Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? :ermm:

..hur kan du annars veta? (w00t)

Jag har jämt "trott" att du och KvaddadPadda är samma person,ni har samma stuk på texten.. Finns även mer tecken på det.

Höhö

Konspirations teori is the shieat!

--

Hur funkar en mikrovågsugn?

"Steker" dom ut eller in ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har jämt "trott" att du och KvaddadPadda är samma person,ni har samma stuk på texten.. Finns även mer tecken på det.

Höhö

Konspirations teori is the shieat!

En och annan likhet finns kanske. :ermm:

Han sa endast att han tror, så frågan är ju om DU också har en annan användare här på forumet? :P

..hur kan du annars veta att han vet? (w00t)

CurinirofVoldemort (nej, jag vet inte heller vad han heter) har inte varit aktiv på många, många månader. Alltså långt innan KvaddPadd blev medlem. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En och annan likhet finns kanske. :ermm:

CurinirofVoldemort (nej, jag vet inte heller vad han heter) har inte varit aktiv på många, många månader. Alltså långt innan KvaddPadd blev medlem. (w00t)

Om du nu är KladdadPadda och HaffadPadda är KulingarofValross så betyder det att även du är KururinofSvanskota :ermm:

Hur många är du igentligen? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet.

Om nån skulle ge mig 500:- för att skratta som en galning inför en mick så skulle jag inte tacka nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka är det som skrattar i bakgrunden till amerikanska komediserier? Jag menar altså hur får producenterna tag i personer som spelar in sina skratt? Jävligt konstig fråga jag vet.

Det är olika tror jag. Vet att Vänner spelades in framför en live-publik men att de hade förinspelade skratt att använda i händelse av att publiken blev för mycket eller för lite entusiastiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gissar att bolagen återanvänder gamla skratt från gamla shower, livesketcher och liknande. Hursomhelst är det vidrigt och hatas av undertecknad.

(http://en.wikipedia.org/wiki/Laughtrack)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...