera. Foto på dig/dina syskon, eller liknande. Annars finns det ju alltid "té-handelspresenter" - Fin choklad, gott kaffe, té, en fin mugg. Smycken? Halsband/armband (Helst som du gjort själv - Billigare, och personligt) Hmm. En ram med ett personligt foto är en bra ide Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Spelar det någon roll? Det är ju inte han som ska ha den på sig. Nej men han kanske inte vill att hans mamma ska lukta äckligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Öppna säkerhetscentret. Till vänster finns det en ruta, och längst ner i den står det "Ändra hur varningsmeddelanden ska visas". Klicka där och sedan kan du enkelt klicka bort de varningar du inte vill se.Ah! Tackar, det ska bli skönt att slippa dom där meddelanden(a(? )) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad köper man till en kille som fyller 16 år? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad köper man till en kille som fyller 16 år? Ett ligg. Helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Vad köper man till en kille som fyller 16 år? Kondomer. Nuff said. EDIT: Hade en fråga också: Är jag den enda i hela jävla Sverige som hatar Justin Timberlake? Redigerad 19 juni, 2007 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kan man på något sätt se sin första post? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kan man på något sätt se sin första post? Japp, klicka på ditt namn bredvid Logged in as:, sedan klickar du på options > find member's posts sedan klickar du på sista sidan(Dubbelpilen). Posten som är längst ner på den sidan är din första post med den användaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Japp, klicka på ditt namn bredvid Logged in as:, sedan klickar du på options > find member's posts sedan klickar du på sista sidan(Dubbelpilen). Posten som är längst ner på den sidan är din första post med den användaren. Gee, thx. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 EDIT: Hade en fråga också: Är jag den enda i hela jävla Sverige som hatar Justin Timberlake? Japp, så är det och vi vet var du bor. Kungliga specialenheten mot musikaliska oliktänkare kommer att fixa dig inom en snar framtid. Be ready. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kan man på något sätt se sin första post? Hahah kollade mina första posts för ett par dagar sedan. Så ung och dum man var på den tiden. Fast jag hette inte så här då. Då hette jag nått annat, nån som minns? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Hahah kollade mina första posts för ett par dagar sedan. Så ung och dum man var på den tiden. Fast jag hette inte så här då. Då hette jag nått annat, nån som minns? Vice24 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vice24 Det andra ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)? En unik personlighet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)? Presenter suger, så jag rekomenderar det som jag alltid gör: Upplevelser! De äger hårt! Ta med din flickvän på bio, restaurang, bar. Eller en heldag i Köpenhamn. Mysdag i en park med en flaska vin och lite mat. En luftballongstur, eller ett gocart race. Möjligheterna är oändliga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)?Köp henne en cykel så har din dröm blivit besannad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Presenter suger, så jag rekomenderar det som jag alltid gör: Upplevelser! De äger hårt! Ta med din flickvän på bio, restaurang, bar. Eller en heldag i Köpenhamn. Mysdag i en park med en flaska vin och lite mat. En luftballongstur, eller ett gocart race. Möjligheterna är oändliga... Helt klart grymma idéer! Men... tänk om han inte syftade på sin flickvän då? (kanske var underförstått att det var det och isåfall var allt inte lika roligt längre...) Redigerad 20 juni, 2007 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts