eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 De bestämmer ju inte när du ska skratta eller ej, alla har ju olika humor. Men oftast är ju skratten utsatta där det är menat som ett skämt i serien. Alltså där de vill att folk ska skratta. Men självklart, alla skrattar ju inte då. Kobbe, varför ska vi räkna med alla som har en varning? Bara för man har en varning behöver man ju inte bli inaktiv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) De bestämmer ju inte när du ska skratta eller ej, alla har ju olika humor. Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag skämtade? Kolla klockslaget och " " ffs. Redigerad 19 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/tg7nv0ejw7gv.jpg Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag skämtade? Kolla klockslaget och " " ffs. Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag var ironisk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag var ironisk? Det tror jag inte, kan nog bli utnämnt till det sämsta "försöket" till ironi någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag var ironisk? Hur skulle man förstå det? Ingenting indikerade på det. Hur som helst finns det mängder med tester där en grupp människor får se ett komediavsnitt med skratt, och en grupp får se samma avsnitt utan skratt. Det är alltid gruppen med skratt som skrattar mest. Man skrattar mer när någon annan också skrattar, så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det tror jag inte, kan nog bli utnämnt till det sämsta "försöket" till ironi någonsin. Perfekt! Då kan jag också ha en fin text i min signatur. "Årets sämsta försök till ironi 2007". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Det gjorde jag inte, kan nog bli utnämnt till det sämsta "försöket" till ironi någonsin. Redigerad 19 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kobbe, varför ska vi räkna med alla som har en varning? Bara för man har en varning behöver man ju inte bli inaktiv? mina frågar har inget att göra med om dom är aktiva eller inaktiva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 mina frågar har inget att göra med om dom är aktiva eller inaktiva Jaha, det var en fråga, trodde det var en motfråga på den frågan du citerade. Ungefär som att det skulle ge svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Har någon av er haft ett igenklibbat öga på morgonen och som sedan har varit rött under dagen?. I sånna fall, vad beror det på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Har någon av er haft ett igenklibbat öga på morgonen och som sedan har varit rött under dagen?. I sånna fall, vad beror det på? Kanske är ögoninflammation? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag vill inte uppdatera datorn, och när jag slår av de automatiska uppdateringarna som hela tiden irriterar mig och ploppar upp, får jag istället en varning som säger att de är avstängda, som är minst lika irriterande! Hur blir jag av med varningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag vill inte uppdatera datorn, och när jag slår av de automatiska uppdateringarna som hela tiden irriterar mig och ploppar upp, får jag istället en varning som säger att de är avstängda, som är minst lika irriterande! Hur blir jag av med varningen? Brukar det inte finnas en ruta där det stå: Visa inte detta meddelande igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Brukar det inte finnas en ruta där det stå: Visa inte detta meddelande igen? Bara "klicka här om du vill ändra inställningar", och när jag tryckte där fick jag upp säkerhetscentret. Hursomhelst hittade jag vart man stängde av varaningen i säkerhetscentret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Bara "klicka här om du vill ändra inställningar", och när jag tryckte där fick jag upp säkerhetscentret. Hursomhelst hittade jag vart man stängde av varaningen i säkerhetscentret. Du får gärna dela med dig utav det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? Ägg att koka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? En lite dyrare variant av en chokladask? En billig parfym? (Eller vad kostar parfym egentligen? ). En fotboll? NEJ! Jag vet! Gör som min polare, köp en minigris till henne! Redigerad 19 juni, 2007 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? En kram. Nej, men personliga saker brukar fungera. Foto på dig/dina syskon, eller liknande. Annars finns det ju alltid "té-handelspresenter" - Fin choklad, gott kaffe, té, en fin mugg. Smycken? Halsband/armband (Helst som du gjort själv - Billigare, och personligt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 En lite dyrare variant av en chokladask? En billig parfym? (Eller vad kostar parfym egentligen? ). En fotboll? Ante's tip of the day: Billiga parfymer är äckliga parfymer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts