Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag undrar hur man kan göra såhär på irc?

<Xert-BNCn> /quit och /exit var ute och åkte båt då /exit ramlade av och vem var kvar?
<jOHAN^^^> ./quit
* Quits: [2D4U]TuborG (Signed off)
* Quits: treavle (Signed off)
<Xert-BNCn> fel
<jOHAN^^^> vet at det stenger av irx
<jOHAN^^^> ircx
<jOHAN^^^> irc*
<vio`mint-_-> "ok" o_0
<Xert-BNCn> ne /quit gör det inte
<Xert-BNCn> /quit
* Joins: [2D4U]TuborG
* Joins: vst`Svana
* Quits: jOHAN^^^ (Signed off)
<vio`mint-_-> akta mellan rum
<vio`mint-_-> lol
* Quits: nuXx`cs (Signed off)
<Xert-BNCn> /quit
<vio`mint-_-> han gick på det
<Xert-BNCn> har inget mellan rumm
<Xert-BNCn> HAHA[/codebox]

Som ni kanske märker så skriver han /quit rätt av utan att quita själva irc.

Likaså så har jag stött på annat folk som har skrivit t.ex /cut eller så utan mellanrum

Varje gång jag försöker med nått sånt så blir det "Unknown command"

Grymt tacksam om nån kan svara =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har, efter mina tandproblem, börjat skölja munnen med Listerine varje kväll. Ni vet, munvattnet från reklamen.

tva_flaskor_894400_0.jpg

Jag undrar, finns det några risker med det? När man sköljer munnen så bränner det sjukt starkt. Farsan hade hört att det fanns bieffekter, men han kom inte ihåg vart han hade läst det. Någon som vet något om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har, efter mina tandproblem, börjat skölja munnen med Listerine varje kväll. Ni vet, munvattnet från reklamen.

tva_flaskor_894400_0.jpg

Jag undrar, finns det några risker med det? När man sköljer munnen så bränner det sjukt starkt. Farsan hade hört att det fanns bieffekter, men han kom inte ihåg vart han hade läst det. Någon som vet något om det?

Nja, om du har körkort. Stoppar snuten dig ger det utslag när du blåser i alkomätaren om du har använt Listerine.

Men det är väl ingen bieffekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tva_flaskor_894400_0.jpg

Sväljer du för mycket kan du behöva magpumpas ganska akut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar hur man kan göra såhär på irc?

Som ni kanske märker så skriver han /quit rätt av utan att quita själva irc.

Likaså så har jag stött på annat folk som har skrivit t.ex /cut eller så utan mellanrum

Varje gång jag försöker med nått sånt så blir det "Unknown command"

Grymt tacksam om nån kan svara =)

Mellanslag innan /quit kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tva_flaskor_894400_0.jpg

Det gör jag också, tyckte att det gav ganska bra resultat. Att det bränner är väl bara för att det är bakterier i munnen som dör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tva_flaskor_894400_0.jpg

Körde med det ett tag, man vänjer sig jättefort. Efter några sköljningar bränner det knappt alls. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tva_flaskor_894400_0.jpg

Läs i bruksanvisningen. Alla tänkbara bieffekter ska stå med där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar får man ladda ner spel som är över 10år gamla eller är det imot Warez lagen? För en säger att man får ladda ner spel som är över 10år gamla så jag undrar om det stämmer

Antar att ett spel som inte längre ligger under upphovsskydd är lagligt att ladda ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att ett spel som inte längre ligger under upphovsskydd är lagligt att ladda ner.

Typ som detta spel Return Fire skit gamalt spel. Och sen Road Rash skit gamalt får man typ ladda ner det fast det är utvecklarna som har släppt det spelet om de spelen är från 90talet så bårde man få ladda ner det. Typ som Road Rash serien och företaget som gjorde spelet heter Electronic arts som finns idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...