Cortez Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Visste ni att folk med vita käppar är blinda ?, jag visste inte det i alla fall Nope. Jag har inget minne av att någon gång träffat någon med en vit käpp... som jag kommer ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nope. Jag har inget minne av att någon gång träffat någon med en vit käpp... som jag kommer ihåg. Käpparna måste inte vara vita. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hela office paketet -07, vad kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hela office paketet -07, vad kostar det? http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=of...sol=&genre= Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Hela office paketet -07, vad kostar det? Finns olika versioner och uppgraderingar. Microsoft Office 2007 Standard (Svensk version) kostar 4295 kronor på Webhallen. Uppgraderingen kostar 2625 kronor. Kolla själv alla priser här. EDIT: Ischias också, Dude'n hann före mig! Redigerad 17 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Men fy f******n vad dyrt! Majj godd! Trodde det kostade en 300:- eller nått! Hur ser man vilken version man har? Min kompis fick en dator och till den office -07 men han har slängt förpackningen. Kan ha se det på nått annat sätt? Redigerad 17 juni, 2007 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Men fy f******n vad dyrt! Majj godd! Trodde det kostade en 300:- eller nått! Hur ser man vilken version man har? Min kompis fick en dator och till den office -07 men han har slängt förpackningen. Kan ha se det på nått annat sätt? Abo, hur många köper Office egentligen? Att du ska var så hederlig... =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Hur ser man vilken version man har? Min kompis fick en dator och till den office -07 men han har slängt förpackningen. Kan ha se det på nått annat sätt? Bör väl stå på Program i Start-menyn? Det gör det då för mig. Redigerad 17 juni, 2007 av KvaddadPadda Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad heter signatur på engelska ? Inte signatur som i att signera någonting, eller signatur som typ en signaturgitarr, utan typ.. forumsignatur? Det heter något speciellt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Vad heter signatur på engelska ? Inte signatur som i att signera någonting, eller signatur som typ en signaturgitarr, utan typ.. forumsignatur? Det heter något speciellt I våra kontrollpaneler här på forumet står det i alla fall "Edit Signature". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 I våra kontrollpaneler här på forumet står det i alla fall "Edit Signature". Mjo jag vet, men det finns ett till ord, och det är det jag behöver >< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Mjo jag vet, men det finns ett till ord, och det är det jag behöver >< banner, bar, characteristic, dedication, endsheet, initials, inscription, insignia, mark, mark of signature, niggerhead () , phrase, picture, seal, sigil, sign, stamp, text, title, trademark, verse, wrapper (signature - ID card, John Hancock, OK, Smyth sewing, X, accent, accent mark, acceptance, accommodation, acknowledgment, acknowledgments, adjustment, affirmance, affirmation, approbation, approval, arrangement, article, authentication, authorization, autograph, back, back matter, backing, badge, banner, bar, bastard title, bibliography, bibliopegy, binder board, binding, book, book cloth, book cover, book jacket, bookbinding, bookcase, by-line, calligram, calling card, cancel, card, case, casemaking, casing-in, catch line, catchword, certification, chapter, character, characteristic, christcross, cipher, citation, clause, closing, collating, collating mark, colophon, conclusion, confession, confirmation, contents, contents page, copyright page, countermark, countersign, countersignature, counterstamp, cover, credentials, credit line, cross, custos, dedication, device, differentia, direct, dog tag, dot, dust cover, dust jacket, earmark, endleaf, endorsement, endpaper, endsheet, errata, expression mark, fascicle, fermata, flyleaf, folding, folio, footband, fore edge, foreword, front matter, gathering, gluing-off, go-ahead, green light, half-title page, hallmark, hand, hard binding, head, headband, hold, identification, identification badge, identification tag, idiosyncrasy, image, imprimatur, imprint, index, indicant, indicator, initials, ink, inscription, insignia, introduction, jacket, key signature, keynote, lead, leaf, letter of introduction, library binding, ligature, lining, lining-up, makeup, mark, mark of signature, measure, mechanical binding, metronomic mark, monogram, niggerhead, nod, notarization, notation, note, number, okay, page, paragraph, passage, pause, peculiarity, perfect binding, permission, phrase, picture, plastic binding, preface, preliminaries, presa, press card, property, ratification, recto, reference, representation, representative, reverso, rounding, rubber stamp, running title, saddle stitching, sanction, seal, sealing, section, segno, sentence, serial number, settlement, sewing, sheet, side sewing, sigil, sign, sign manual, signal, signet, signing, slipcase, slipcover, slur, smashing, soft binding, solemnization, spiral binding, stamp, stamp of approval, stamping, stapling, subscribe, subscription, subtitle, sure sign, swell, symbol, symptom, table of contents, tail, tailband, telltale sign, tempo mark, tessera, text, the nod, theme song, tie, time signature, tipping, title, title page, trademark, trait, tribute, trim size, trimming, type page, validation, verse, verso, vinculum, visa, vise, visiting card, warrant, wire stitching, wrapper) Redigerad 17 juni, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Mjo jag vet, men det finns ett till ord, och det är det jag behöver >< Får man fråga vad du behöver det till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Seriöst, jag tror du behöver synkronisera med verkligheten lite. Du vet inte hur man kokar ägg och du vet inte att blinda har vita käppar. Jag har MVG i Hemkunskap Äsch, alla lär dig koka ägg någon gång. Antigen så visar föräldrarna eller så nördar man sig genom nätet och hittar svaret. Redigerad 18 juni, 2007 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är Cyprez, CurunurofValenur och Savi samma person? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 banner, bar, characteristic, dedication, endsheet, initials, inscription, insignia, mark, mark of signature, niggerhead () , phrase, picture, seal, sigil, sign, stamp, text, title, trademark, verse, wrapper (signature - ID card, John Hancock, OK, Smyth sewing, X, accent, accent mark, acceptance, accommodation, acknowledgment, acknowledgments, adjustment, affirmance, affirmation, approbation, approval, arrangement, article, authentication, authorization, autograph, back, back matter, backing, badge, banner, bar, bastard title, bibliography, bibliopegy, binder board, binding, book, book cloth, book cover, book jacket, bookbinding, bookcase, by-line, calligram, calling card, cancel, card, case, casemaking, casing-in, catch line, catchword, certification, chapter, character, characteristic, christcross, cipher, citation, clause, closing, collating, collating mark, colophon, conclusion, confession, confirmation, contents, contents page, copyright page, countermark, countersign, countersignature, counterstamp, cover, credentials, credit line, cross, custos, dedication, device, differentia, direct, dog tag, dot, dust cover, dust jacket, earmark, endleaf, endorsement, endpaper, endsheet, errata, expression mark, fascicle, fermata, flyleaf, folding, folio, footband, fore edge, foreword, front matter, gathering, gluing-off, go-ahead, green light, half-title page, hallmark, hand, hard binding, head, headband, hold, identification, identification badge, identification tag, idiosyncrasy, image, imprimatur, imprint, index, indicant, indicator, initials, ink, inscription, insignia, introduction, jacket, key signature, keynote, lead, leaf, letter of introduction, library binding, ligature, lining, lining-up, makeup, mark, mark of signature, measure, mechanical binding, metronomic mark, monogram, niggerhead, nod, notarization, notation, note, number, okay, page, paragraph, passage, pause, peculiarity, perfect binding, permission, phrase, picture, plastic binding, preface, preliminaries, presa, press card, property, ratification, recto, reference, representation, representative, reverso, rounding, rubber stamp, running title, saddle stitching, sanction, seal, sealing, section, segno, sentence, serial number, settlement, sewing, sheet, side sewing, sigil, sign, sign manual, signal, signet, signing, slipcase, slipcover, slur, smashing, soft binding, solemnization, spiral binding, stamp, stamp of approval, stamping, stapling, subscribe, subscription, subtitle, sure sign, swell, symbol, symptom, table of contents, tail, tailband, telltale sign, tempo mark, tessera, text, the nod, theme song, tie, time signature, tipping, title, title page, trademark, trait, tribute, trim size, trimming, type page, validation, verse, verso, vinculum, visa, vise, visiting card, warrant, wire stitching, wrapper) Omg, vad är det för lexikon du använder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är det farligt att rita på sig själv med en cd-märkningspenna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är Cyprez, CurunurofValenur och Savi samma person? Jag tror att CurunirOfValinor och Savi är samma person. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Är det farligt att rita på sig själv med en cd-märkningspenna? Ja om du gör det för mycket förvandlas du till en cd-skiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja om du gör det för mycket förvandlas du till en cd-skiva.Nej, men dock blir han bränd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts