Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Du får gärna dela med dig utav det :unsure:

Öppna säkerhetscentret. Till vänster finns det en ruta, och längst ner i den står det "Ändra hur varningsmeddelanden ska visas". Klicka där och sedan kan du enkelt klicka bort de varningar du inte vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kram.

Nej, men personliga saker brukar fungera. Foto på dig/dina syskon, eller liknande. Annars finns det ju alltid "té-handelspresenter" - Fin choklad, gott kaffe, té, en fin mugg. Smycken? Halsband/armband (Helst som du gjort själv - Billigare, och personligt)

Hmm. En ram med ett personligt foto är en bra ide :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man på något sätt se sin första post?

Japp, klicka på ditt namn bredvid Logged in as:, sedan klickar du på options > find member's posts sedan klickar du på sista sidan(Dubbelpilen). Posten som är längst ner på den sidan är din första post med den användaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller mig till föregående samtalsämne: Vad köper man till en tjej på 18 års dagen (nåt inte alltför dyrt)?

Presenter suger, så jag rekomenderar det som jag alltid gör: Upplevelser! De äger hårt! Ta med din flickvän på bio, restaurang, bar. Eller en heldag i Köpenhamn. Mysdag i en park med en flaska vin och lite mat. En luftballongstur, eller ett gocart race. Möjligheterna är oändliga... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presenter suger, så jag rekomenderar det som jag alltid gör: Upplevelser! De äger hårt! Ta med din flickvän på bio, restaurang, bar. Eller en heldag i Köpenhamn. Mysdag i en park med en flaska vin och lite mat. En luftballongstur, eller ett gocart race. Möjligheterna är oändliga... <_<

Helt klart grymma idéer! Men... tänk om han inte syftade på sin flickvän då? >_<

(kanske var underförstått att det var det och isåfall var allt inte lika roligt längre...)

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...