RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja om du gör det för mycket förvandlas du till en cd-skiva. Nej, men dock blir han bränd. Inte repig då? Men seriöst, är det farligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur "långa" är/var radiostationerna i gta3? Jag vet att de är ca 60 minuter i VC.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Hur "långa" är/var radiostationerna i gta3? Jag vet att de är ca 60 minuter i VC..15-25 minuter enligt min källa som var det första resultatet när jag sökte på Google efter "the length of the radio channels in gta". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är det sant att Safari är bättre än Firefox, Opera och Internet Explorer?. Safari 3 Man blir lite sugen på att skaffa Safari efter att man har sett dom där statistiken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är det sant att Safari är bättre än Firefox, Opera och Internet Explorer?. Safari 3 Man blir lite sugen på att skaffa Safari efter att man har sett dom där statistiken Det är inte värt det. Programmets UI suger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag tror att CurunirOfValinor och Savi är samma person. Frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? ..hur kan du annars veta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? ..hur kan du annars veta? Jag har jämt "trott" att du och KvaddadPadda är samma person,ni har samma stuk på texten.. Finns även mer tecken på det. Höhö Konspirations teori is the shieat! -- Hur funkar en mikrovågsugn? "Steker" dom ut eller in ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? ..hur kan du annars veta? Han sa endast att han tror, så frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? ..hur kan du annars veta att han vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag har jämt "trott" att du och KvaddadPadda är samma person,ni har samma stuk på texten.. Finns även mer tecken på det. Höhö Konspirations teori is the shieat! En och annan likhet finns kanske. Han sa endast att han tror, så frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? ..hur kan du annars veta att han vet? CurinirofVoldemort (nej, jag vet inte heller vad han heter) har inte varit aktiv på många, många månader. Alltså långt innan KvaddPadd blev medlem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 En och annan likhet finns kanske. CurinirofVoldemort (nej, jag vet inte heller vad han heter) har inte varit aktiv på många, många månader. Alltså långt innan KvaddPadd blev medlem. Om du nu är KladdadPadda och HaffadPadda är KulingarofValross så betyder det att även du är KururinofSvanskota Hur många är du igentligen? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Konspirationsteoretikerna (nytt ord?) kan gå och dra något gammalt över sig. KladdadPadda iz inn dah houze! Redigerad 18 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet. Om nån skulle ge mig 500:- för att skratta som en galning inför en mick så skulle jag inte tacka nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 15-25 minuter enligt min källa som var det första resultatet när jag sökte på Google efter "the length of the radio channels in gta". Okej tack. Jag har aldrig hört talas om det där "Google". Är det nån sorts arkivsida över internätet eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet. Det är olika tror jag. Vet att Vänner spelades in framför en live-publik men att de hade förinspelade skratt att använda i händelse av att publiken blev för mycket eller för lite entusiastiska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet. Jag gissar att bolagen återanvänder gamla skratt från gamla shower, livesketcher och liknande. Hursomhelst är det vidrigt och hatas av undertecknad. (http://en.wikipedia.org/wiki/Laughtrack) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Jag gissar att bolagen återanvänder gamla skratt från gamla shower, livesketcher och liknande. Hursomhelst är det vidrigt och hatas av undertecknad. Det är ju bra, då vet man ju när man ska skratta. Redigerad 18 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Det är ju bra, då vet man ju när man ska skratta. De bestämmer ju inte när du ska skratta eller ej, alla har ju olika humor. Edit: Observera. Inlägget är ett försök till ironi! Redigerad 19 juni, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Det finns 8911 medlemmar här på gtasajten, min fråga är hur många av dom som är aktiva? 1/20 ? Mindre? Redigerad 19 juni, 2007 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Det finns 8911 medlemmar här på gtasajten, min fråga är hur många av dom som är aktiva? 1/20 ? Mindre? hummm hur många är bannade och hur många har minst en varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts